Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitään havaintoa, että miksi moinen sattu? Allerginen reaktio?

Joo, olin lenkillä ja aloin ihmettelemään että miks silmäluomet alkaa turpoo. Tuli kiire kotiin ettimään allergialääkkeitä, mutta sairaalareissuhan siitä silti tuli. Menen jonkun ajan päästä allergiatesteihin.

Ottaa kuuppaan tää antibioottien mussuttaminen. Vielä ois 18 päivää jäljellä.

Eilen salilla joku :david: sano kaverille et ei jumalauta ku joku heppu oli tunnin veivannu selkää ja lähteny , ei ollu ees reenannu hauista! :wtf: :hyvä: :D

Eilen salilla joku :david: sano kaverille et ei jumalauta ku joku heppu oli tunnin veivannu selkää ja lähteny , ei ollu ees reenannu hauista! :wtf: :hyvä: :D
Mitähän ois sanonu kun eräs tuttu veivannut lähes pelkkää hauistakin joskus, kun on joku miljoonajakoinen superohjelma.

Meikäläinen teki pendlay soutua ja onnistuin pamauttaa iteltä säären auki ja tuosta etureiden päältäki lähti ihoa kiva läntti. Iha mukavasta tippas verta siihen maahan :D

Miks minä palan niin helposti? Kävin vain kaupungilla ja rannalla kävelemässä niin heti paloi naama, nenä, kädet ja rinnasta se osa mikä näkyy kaulusten välistä. Olen tosi valkea ja nyt on kädet aivan koomisen näköiset kun puoli kättä on ihan ruskea ja punainen ja olkapäät on ihan valkeat.

Miks minä palan niin helposti? Kävin vain kaupungilla ja rannalla kävelemässä niin heti paloi naama, nenä, kädet ja rinnasta se osa mikä näkyy kaulusten välistä. Olen tosi valkea ja nyt on kädet aivan koomisen näköiset kun puoli kättä on ihan ruskea ja punainen ja olkapäät on ihan valkeat.

Pistitkö aurinkorasvaa?

Ittellä tosin aika hyvin, koko päivän (n. 5h) ollut töissä ulkoilmassa (tai tuon 5h päivästä) ja kokoajan t-paita päällä missä kaulus venynyt isoksi, siitä kotiin ja aurinkoa ottamaan vielä tunniksi ilman aurinkorasvaa ja ei yhtään tunnu iho mitenkään aralta. Toiset palaa helevekon helposti.

Tänään salilla käydessä näin pari vanhaa kaveria siellä rautaa pumppaamassa. Siinä kun hetki juteltiin pitkästä aikaa, oli pakko huomata että ainakin toiselle oli lihaa tullut käsiin ihan kiitettävästi sitten viime näkemän, ja "kaapelitkin" jo näkyivät ihan kivasti. Kyselin siinä sitten että millasellas ohjelmalla oot treenaillu, niin vastaukseksi tuli vaan että; "joka toinen päivä reeniä, sellaset tunti tai puoltoista. Siinä on 2 min alkulämmittely ja loppuaika penkkiä ja haukkareita." :puntti:

Kysyin siinä että mitenkäs tuo palautuminen, mahtaa olla raskasta tollainen reeni pitemmän päälle? Ja eikös muitakin lihaksia kannata treenata kun noita käsiä?
Vastaus: "Palautuminen on ihan jees, palkkaria vaan 2x annos. Ja ei niitä jalkoja tarvii treenata, niillähän kävellään joka päivä ja mäkin tänne salille oon pyöräilly. Siihen päälle vielä noi proteiinit nii se riittää jalkatreeniksi."

Ihmettelivät kovasti kun treenaan G6:lla, että miten tuollaista ohjelmaa viitsii tehdä, puolet liikkeistä kuulemma ihan turhia. Ja 20 min alkulämmötkin kuulemma ihan turhia, tulee vaan turhaa rasitusta ennen itse nostoja :rolleyes:

Tässä on kuva vielä mun kädestä :D

img20110629202034.jpg

Minkä helvetin takia naisten pitää esittää jotain idioottimaisia mykkäkouluja.. tilannetta ei auta kyllä yhtään tämä kurkkukipu ties mistä senkin saanu.. MITEN NOITA NAISIA LEPYTETÄÄN?????

^ "Penkkiä ja haukkareita" :D:D

Mitäpä muutakaan. Hauiksen treenaamiseen oli tosin jopa valittu 4 sopivaa liikettä, saa kuulemma paremman rasituksen. Penkillä ja hauiskäännöillä treenataan muuten kaverusten mukaan kaikkein parhaiten niitä lihaksia, mitä metallipuolella tarvitaan. Jäi vähän epäselväksi että miten nämä liittyvät toisiinsa :confused:

Taukoja pojat tosin pitivät ahkeraan, sarjojen välissä yleensä 5 minuuttia.

Back
Ylös Bottom