Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No jos hinta ei ensimmäisessä kaupassa miellytä niin voi saman tien mennä toiseen kauppaan. Itse saa valita mistä ostaa. Jospa se eka oli vaan joku aloitteleva myyjä tai kesätyöläinen jolla ei valtuudet riittäneet.

Tää on niin pieni paikka että on tasan 2 liikettä, oli käyty jo toisessa kaupassa mutta sielä ei ollut tuota kännykkää varastossa ja tarvitsin sen kännykän heti koska vanha alkaa vetää viimeisiään. Tosin kyllä ny luulis tietävän jo kesätyöläisen ettei hinta voi olla 499 jos netissä se on 380 ja jokaiselle jaetaan kaikkea tarjouslehtiä missä sitä on mainostettu johonkin 350€... Ja kävi vielä koneelta kattomassa että onko se hinta oikea ja vieressä oli hyviä myyjiä keneltä olisi voinut kysyä.

^ Saattoi olla noinkin.

Aika vaivautuneelta myyjä kumminkin vaikutti. Tyyliin kova krapula ja just eronnu muijasta jota rakasti ja mikään ei vittuakaan kiinnosta :D

Gigantti...

Kävin kattomassa puhelimia, olin ostamassa Samsung Galaxy S mutta katsoin lappua, hinta oli 499€. Järkytyin hintaa ja kysyin myyjältä (erittäin nuori, paljon finnejä, puhuu "veltosti", vitun tyhmän näkönen muutenkin) että mikä on viimeinen hinta. Myyjä katsoi koneelta ja sanoi että hinta on vedetty niin alas kuin mahdollista. 499€! Nettikaupassa se on arviolta joku 380€ gigantilla.... Noh lähin suoraan ulos kaupasta ja olin valmis menemään toiseen kauppaan mutta (olin äitin kyydillä) äiti kävi kysymässä piruuttansa kanssa, mutta kysyikin sitten eri myyjältä. Hinta joku 390€. Noh se tuli sanoo et tää myyjä myy sitä tähän ja tohon hintaan ni pääsin ostaa sen. Mutta jos sä saatanan paska myyjä luet tätä niin HAISTA HELEVETIN PITKÄ JA PAHANHAJUINEN VITTU!!!

Ei mulla muuta ja anteeksi kielenkäyttöni.

Se koitti vetää välistä, vähän provikkaa itelleen ;) Hyvin kuvailit Gigantin perusmyyjän :D

Hikoilu! On se saatana näillä helteillä kun hetken on auringonpaisteessa niin pää valuu kuin vesiputous. Istun vartin autossa (tai terassilla tai missä tahansa muualla) ja noustessani ylös on selkä ja perse litimärkinä. Aiheuttaa erittäin ikäviä tilanteita kun pitää värillisiä, esim. sinisiä shortseja jalassa. Istuu alas ja nousee ylös niin TA-vitun-Daa, perseessä on märkä läiskä. Näkyy muuten kauas ja näyttää siltä kun olisi laskenut alleen. No täytyy loppukesä mennä mustissa vaatteissa niin ei näy niin pahasti läpi. Vai vetäisinkö vaan suoraan nudistina...

Ps. En valita helteistä ja tykkään kesästä. :piis:

Gigantti...

Kävin kattomassa puhelimia, olin ostamassa Samsung Galaxy S mutta katsoin lappua, hinta oli 499€. Järkytyin hintaa ja kysyin myyjältä (erittäin nuori, paljon finnejä, puhuu "veltosti", vitun tyhmän näkönen muutenkin) että mikä on viimeinen hinta. Myyjä katsoi koneelta ja sanoi että hinta on vedetty niin alas kuin mahdollista. 499€! Nettikaupassa se on arviolta joku 380€ gigantilla.... Noh lähin suoraan ulos kaupasta ja olin valmis menemään toiseen kauppaan mutta (olin äitin kyydillä) äiti kävi kysymässä piruuttansa kanssa, mutta kysyikin sitten eri myyjältä. Hinta joku 390€. Noh se tuli sanoo et tää myyjä myy sitä tähän ja tohon hintaan ni pääsin ostaa sen. Mutta jos sä saatanan paska myyjä luet tätä niin HAISTA HELEVETIN PITKÄ JA PAHANHAJUINEN VITTU!!!

Ei mulla muuta ja anteeksi kielenkäyttöni.

Itse en henk. koht. osta enää Gigantista mitään, minkä saattaa joutua takuuhuoltoon viemään, sen verran vittumaisesti mun kohdalla toiminut. Eli ehkä jonkun rautakangen sieltä saattaisin ostaa, mutta siihen se sit jääkin. :dance:

:lol2: joo no eilinen keli ei välttämättä vaatinut edes sitä punasävyä. Itse tuskastelen tuon palamisen kanssa kuitenkin aina, vaikka miten käyttäisi isoja suojakertoimia sun muita niin tuppaa käymään hassusti joka kesä.

Repeilin kun kävin tänään kaupungilla shortsit jalassa ja yläkroppä on punainen ja pohkeet on vitivalkoiset. Näytän ihan joltain junttituristilta. Puuttui vain vyölaukku ja "thaimaaseen njaimaan" t-paita. :D

Kyykkysetin päätteeksi nostelin painot pois tangosta. Viimeisen levyn, kun sai kouraan lähti tangon pää aika rivakasti kohti kattoa. Vissiin olisi voinut muistaa sieltä toisesta päästäkin välillä tyhjennellä jotain pois. Kiitos ja anteeksi. :david:

Vituttaa omassa itsessäni se piirre etten ole hyvä puhumaan omista ongelmistani. Olen yleisesti todella suorapuheinen ja avoin ja rehellinen ihminen. Avaudun henkilökohtaisista tai jollain tapaa syvällisistä asioista helpostikin, mutta mikäli mulla on huolia/surua niin harvemmin tilitän kellekään saati murrun julkisesti. Olen hyvä keskustelija, neuvonantaja ja kuuntelija, mutta olen tottunut auttamaan muita, tukemaan muita ja syrjäyttämään omat ongelmani. Kyllä ne siitä kun lakaisee maton alle, ei se niin vakavaa ole, kerrohan miten sulla menee? Kyllä minä ymmärrän ja jaksan. Mutta sitten ei aina itse jaksa.

Mulla on tapana vetäytyä omiin oloihin ja surra. Jos oikein pahaksi menee (pari krt on ollut elämän aikana joku todella vaikea asia) niin otan sairaslomaa töistä ja olen vaan. Keskityn niin paljon vain siihen omaan pahaan oloon etten pysty tekemään mitään muuta. Yleisempää kuitenkin on joku lievempi vitutus tms ahdistus. Silloinkin olen yksin jos ei jonnekin ulos ja muiden mukaan pakoteta. Myöskin esitän paremmin voivaa kuin oikeasti olen. Vakuuttelen omaa vahvuuttani muille vaikka olisin ihan paskana, harvemmin myönnän mitään.

Mä kyllä puhun ikävistäkin asioista muiden kanssa, mutta tavallaan varon ruotimasta niitä liikaa. Jotenkin tuntuu että kaikki paska levähtää käsiin pahemmin jos sanon itseäni häiritseviä asioita ääneen. Jos olen hiljaa enkä puhu niistä niin niitä ei ole olemassa.

Yhteenvetona voisi todeta että olen sellainen joka tietyissä asioissa hymyilee hampaat irvessä väkisin, samalla pala kurkussa ja kyyneliä niellen, poskilihoja purren niin kovasti että veri valuu kitalakeen mutta minä en, murru en. Mä en halua kenenkään sääliä enkä teennäisiä osanottoja, enkä halua että mua kohdellaan toisin jos paljastan heikkouteni.

Vaikka kaikki olisi päin vittua niin aina pystyn sanomaan että helvetin hyvin menee.

Pakko myöntää nyt,kun luulin tämän olevan joku mainoskikka,mutta...eEHEH KÄIÄHH...anteeksi...vähän huvittava juttu.Koulusta päin,kun olimme kerran salilla,näin siellä sellaisen aika ison jätkän,varmaan ainakin 150kg,ja sitten se äänteli kauheasti väännellessä joitakin 10kg rautoja...sitten katsoin,niin hänellä oli joku lateksipuku yms.ja sieltä tursosi kaikki läskit yms.ja kauhean karvaise henkilö...Olisi voinut olla vaikka apina...No,okei tämä oli trollaus,mutta jos luitte,niin varmasti myönnätte,että naurattaa ;DD
anteeks.. mut mikä on ongelmasi?

Ehkä ajattelet, että ei ole ketään joka todella ymmärtäisi. Ja joskus se on niin.

Itseasiassa ymmärtäjiä on ollut aina jos olen avautunut, niinä harvoina kertoina. Pikemminkin mua häiritsee se ettei se koskettaisi muita. Tai että mulle kävisi vielä huonommin koska menin paljastamaan jonkun asian.

Parempi siis niellä vaan pettymykset ja esittää vahvaa. Säilyy sentään ylpeys.

Ei vituta, eikä ees oikeestaan masenna.. Mut silti ihan vakavissani mietin itteni tappamista.
Mun elämä on oikeestaan aika turha eikä musta oo hyötyä kenellekkään, varsinkaan itelleni.

Huomiseks lupas +27 PILVETTÖMÄLTÄ taivaalta. No ei saatana mä hajoon myymälässä. EI VITTU ETTÄ OTTAA PÄÄHÄN. ja kaiken lisäks frendi pääsis lomil intist illal..

Itseasiassa ymmärtäjiä on ollut aina jos olen avautunut, niinä harvoina kertoina. Pikemminkin mua häiritsee se ettei se koskettaisi muita. Tai että mulle kävisi vielä huonommin koska menin paljastamaan jonkun asian.

Parempi siis niellä vaan pettymykset ja esittää vahvaa. Säilyy sentään ylpeys.

Mikä ylpeys? Itsekin olen ollut joskus samanlainen, että tunteet pidetään piilossa jne. Nyt kun sitten olen opetellut puhumaan tunteistani ja käsittelemään ne, niin elämänlaatu on parantunut aika paljon.

Back
Ylös Bottom