Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuten sanoin, kaikki ainekset eivät ole niitä mitä normaalisti voisi lasagneen olettaa laitettavan, tai jos ovat, niin eri versioita niistä kuin on totuttu. Sen lisäksi oma hehkeä naisellisuuteni ja tietynlainen intohimo siirtyy kokkauksen yhteydessä tuohon lasagneen, ja sitä syövä mies saa ikäänkuin testobuustauksen jokaisella haarukallisella.

Heureka! Erität feromonia siihen lasagneen, josta uros tulee tavattoman kiimaiseksi :pano: BUSTED!

Noilla saa miehen sekaisin. Trust me, I know what I'm talking about. Syömisen aikana lihaksiin kertyy tajuttomat paineet (palleista puhumattakaan) ja kondis + panetus on aivan infernaalinen. Kaikki paikat törkeessä puNpissa ja lasagnesettien + "jälkkäreiden" jälkeen nukkuu myös tutkitusti parhaat päiväunet ikinä. Tuo on tutkittu juttu ja tapahtuu VAIN minun lasagnellani.

Noilla saa miehen sekaisin. Trust me, I know what I'm talking about. Syömisen aikana lihaksiin kertyy tajuttomat paineet (palleista puhumattakaan) ja kondis + panetus on aivan infernaalinen. Kaikki paikat törkeessä puNpissa ja lasagnesettien + "jälkkäreiden" jälkeen nukkuu myös tutkitusti parhaat päiväunet ikinä. Tuo on tutkittu juttu ja tapahtuu VAIN minun lasagnellani.

Tuo on kyllä jo diktaattorimaista... :whip:

Höpsis.

Vaan nyt lasagnehehkutukseni on imenyt minut aivan kuiviin (harmi ettei kirjaimellisesti, sanan kaikissa merkityksissä), joten mun on kaiketi pujahdettava makkarin hämärään lakanoiden viileyteen. Hyvää aamua/yötä, mitä nyt kellekin on. Minä menen silittelemään persikanpehmeää ihoani peiton alle.

Jos vaikka nukkumaan pikkuhiljaa menis niin hyvä olis.

Turku on oikeestaan aika kiva kaupunki. Tosin ehkä mun Turkukuvaan on vaikuttanu se et viimeks kävin siellä joskus vajaa kymmenen vuotta sitten ja koko reissun aikana tuskin promillet laski alle 1.5...

Lähettiin aamulla, käytiin kierteleen kaupunkia kävellen "paikallisoppaan" kanssa ja kelikin suosi. Sitäpaitsi mä diggailen kaikkee vanhempaa arkkitehtuuria joten sain aimo annoksen myös sitä. Tai no vanhaa ja vanhaa, löytyy sitä vanhempaakin maailmasta. Kaunis kaupunki ainakin aurinkoisena päivänä.

Tosin joku ois voinu kertoo mulle et siellä on 10000 animehörhöä jossain ihme asuissa kansottamassa katuja :jahas:

Sain muuten taas viikon naurut kun heitin kaverit kotiin illalla kun tultiin takas reissusta ja pasilan kohdalla oli poliiseilla ratsia menossa, ite ajelin jotain vajaa 70km/h mittarin mukaan kuudenkympin alueella ja huomasin et siniset haalarit päällä jätkä tähtäilee mua jollain laitteella puskasta. Noh, aika tarkalleen 60 tais nopeus olla tai ihan karvan yli todellisuudessa kun eivät mua pysäyttäny, mut siinä pysäytyspaikalla oli 2 autoo ja sit joku urpo siinä posotteli mun ohi varmaan kaheksaakymppiä vähän sen tutkapaikan jälkeen ja sen ne ohjas sivuun. Piti näyttää sille tyypille vähän peukkua kun se autoaan veivas siihen maijan perään... Vahingonilo on paras ilo :D

Alkaa muuten uhkaavasti lähestyä tuo nelinumeroinen postausluku. Joskus uhkailin, että kun tuo 1k postia menee rikki niin olis hyvä lopettaa nettikirjoittelu ja keksiä jotain kehittävämpää tekemistä. :D Näin työajalla tulee postailtua vähän liiankin tiuhaan tahtiin kaikkea turhaa ja vähemmän turhaa ketjuun kuin ketjuun.
TONNI! Nyt vetäydyn erakoksi Japaniin.

TONNI! Nyt vetäydyn erakoksi Japaniin.

Vetäydy mieluummin tonne lepuskin urheilupuiston metsiin erakoks, voin sit välillä tulla kyseleen reidenturvotusvinkkejä sinne kun niillä hoodeilla satun liikkumaan.

Turku on oikeestaan aika kiva kaupunki. Tosin ehkä mun Turkukuvaan on vaikuttanu se et viimeks kävin siellä joskus vajaa kymmenen vuotta sitten ja koko reissun aikana tuskin promillet laski alle 1.5...

Lähettiin aamulla, käytiin kierteleen kaupunkia kävellen "paikallisoppaan" kanssa ja kelikin suosi. Sitäpaitsi mä diggailen kaikkee vanhempaa arkkitehtuuria joten sain aimo annoksen myös sitä. Tai no vanhaa ja vanhaa, löytyy sitä vanhempaakin maailmasta. Kaunis kaupunki ainakin aurinkoisena päivänä.

Tosin joku ois voinu kertoo mulle et siellä on 10000 animehörhöä jossain ihme asuissa kansottamassa katuja :jahas:

Sain muuten taas viikon naurut kun heitin kaverit kotiin illalla kun tultiin takas reissusta ja pasilan kohdalla oli poliiseilla ratsia menossa, ite ajelin jotain vajaa 70km/h mittarin mukaan kuudenkympin alueella ja huomasin et siniset haalarit päällä jätkä tähtäilee mua jollain laitteella puskasta. Noh, aika tarkalleen 60 tais nopeus olla tai ihan karvan yli todellisuudessa kun eivät mua pysäyttäny, mut siinä pysäytyspaikalla oli 2 autoo ja sit joku urpo siinä posotteli mun ohi varmaan kaheksaakymppiä vähän sen tutkapaikan jälkeen ja sen ne ohjas sivuun. Piti näyttää sille tyypille vähän peukkua kun se autoaan veivas siihen maijan perään... Vahingonilo on paras ilo :D

Ei huolta, animecon loppuu tänään. :D
Edit. Jaa olitkin jo tullut takas.

Yks tuttu heitti kerran Sami Kuoppamäelle et "tiedätkö Sami, oot oikeesti tosi paska rumpali, jätkä ei pysy samassa kompissa yli kuutta sekuntia, AC/DC:n rumpali on kuitenkin soittanu samaa komppia jo yli 30 vuotta".
:hyvä: Katkesin tälle aika hyvin, vaikka olenkin koko ikäni ollut jonkinasteinen AC/DC fani. Pikkupoikana tosin huomattavasti enemmän kuin nykyään.

Taas asiasta potkukelkkaan: Mitähän vittua mulle tapahtui tänään? Käytiin oikein oikeassa ravintolassa syömässä ja vetelin siinä onnellisena sapuskaa naamaan, kunnes puolivälissä annosta tuli stoppi. Ei vaan tippunut enää. En ollut lähelläkään täyttä, mutta ruokahalu katosi ja meinasi hissi nousta ylös, kun koitin jotain syödä. Ei ollut paha olo, eikä mitään, mutta ihan kuin olisi lyöty joku tulppa ruokatorveen, että ei enää kiitti.

Niin plus että mä harhailin vielä tunnin verran yksikseni kun ennen kuin liityin joukkoon :lol2: Ja sitäkin edelsi vielä se Kauppatorilla ravaaminen.. Noh, tulihan urheiltua! :D

Back
Ylös Bottom