Helsinki, aurinkoinen ilma ja lämmintä on! Weee :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä ainakin jytisee niin perkeleesti!
Olin jo kirjoittamassa etta niin taallakin, mutta sitten tajusin etta mehan ollaan samassa kaupungissa.
Taalla on ihan torkea meteli kun ukkostaa, sade hakkaa ikkunaan ja parvekerempan takia on viela muovit parvekkeen ymparilla ja ne rahisevat ja kahisevat tosi lujaa. Hui!

Missä päin Turkua oot, jos sade hakkaa ikkunoihin? Täällä läntisellä puolella ei edes sada vielä.![]()
Ollaan varmaan saatu senkin puolen sateet. Taalla joen vaaralla puolella idassaOllaan varmaan saatu senkin puolen sateet.
Mun piti maata tanaan koko paiva puistossa ottamassa aurinkoa :jahas:
Mitäköhän sitä tekis..?

Tuu ottaan musta jääkaapilla kuva niin ei tarvi nillittää![]()

Olin ma puistossa reilun tunnin tanaan + toinen tunti fillarointia. Hyvalla tuurilla kerkesin saamaan melanooman!
Turhan kaukana oot. Ja kuka muka nillittää.![]()
Niinkuin sieltä ikinä olisi mitään apuja saanut, isot puheet, pienet munat jne jne...
Helsinki, aurinkoinen ilma ja lämmintä on! Weee :haart:
Joo siis kyllä kannattaa mennä kuvaamaan SEAGRAMia. Pitää olla vaan semmonen hyvä matka jääkaapille asti että se mahtuu kokonaan kuvaan.
Te:D
Joo siis kyllä kannattaa mennä kuvaamaan SEAGRAMia. Pitää olla vaan semmonen hyvä matka jääkaapille asti että se mahtuu kokonaan kuvaan.
Nyt muuten kun oot taas Suomessa, niin mitäs jos vaihtaisit sun näppäimistön myös suomenkieliseksi? ;)
Joo, niin on. Missä se luvattu myrsky viipyy prkl!?
Toisaalta, tekis mieli mennä terdelle.