Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jostain jutuista jotenkin sain käsityksen, että päivä suunnilleen starttaa kofeiinilla

Se on Vilu! aka Mr. "1500-3000mg kofua päivässä" :D Mulla oli tuossa boosteriannoksessa mukana kofu yhdessä vaiheessa ihan lisänä, mutta se annos alko olla jo vähän liikaa niin tiputin siitäkin pois. Sekin tuli lähinnä aamupäivällä tai päivällä ennen salia otettua. Voi hyvin olla, että muistat noista höpötyksistä sen :D

Tänään voisi juosta mäkeä ylös ja alas! :)

Tehty jo! Tosin ei mitään mäkivetoja :D

Ilmeisesti tästä lahjasta pitää olla hemmetin onnellinen?

Juu, sitten kun iskee vaikea unihäiriö päälle pitkäksi aikaa, niin elämästä tulee yhtä helvettiä. Onneksi oikeilla elämäntavoilla, rytmillä ja erilaisilla kikoilla pystyy itse vaikuttamaan siihen aika paljonkin.

Sunnuntain tunnelmia...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu, sitten kun iskee vaikea unihäiriö päälle pitkäksi aikaa, niin elämästä tulee yhtä helvettiä. Onneksi oikeilla elämäntavoilla, rytmillä ja erilaisilla kikoilla pystyy itse vaikuttamaan siihen aika paljonkin.

Mulla on pakostakin kohtuullisen hyvin rytmitetty päivätahti kun on opiskelut ja työt ja koira. Ei voi nukkua iltapäivään asti ku koira rupee viimeistään aamukymmeneltä vihjailemaan, että kohta hukkuu silimät. Reeneissäkin tulee käytyä niin pysyy yleiskunto hyvänä jne. Maistuu se uniki sitte :)

Voi hitsit kun tekee mieli syödä jotain. Poksahdan kohta!

Pikkuisen ilma viileni ni heti vois syödä ihan tolkuttomat määrät. Söin toki toissapäivänä kolme ihmistä pöydän alle ku rillattii vähä :D Mut nyt lähden kuskaamaan kaverin pyörää, oli vissiin korjauksen jäljiltä räjähtäny entistä huonompaan kuntoon. Sit voiski harkita tenttiin lukemista... :jahas:

Nyt olis iiiso annos puuroa nokan edessä. Täytyy syödä paljon että jaksaa tehdä kunnon kurinpalautustreenin tänään, on nimittäin tullut vähän lipsuttua omista säännöistä!

No ei muutaku naimisiin sitte vaan? Kyllä mä sua kestän lopun ikäni, ainakin jos pidän vähän lomaa välillä.

Tää oli selvä kosinta. :haart:

Ulkona +30, olis mahdollisuus mennä tekeen kolminkertaisella palkalla kolme tuntia ylitöitä (9h palkka + bonarit)... Meniskö vai ei...? Helvetti!

Mä oon kadottanu mun kivoimman treenipaidan.. voi paska :D Toivottavasti en oo unohtanu sitä mihinkää pukkarii tms...

Jos asut Etelä-Suomessa niin mene ihmeessä. Pitäisi tulla kunnon sateet iltapäivällä.

Itseasiassa luin just Iltalehdestä ku joku linkitti FB, ja siellähän lukee että todennäköisesti tänne tulee joku järjetön myräkkä. Jee! Mahtavaa olla yksin toimistossa jos menee sähköt ym :D Haa! Eli kahdeksi meen kaupunkiin :)

Back
Ylös Bottom