Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Suurin osa noista tulevista remakeista on ihan uusilla näyttelijöillä...

Sitten ei kannata vaivautua leffaan asti... :(

arnold-schwarzenegger-conan-the-barbarian-c10102051.jpeg

Iso Arska on kuningas :worship:

No mä olin ihan potter fani sillon vuonna 2001 about kun se eka leffa tai kirja tms ilmesty. Ei vaa oo kyenny jättämää kesken lukemista ja leffojen kattomista :D

fast five on kyllä pakko kans nähdä... vin diesel <3

Itteä pelottaa toi CGI:n käyttö, jos sitä on paljon, niin leffa on varmasti paska. Tuo uus Conan on yllättävän iso kokonen. Se oli edeltävässä UFC illassa haastattelussa ja mies oli tosiaan kookas. Siis meinaan pituutta.

Itteä pelottaa toi CGI:n käyttö, jos sitä on paljon, niin leffa on varmasti paska. Tuo uus Conan on yllättävän iso kokonen. Se oli edeltävässä UFC illassa haastattelussa ja mies oli tosiaan kookas. Siis meinaan pituutta.

Game Of Thronesissahan Momoa oli kanssa, kovassa kunnossa äijä kyllä.

Game Of Thronesissahan Momoa oli kanssa, kovassa kunnossa äijä kyllä.

Hitto en oo vieläkään saannu katottua sitä sarjaa. Kaikki osat kyllä löytys. Pitäs kai vetästä maratoonit päälle.

Mäkin kävin kattomassa uusimman Potterin ja se loppu oli ihan hirveä, mua alko ihan naurattamaan.

Äsken kävin lenkillä ja mä jaksoin oikeasti juosta! Mulle myös vilkuteltiin autoista lukuisaan otteeseen, pisti kyllä vähän hymyilemään :)

Mäkin kävin kattomassa uusimman Potterin ja se loppu oli ihan hirveä, mua alko ihan naurattamaan.

Loppu oli aika floppi, nauroin hervottomasti Ronin kaljamahalle sekä muutenkin koko "19 years later" oli vaan niin surkuhupaisaa katottavaa että huh.

Back
Ylös Bottom