Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä ainakin jytisee niin perkeleesti!

Olin jo kirjoittamassa etta niin taallakin, mutta sitten tajusin etta mehan ollaan samassa kaupungissa.

Taalla on ihan torkea meteli kun ukkostaa, sade hakkaa ikkunaan ja parvekerempan takia on viela muovit parvekkeen ymparilla ja ne rahisevat ja kahisevat tosi lujaa. Hui!

Olin jo kirjoittamassa etta niin taallakin, mutta sitten tajusin etta mehan ollaan samassa kaupungissa.

Taalla on ihan torkea meteli kun ukkostaa, sade hakkaa ikkunaan ja parvekerempan takia on viela muovit parvekkeen ymparilla ja ne rahisevat ja kahisevat tosi lujaa. Hui!

Missä päin Turkua oot, jos sade hakkaa ikkunoihin? Täällä läntisellä puolella ei edes sada vielä. :)

Mitäköhän sitä tekis..?

Vähän saisi kyllä sataa, että viilentyisi tuo ilma.
meteogram.php

No, ei sitä sadetta tarvitse hetkeen odotella.

Missä päin Turkua oot, jos sade hakkaa ikkunoihin? Täällä läntisellä puolella ei edes sada vielä. :)

Taalla joen vaaralla puolella idassa :) Ollaan varmaan saatu senkin puolen sateet.

Mun piti maata tanaan koko paiva puistossa ottamassa aurinkoa :jahas:

Taalla joen vaaralla puolella idassa :) Ollaan varmaan saatu senkin puolen sateet.

Mun piti maata tanaan koko paiva puistossa ottamassa aurinkoa :jahas:

No nyt tuli muutama tippa.

Mee sinne puistoon vaan. Eiköhän UV-indeksi ole tänäänkin sen verran korkealla, että saat sen melanooman noiden ukkospilvienkin läpi. ;)

Olin ma puistossa reilun tunnin tanaan + toinen tunti fillarointia. Hyvalla tuurilla kerkesin saamaan melanooman!

Joo siis kyllä kannattaa mennä kuvaamaan SEAGRAMia. Pitää olla vaan semmonen hyvä matka jääkaapille asti että se mahtuu kokonaan kuvaan.

Joo siis kyllä kannattaa mennä kuvaamaan SEAGRAMia. Pitää olla vaan semmonen hyvä matka jääkaapille asti että se mahtuu kokonaan kuvaan.

Jos sinkkumiitin jälkeen veis jonnekin kodinkoneliikkeeseen, sieltä löytyis ainakin tarpeeksi neliöitä..?

Nyt muuten kun oot taas Suomessa, niin mitäs jos vaihtaisit sun näppäimistön myös suomenkieliseksi? ;)

En ma osaa. Ostin tan lapparin Englannista eika tassa ole noita kirjaimia. Ei sita noin vain vaihdeta :jahas:

Joo, niin on. Missä se luvattu myrsky viipyy prkl!?

Toisaalta, tekis mieli mennä terdelle.

Ei pieni sade mitaan haittaa! Mua nauratti tossa yks paiva duunissa kun ihmisten oli sateessakin pakko menna sinne terassille ja istuivat siella sitten poydassa niin etta mahtuivat just ja just aurinkovarjon alle. Siellapahan odottivat tarjoilijaa, ei tosiaankaan menty puikkelehtimaan sinne sateeseen...

Ainoa vapaapäivä viikkoon ja heti pitää olla siivomassa kämppää.. No, voihan sen näinkin viettää, heh. Salillekkaan ei ole ehtinyt neljään päivään, laiska ja voimaton olo. Noh, huominen jalkareeni saattaapi olla normaalia rankempi ;)

Back
Ylös Bottom