Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Stadi ja Vantaa paikallaan. Porukkaakin liikenteessä ihan OK. Jos vaikka koisimaan lähtisi. Huomisen jälkeen 11 päivää lomaa...Niistä 3 päivää Tuskaa.:)

Tässä yönkukkujille unihiekkaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No hello hello...

Laitan teille hyvän vanhan mainospätkän, tämä on TOSIMIEHEN merkki!

Mitäs kuuluu pakkislaisten lauantai-yöhön, saatikka mitä kuulu iltaan.

Ite tuli notkuttua lähinnä koneella, tuli toki pikku satujumppa käytyä heittään.

Japetius kertoi että jollain tv-kanavalla olisi nähtävissä alaston nainen.

Olen tänään katsonut kolme (3) leffaa, roikkunut palstoilla ja tsättäillyt, jaaritellut puhelimessa ja sentään hitusen kävellyt pellolla lamppuharjojen kanssa, mutta kaiken kaikkiaan aika hyvin huolella hukkaan heitetty lauantai. Jospa vielä valvoisin pari tuntia ihan vaan sillä, että en menisi edes ajoissa nukkumaan, vaan hukkaisin samaan syssyyn yönkin.

Mä oon katsonu telkasta superpaskoja ohjelmia, yhden leffan, syönyt todella hyviä ruokia (mm. tomaattia, ruohosipulia, graavilohta) ja ollut vaan. Nyt selaan Facebookkia, Pakkista, ja samalla mesessä roikun. Vähän yksinäistä ja tylsää mutta kiva olla kotona. Koen että mieli lepää kun oon nyt jonkun 3-4 iltaa pysynyt kotona enkä oo lähteny ulos. Kavereiden kanssa tullut vietettyä liikaakin aikaa enkä oo ehtiny rauhottuun juuri ollenkaan.

Kai se yö menee näitäki videoita kattelles :D

Graavilohi maistus, tuntuu rahka aika puuduttavalta ko tommosista herkuista höpötellään.

Mä kävin tänää kunnolla kaupassa. Ostin aivan älyttömästi kanaa, kalkkunaa, jauhelihaa, tonnikalaa, seitä, graavilohta, tomaattia, kurkkua, paprikaa, sipulia, ruohosipulia, kevätsipulia, rahkaa, mehukeittoa, fetaa, juustoraastetta, energiajuomaa, limsaa ym. Oli niin painava kassi ettei mun miespuolinen työkaveri jaksanut nostaa sitä :D

Back
Ylös Bottom