Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Helvetin helvetti! Jumissa töissä, turha pyytää vapaapäiviä. Kusipäinen työnantaja ei vahingossakaan voi palkata lisää porukkaa, vaikka tiedossa on yleisesti, et väkee on liian vähän. Ny sit tehdään vajaamiehityksellä hommia ja tammerfestitkin menee ohi vitun yövuorojen takia, saatana!!! Onneks sataa vettä, toistaiseksi.

vittu tulin töistä , join 1L rypälemehua , puolentunnin päästä juoksen vessaan , ja oksennus tulee niin kovaa et seinätkin ihan täynnä , näin 5 kertaa peräkkäin .vittu

Jep jep. Eiköhän noi gimmat ole tonne mestoille ihan tietoisesti tunkenut. Jos mä "jäisin kiinni" toimittajalle pokaamasta jotain brassikissoja, niin saattaisin itsekkin koittaa pelastaa naamani tollasilla "Ei tuolla voi edes tanssia, kun joku on heti kimpussa!" -heitoilla. Tosin itse en ole enää 15-vuotias. :(

Tuota hakemaan me teininä futisdiskoihin mentiin, suomessa ja ulkomailla turnauksissa brassit erityisesti kiinnosti. Olisko disko ollut Lepakossa joskus silloin sata vuotta sitten, ellen väärin muista? Paria poikaa pääsin pussaamaankin. Kauhistuin, kun huomasin, että toisella oli huuliherpes, ja sitten liukenin äkkiä! Onneksi ei tullut koskaan rakkoja omaan huuleen.

Mutta brasipoitsut oli kyllä hyvännäköisiä. Ja futistapahtumissa oli niin siistiä, kun ulkomaalaisia söpöjä teinipoikia tuli vastaan jatkuvasti. Voi niitä aikoja.

Kyllä muuten vitutti olla Tammerfesteillä. Oltiin siinä jossain Miami-nimisessä paikassa, joka oli ahdettu niin tupaten täyteen että häkkikanaakin hirvittäisi. Juomaa sai odottaa mukavat kolme varttia tiskin äärellä, kun mukava baarimikko halusi palvella tyttöjä ensin. Sitten sain kuskin kokikseni, ja tanssilavan vierestä kulkiessa yksi kuolemanhumalassa ollut ämmä lahosi suoraan päälle kaataen kaiken juoman juuri mun paidalle. Huusin että vittu ja painuin helvettiin. Hienoa meininkiä.

Kyllä muuten vitutti olla Tammerfesteillä. Oltiin siinä jossain Miami-nimisessä paikassa, joka oli ahdettu niin tupaten täyteen että häkkikanaakin hirvittäisi. Juomaa sai odottaa mukavat kolme varttia tiskin äärellä, kun mukava baarimikko halusi palvella tyttöjä ensin. Sitten sain kuskin kokikseni, ja tanssilavan vierestä kulkiessa yksi kuolemanhumalassa ollut ämmä lahosi suoraan päälle kaataen kaiken juoman juuri mun paidalle. Huusin että vittu ja painuin helvettiin. Hienoa meininkiä.

Suomalaiset + alkoholi = :kakka:

Kurkku niin kipeä ettei nielemään pysty, jos nielasee niin sattuu NIIN HELEVETISTI, räkää nenä ihan täynnä ja kuume niillä rajoilla että tuleeko vai eikö...

Harkitsen vakavasti tällähetkellä toisen maailmansodan aikaista joukkotuhontaa. Tekotapa on vielä mietinnän alla, kohteena naiset. Voisitte tehdä palveluksen ja ampua kaikki itseänne päähän. Mikäli ei onnistu, pistäkää kiviä taskuun ja hypätkää sillalla. Vittu että te olette perseestä

Kurkku niin kipeä ettei nielemään pysty, jos nielasee niin sattuu NIIN HELEVETISTI, räkää nenä ihan täynnä ja kuume niillä rajoilla että tuleeko vai eikö...

Valkosipuli murskaa kuppiin reilusti, päälle kuumaa vettä ja teelappu. Tiedän on helvetin pahaa, mutta tuolla triolla lähtee kaikki bakteerit.
Kokemusta on. Myös naiset, mutta on todellakin vaivan arvoista! :D

Harkitsen vakavasti tällähetkellä toisen maailmansodan aikaista joukkotuhontaa. Tekotapa on vielä mietinnän alla, kohteena naiset. Voisitte tehdä palveluksen ja ampua kaikki itseänne päähän. Mikäli ei onnistu, pistäkää kiviä taskuun ja hypätkää sillalla. Vittu että te olette perseestä

Samaa olen itse joskus kelannut, mutta ei ole vaivan arvoista :D
Tämä on vitun klisee, mutta aika parantaa haavat...

Samaa olen itse joskus kelannut, mutta ei ole vaivan arvoista :D
Tämä on vitun klisee, mutta aika parantaa haavat...
Ei tässä nyt vielä ole erottu, mutta alkaa tulla mitta täyteen. Onko tässä maailmassa yhtäkään täysin mieleltään vakaata, ei-mustasukkaista, ei-vainoharhaista ja selvää suomen kieltä ymmärtävää naista? Tuntuu välillä, että vaikka asiat piirtäisi yksinkertaisilla kuvilla paperille hienosti puuväreillä (tai vesiväreillä, mikäli jaksaa panostaa) värittäen, ei asiat voi siltikään mennä naisten jakeluun. Jatkuvat salaliittoteoriat, koska oletusarvoisesti puhun aina paskaa. 2,5v ollut samaa meininkiä, nyt alkaa tulla oikeasti mitta täyteen. Jos joku keksii mahdollisimman radikaalin tavan litistää satoja tuhansia naisia kerralla, otan mieluusti vinkkejä vastaan.

EDIT: Kelpuutan tehtävään myös apulaisia. Palkaksi lupaan paremman maailman.

Valkosipuli murskaa kuppiin reilusti, päälle kuumaa vettä ja teelappu. Tiedän on helvetin pahaa, mutta tuolla triolla lähtee kaikki bakteerit.
Kokemusta on. Myös naiset, mutta on todellakin vaivan arvoista! :D

harmi ettei oo valkosipulia just nyt ja en saa sitä tähän hätään yöstä...

vittu toivottavasti ei tarvii lähtee päivystykseen

Back
Ylös Bottom