Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerran iteki kävin kaupasa ja innostuin ostaan jollaki about 70e kaikkia paskaa ja tietenki olin kävellen. Siinä ostoksia tehessä ei käyny mielesä, että voi tulla aika tympiä kotimatka kävellä ostosten kanssa kämpile. Oli sitten 4 perkeleen painavaa kassia, että oli pakko soittaa kaveri hakee :D

Jään odottamaan kutsua tulla itse toteamaan se. ;)

Mä oon onnistunut jopa taikomaan lasagnevihaajasta lasagneloverin. Mulla on salainen resepti maailman parhaaseen lasagneen! :kuola:

Kerran iteki kävin kaupasa ja innostuin ostaan jollaki about 70e kaikkia paskaa ja tietenki olin kävellen. Siinä ostoksia tehessä ei käyny mielesä, että voi tulla aika tympiä kotimatka kävellä ostosten kanssa kämpile. Oli sitten 4 perkeleen painavaa kassia, että oli pakko soittaa kaveri hakee :D

Mulla meni 60euroa kauppaan, ja oli aika hemmetin painavia ostoksia. Mm. 4 x 1.5l limsat, energiajuomaa pari litraa, mehutiivisteitä ym mitkä painoi hulluna. Kävelymatkaa autolle oli joku 700m eli aivan liikaa, etenkin kun oli hemmetilliset raput matkan varrella. Hiki tuppas tulemaan.

En kerro, tietenkään. Miehet on sen jälkeen ihan hulluna muhun kun teen niille lasagnea. Se on mun salainen kikka.

Joo kannattaa se joku kikka kolmonen pitää itsellään... Mutta en usko, että on maailman parasta lasagnea :D
(Älä välitä, pikku pienissään täällä oon)

Mun lasagne on tuhti, täyteläinen, juuri sopivan rasvainen... :kuola:

No mutta tuollaistahan tulee aina itsekki tehtyä ;)

Joo mut se mun on tavallaan Milla Magia meets MissEvilEve

Annan vinkin:

Ripaus "narttuleijonan kiimaa"
Tujaus "sonnin pallitestoa"
Loraus "härän myskiä"
Hyppysellinen "simpukan "nestettä""
Maun mukaan valutetaan päälle "hunajaa kuningatarmehiläisen "pesästä""

Kuten sanoin, kaikki ainekset eivät ole niitä mitä normaalisti voisi lasagneen olettaa laitettavan, tai jos ovat, niin eri versioita niistä kuin on totuttu. Sen lisäksi oma hehkeä naisellisuuteni ja tietynlainen intohimo siirtyy kokkauksen yhteydessä tuohon lasagneen, ja sitä syövä mies saa ikäänkuin testobuustauksen jokaisella haarukallisella.

Back
Ylös Bottom