Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kisaatko? Treenaat kuin bodymunkki ja voitat judossa olympiakultaa, niin naisia tulee ovista ja ikkunoista.

"Kisaan". Suomeksi sanottuna otan lähinnä kuokkaan, mutta ohan tuo ihan mukavaa harrastustoimintaa. SM-mitalikin vaatisi jo todella heikkoa tasoa ja meikäläisen reipasta ylisuorittamista.Tämä ei ollut sitten oikeasti mitään itseni aliarvioimista, vaan ihan totta. Tein sen virheen, etten junnuna kisaillut eikä siihen kauheasti kannustettukaan, joten vaikea se on hirvittävän kovaksi tuossa enää tulla. Jälkikäteen on helppo puhua, mutta olisi jo junnuna pitänyt olla tämä treenimentaliteetti niin saattaisin olla keskitasoa. Tuota en anna koskaan itselleni anteeksi. En myöskään ymmärrä, miksi en junnuna mennyt uimaseuraan.

Ihaltavan ahkeraa :)
Aww. Kylla siella pitaisi olla, ja normaalipuolella kans. En ma tosin syo juurikaan muuta kuin rehuja ja lihaa. Yksinkertaista mutta herkullista! Niin ja suklaata kans :evil:

Kiitos! :) Kyllä se usein aika myöhälle iltaa jää ja joskus vähän tympäsee, mutta kyllä seuraavana päivänä tulee hyvä mieli, kun saa syödä juuri sitä, mitä haluaa. :)
Ja kiitos vinkistä, mää unohdin stalkata normaalipuolen, olkoon se seuraava rastini. :D

"Kisaan". Suomeksi sanottuna otan lähinnä kuokkaan, mutta ohan tuo ihan mukavaa harrastustoimintaa. SM-mitalikin vaatisi jo todella heikkoa tasoa ja meikäläisen reipasta ylisuorittamista.Tämä ei ollut sitten oikeasti mitään itseni aliarvioimista, vaan ihan totta. Tein sen virheen, etten junnuna kisaillut eikä siihen kauheasti kannustettukaan, joten vaikea se on hirvittävän kovaksi tuossa enää tulla. Jälkikäteen on helppo puhua, mutta olisi jo junnuna pitänyt olla tämä treenimentaliteetti niin saattaisin olla keskitasoa. Tuota en anna koskaan itselleni anteeksi. En myöskään ymmärrä, miksi en junnuna mennyt uimaseuraan.

Vaihda lajia vapaaotteluun. Moni judoka on siirtyny pimeälle puolelle.

Vaihda lajia vapaaotteluun. Moni judoka on siirtyny pimeälle puolelle.

Niin. On vain vaikea selittää millaisessa suossa olen junnutreenien vetämisen kanssa ja aika on ollut melko kortilla. Vapaaottelu kiehtoo kyllä, mutta tule judosta luopumaan, sillä siinä on jotain sairaalla tavalla kummallisen siistiä, vaikka se onkin aika kettumainen laji. BJJ:tä olen vääntänytkin ja samoin lukkopainia, tosin kulunut vuosi mennyt täysin judoillessa.

Ja kummallinen olo kropassa vain jatkuu...

Mulle pitäis kyllä järkätä bannit tuonne autotalli.comiin. Autoliikkeiden tarjonnan selaaminen on ihan liian helppoa, ja kohta on sit ihan vitunmoinen autokuume. tu.

Juu! :) Eli siis aina edellisenä iltana teen seuraavalle päivälle töihin ruokaa mukaan.

Samis! Kaikki on aina kateellisia töissä, kun mä oon ainoo joka on väsännyt kunnon ruokaa eikä vedä jotain eines shittiä naamaan. Kolme ateriaa menee 8h duunipäivän aikana om nom.

Mulle pitäis kyllä järkätä bannit tuonne autotalli.comiin. Autoliikkeiden tarjonnan selaaminen on ihan liian helppoa, ja kohta on sit ihan vitunmoinen autokuume. tu.

Mä selaan tissejä. Mietin et jos saisi vaikka reilun tonninkin säästettyä tässä kesällä ja sit ottaisi loput opintolainaa ja hankkisi isommat tissit. Näytän ihan pojalta.

Samis! Kaikki on aina kateellisia töissä, kun mä oon ainoo joka on väsännyt kunnon ruokaa eikä vedä jotain eines shittiä naamaan. Kolme ateriaa menee 8h duunipäivän aikana om nom.

Haha, tää on niin totta! Meilläkin aika moni syö nuudeleita/pussikeittoa/valmisateriaa ruuaksi. :D Mitä meinaat syyä huomenna? Edit. KOLME?

Elu, olen läsnä! Kirjotakko mulle uuden mainospuheen vippeydestä? :D

Edit. Onko Panda kunnossa? Vaikutat tänään erilaiselta kuin yleensä.

Mä selaan tissejä. Mietin et jos saisi vaikka reilun tonninkin säästettyä tässä kesällä ja sit ottaisi loput opintolainaa ja hankkisi isommat tissit. Näytän ihan pojalta.

Pöh, silikoonit on ihan turhat. Kyykkää mieluummin kunnon herkkupeppu! :kuola:

Ihana nainen.

Panda: Niin joo ku jätkä oli joku lukottaja. Olisinpa mieki joskus intoutunut jostain lajista, mutta kun on laiska ja saamaton, niin kivempi olla ylpeä muiden onnistumisista. :)

Elu, olen läsnä! Kirjotakko mulle uuden mainospuheen vippeydestä? :D
Ei hitto kuule, mun juttuni tyrehtyvät siihen, kun joku pyytää mua sanomaan/kirjottamaan jotain. Ei pysty. Koko päivän oon ollut ihan liekeissä, mutta nyt tyssäs.
Sen mä voin luvata, että mun jutut privaatissa keskustelussa on turhia ja päättömiä ja sitten sä voisit myös sen blogis linkata mulle kätevästi. Nyt mä meen nukkumaan.

Back
Ylös Bottom