Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei tässä nyt vielä ole erottu, mutta alkaa tulla mitta täyteen. Onko tässä maailmassa yhtäkään täysin mieleltään vakaata, ei-mustasukkaista, ei-vainoharhaista ja selvää suomen kieltä ymmärtävää naista? Tuntuu välillä, että vaikka asiat piirtäisi yksinkertaisilla kuvilla paperille hienosti puuväreillä (tai vesiväreillä, mikäli jaksaa panostaa) värittäen, ei asiat voi siltikään mennä naisten jakeluun. Jatkuvat salaliittoteoriat, koska oletusarvoisesti puhun aina paskaa. 2,5v ollut samaa meininkiä, nyt alkaa tulla oikeasti mitta täyteen. Jos joku keksii mahdollisimman radikaalin tavan litistää satoja tuhansia naisia kerralla, otan mieluusti vinkkejä vastaan.

Itse kokenut saman tilanteen... Paitsi en onneksi kerennyt seurusteluun asti. Mutta samalla tavalla voisi puhua myös miehistä.
On kyllä perseestä tuo sun tilanne. Joskus asiat vaan täytyy vääntää rautalangasta...

Itse kokenut saman tilanteen... Paitsi en onneksi kerennyt seurusteluun asti. Mutta samalla tavalla voisi puhua myös miehistä.
On kyllä perseestä tuo sun tilanne. Joskus asiat vaan täytyy vääntää rautalangasta...

Rautalangasta vääntäminen olisi vielä helppoa, mutta kun ei mene perille edes se paksuin ratakisko. Muija keksii salaliittoteorioita minkä ehtii ja minä puhun aina oletusarvoisesti paskaa. Internetissä olen trolli, mutta en irl. Ainakaan kovin usein

Rautalangasta vääntäminen olisi vielä helppoa, mutta kun ei mene perille edes se paksuin ratakisko. Muija keksii salaliittoteorioita minkä ehtii ja minä puhun aina oletusarvoisesti paskaa. Internetissä olen trolli, mutta en irl. Ainakaan kovin usein

Moni on tullut siihen tulokseen, että ***** se on joka tätä maailmaa pyörittää :D

Veikkaisin, että kurkussa jyllää paha agnina? Vittumainen sairaus.

Käväsin kurkkua kattomassa peilistä taskulampun avulla, aika lailla näyttää angiinalta, tosin kyllä kuumetta ei oo. Kun yrittää edes avata suuta että näkee kurkkuun peilin kautta, sekin sattuu ihan saatanasti.
Muutenkin kokoajan pientä särkyä vaikka ei niele tai tee mitään kurkulla, aina kun nielaisee niin naama on sellainen kuin 20cm leveä ja 100cm pitkä kivikova ja hiekkapaperilla päällystetty paskapönkäle tulisi hitaasti ulos perseestä ja samaan aikaan hakattaisiin päätä asfalttiin.

Joo, se on tosi vittumaista kun ei pysty edes juomaan minkäänlaista nestettä ilman että sattuisi nieltäessä.

Käväsin kurkkua kattomassa peilistä taskulampun avulla, aika lailla näyttää angiinalta, tosin kyllä kuumetta ei oo.

Minulla oli vuoden alussa erikoinen flunssa, jonka alussa ei ollut muita oireita kuin kurkku hiton kipeä ja sylkirauhaset tuuttasi koko ajan kuolaa. Lääkärissä kannattaa aina käydä jos on kovemmat oireet, minulla oli nielutulehdus, johon sain antibiootteja. Sen jälkeen tuli vielä normaalit flunssan oireet. Oli varsin mukavaa... kuukauden taisi kestää kokonaisuudessaan. Eipä ole onneksi sen jälkeen tullut flunssaa, taisi tulla kunnon vastustuskyky heikommille flunssakannoille siinä samalla.

Nyt on jo pidemmän aikaa vituttanut motivaation puute salitouhuun kun paikallinen sali on jo toista kuukautta kiinni, aukeaa 1.8... Kuntopiiriin himassa ei riitä motivaatio ei sitten millään, sais se sali aueta jo...:puntti:

:wall:no nuin se perkele menee!!!!! nilkasta nivelsiteet paskana. pitäs perkele vaan uskoo että jalkapallo ei oo yli satakiloisten hommaa!!!!:wall:

Niska ollut muutaman päivän niin kipeä että hädin tuskin päätä pystyy kääntämään, treenistäkään ei tule mitään ja sekös vasta vituttaa!

Kroppa kremppaa...

1. Oikeaan leukaperään sattuu ihan saatanasti, pelkään että menee alaleuka sijoiltaan kuten faijalle käyny monesti. Isäukko on tottunut niksauttamaan takaisin paikalleen, mutta pelkään ettei ole niin helppoa ekalla kerralla. :david:

2. Vasen polvi nyt **ttu oikeesti, se kipeytyy jos en urheile, ja se kipeytyy jos urheilen liikaa. Ainoa kompromossi on kyykätä kerran viikossa ja juosta pari, nämäkin hervottoman lämmittelyn ja lihashuollon kanssa. Oli taas kuukausien mittainen hyvä jakso, mutta fillarionnettomuus (polvi ei kärsinyt siinä) pisti täyslevolle muutamaksi viikoksi ja se näkyy heti.

3. Oikea olkapää. Vihloo, kiristää ja rätisee kuin paskasti öljytty sarana. Teen vielä tämän kuun loppuun helvetin monotonista fyysistä työtä, johon kuuluu jatkuva tarkkuuta vaativa vääntö/työntöliike. Vasemman käden koordinaatio on tarkkuustyössä niin paska, ettei vuorottelu oikein onnistu.

Jos nyt jotain positiivista, niin yleiskunto on pysynyt kondiksessa. Flunssia ei juuri tule, ja menevät heittämällä ohi jos tulevat.

Opettajat vituttaa, facebookissa kaverina useampi opettaja ja nyt jo on alkanut kitinä siitä kuinka kohta loma loppuu. Oikeasti: haistakaa vittu! Teillä on 2,5 kuukautta lomaa ja amk-opettajan duuni on löysimpiä mitä tiedän. Eka vuosi on helvetin rankka, mutta sen jälkeen aika löysää kun materiaalit on valmiina. Muutaman vuoden jouduin seuraamaan opettajien työtä kun olin amk:ssa duunissa ja ei todellakaan ollut rankkaa heillä. Työpäivät kesti 4-6 tuntia, joskus jopa 8 ja lomia ihan vitusti: syysloma, joululoma, hiihtoloma ja kesäloma. Silti muutamat valitti koko ajan jos joutuivat tekemään jotain ylimääräistä. Vittu mitä sakkia.

Yksi opettaja kerran sanoikin mulle että ei voi käsittää mitä nuo hänen kollegat valittaa, opettaminen on rennointa hommaa mitä hän tietää. Tämä kaveri oli kyllä tullut opettajaksi liike-elämästä, joten verrokkia löytyi, toisin kuin suoraan yliopistosta tulleilta.

Back
Ylös Bottom