Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep tuollaiset heitot ovat valitettavan yleisiä vähän vanhemmilta pariskunnilta ollaan tultu salille "yhdessä harrastamaan"....... :D

Siinä yksi syy miksi kannattaa pitää harrastus ja muija erillään :D Toki itsekkin käyn joskus lenkillä omani kanssa vaikken vanha olekkaan

En jaksa enää yhtään itsetunto-ongelmaista/ henkisesti raiskattua naista. Pitää vissiin se tutuoida otsaan !

Tänään oli aika hieno todistaa erään tosissaan treenaavan ja muun väen vuorovaikutusta.

Mr. Tosissaantreenaava örisi ja korisi niinkuin hänellä on tapana ja prässisarjan jälkeen toinen herrasmies kuittasikin "Sehän kuulostaa rapulaisen orgasmilta" ja koko osasto hörähti, Mr. Tosissaantreenaavakin nauroi ja jatkoi taas taistelua prässin parissa.

Ei mennyt aikaakaan ja herra olikin jo kiduttamassa etureisiä koneessa ja aloitti taas örähtelyn. Kevyemmän osaston väestä n. 70% ahdistui silminnähden siitä, "miten joku voi treenata noin lujaa" ja yhden soutulaitetta raiskaavan emakon ilme oli ns. priceless. Hän vilkuili ja mulkoili peilien kautta yli ja ali silmälasiensa ja pudisteli päätään, ilmeisesti hänen mielestään bodysaatana oli riivannut Mr. Tosissaantreenaavan.

Hehe, olipa hauskaa.

VALITUSTA:

Turun poliisilaitos on saamaton paska. Ensinnakin se koko asiakaspalvelupiste on aivan uskomattoman epatehokas, olen joka kerta siella asioidessani saanut jonottaa vahintaan 30min. Toisekseen, siella on epapatevaa porukkaa.

Lyhyesti: Muutin viime vuoden huhtikuussa pois Suomesta ja koska en ehtinyt suorittaa autokoulun kakkosvaihetta, kavin kysymassa poliisilaitokselta etta mita pitaa tehda. Sielta lahetettiin ensin hakemaan 60e rahaa lykkayshakemusta varten, mutta kun tulin takaisin automaatilta, ilmoitettiin etta kaikki hoituukin sen jalkeen kun tulen takaisin Suomeen (mika oli siis ajokortin umpeutumisen jalkeen). Kun vihdoin tulin takaisin Suomeen, menin poliisilaitokselle uudestaan kysymaan etta mita nyt pitaa tehda. Sielta sanottiin nyt, etta mun pitaakin tehda koko ajokortti uudestaan, koska en hoitanut asioita ennen lahtoani! Hopisivat myos jotain epamaaraista lain muuttumisesta (taytta bullshittia, tarkistin tanaan toiselta poliisilaitokselta). Tama oli viime joulun tienoilla ja jatin asian sikseen, koska en joululomalla olisi ehtinyt suorittaa kirjallista + inssia.

Tanaan kavin toisella, kotipaikkakuntani poliisilaitoksella viemassa hakemuspaperit ja selitin virkailijalle tilanteen. Han loi heti kouraan lomakkeen, jolla voin anoa lykkaysta valiaikaiselle kortilleni selittamalla syyn sille, miksi en tehnyt kakkosvaihetta (muutto). Jos tama hakemus siis menee lapi, ei tarvitse tehda kuljettajan tutkintoa uudestaan. Tallaisesta vaihtoehdosta ei Turussa mainittu sanallakaan, vaan nimenomaan sanottiin ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin uusi kirjallinen ja inssi. Olisin kuulemma myos voinut tehda hakemuksen ennen lahtoani, mika olisi saastanyt aivan valtavasti aikaa ja vaivaa ja lisaksi olisin saanut pitaa korttini taman vuoden ajan mita se on nyt ollut vanhentunut!

Aivan uskomatonta, etta voidaan antaa noin taysin vaaraa tietoa. Ellen olisi mennyt pienemmalle paikkakunnalle hoitamaan asioita, olisin paatynyt tekemaan kirjallisen ja inssin uudestaan ja myos maksamaan 1-2 ajotunnista. Koko lysti lahemmas 200e... Hyvin ne Turun laskit venalaiset virkailijat vetaa. Vituttaa koko tilanne niin paljon, etta tekisi mieli valittaa johonkin mutta en tieda jaksanko vaivautua.

Edit.
Nyt vituttaa viela enemman. Olen hukannut (tai no aiti on hukannut, koska sille jatin kansiollisen tarkeita papereita) hygienia- ja anniskelupassini. Ilman niita ei oikein voi tehda kesatoita :jahas: Fuuuuuuck. Paska paiva.
Itseasiassa sulle ei välttämättä annettu väärää tietoa. Kyseessä on siis ns. "kakkosvaiheen lykkäys" - eli uuden väliaikaisen ajokortin hakeminen, joka riippuu TÄYSIN kihlakunnasta (eli kaupungista), että millä perustein sitä myönnetään. Esimerkiksi Helsingissä ei käsittääkseni saa enää tätä nykyä käytännössä kuin lääkärintodistuksella (josta siis käy ilmi ettet voinut suorittaa kakkosvaihetta jonkun sairauden tms. takia), kun taas Vantaalla toi on vissiin "läpihuutojuttu", eli saa käytännössä hakemalla. Näin oli aiemmin myös stadissa.

Että nyt ei kyllä vika ollut virkailijassa, mutta todettakoon, että olen kyllä paskinta mahdollista asiakaspalvelua saanut poliisiaseman lupatiskiltä. Ja kaiken lisäksi todistetusti epäpätevää, virkailijan sössimiset lopulta korjasi sitten päällystöön kuuluva virkamies kun ei täti ihan ollut kärryillä.

Itseasiassa sulle ei välttämättä annettu väärää tietoa. Kyseessä on siis ns. "kakkosvaiheen lykkäys" - eli uuden väliaikaisen ajokortin hakeminen, joka riippuu TÄYSIN kihlakunnasta (eli kaupungista), että millä perustein sitä myönnetään. Esimerkiksi Helsingissä ei käsittääkseni saa enää tätä nykyä käytännössä kuin lääkärintodistuksella (josta siis käy ilmi ettet voinut suorittaa kakkosvaihetta jonkun sairauden tms. takia), kun taas Vantaalla toi on vissiin "läpihuutojuttu", eli saa käytännössä hakemalla. Näin oli aiemmin myös stadissa.

Että nyt ei kyllä vika ollut virkailijassa, mutta todettakoon, että olen kyllä paskinta mahdollista asiakaspalvelua saanut poliisiaseman lupatiskiltä. Ja kaiken lisäksi todistetusti epäpätevää, virkailijan sössimiset lopulta korjasi sitten päällystöön kuuluva virkamies kun ei täti ihan ollut kärryillä.

Siis mita ihmetta, miten voi olla mahdollista etta kaytanto vaihtelee noin paljon? Kumma juttu.
Mielestani virkailija olisi silti voinut edes mainita asiasta sen sijaan etta sanoi minulle ettei moista lykkaysta ole edes olemassa. Olin kuullut autokoulun opettajalta etta ulkomaille lahto on pateva syy ja siksi menin asiaa kysymaan. Siihen tati sit vastasi ennen lahtoani etta homma onnistuu, mutta Suomeen paluun jalkeen ei onnistunutkaan.

Tuolla toisella paikkakunnalla sanottiin kylla, ettei valttamatta mene lapi. Aiemmin on kuitenkin kuulemma esim. raskaus ollut pateva syy, joten kylla mielestani toihin ja opiskelemaan lahtokin on. Pitaa vaan kirjoittaa poliisisedalle kaunis kirje :)

Makuuni velotti multa kaks kertaa maksut, kun siellä sekos korttikoneet kun maksoin.
Soitin vielä vittu tilanteen jälkeen, että mun tililtä on tehty katevaraus, sano että joo pistää homman ylös ja fixaa jutut.
Vitut mitään fixasivat, just lähti vihanen e-maili myymäläpäällikölle.

kyrsii kyl tän röökin kanssa ainainen tappelu.. puoli vuotta tullu muutaman kerran viikossa tupruteltua ja nyt kun yrittää lopettaa huomaakin että ei se niin helppoa olekkaa.. Perkele että piti mennä kokeelemaan

Vittu että vituttaa. Tilasin uuden haulikon 4 viikkoa sitten. Tilaushetkellä sanottiin että tavara saapuu viikon päästä, eli ensi tiistaina. Noh, kyselin tiistaina ja vastaus oli että torstaina saapuu. Kyselin sitten tostaina, vastaus oli että menee kyllä ensi tiistaille. Kyselin sitten taas tiistaina, vastaus oli että maahantuojalta tuli vastaus että meneekin ensi viikolle maanantaihin. Kyselin sitten maanantaina niin vastaus oli että ensi viikon tiistaille menee.

Voi kilin vittu alkaa päitä putoilemaan jos se vitun haulikko ei ole tänään siellä vitun liikkeessä!!!!

Kai tääki ny just ja just tänne osioon vois sopia.

Meidän salilla käy eräs kaikesta-kaiken-tietävä vanhempi mies, joka omasta mielestään on vähintäänkin maailman paras voimailija. Ja onhan se ikäsekseen vahva penkkaaja, ei siinä mitään. Mutta se tyyli miten se antaa muille paskoja neuvoja vittuilun muodossa niin on jotain käsittämätöntä. Jokaisesta liikkeestä se löytää aina jotain korjattavaa ja jos erehdyt kuuntelemaan ja tekemään niinkuin se sanoo niin A) se tuntuu epäluonnolliselta ja typerältä B) seuraavalla viikolla seki tyyli on jo päin persettä ja äijä tulee taas "neuvomaan".

Viime viikolla ku tein jyrkällä vinolaudalla jalkojennostoja niin, että rutistin vatsalla polvet rintaan saakka niin tämä idiootti alkaa kesken sarjan naureskelemaan ja kommentoimaan siinä vieressä kovaan ääneen että varmasti kaikki muutki kuulee. Keskustelu meni kutakuinkin näin:

-"Neuvoja": Ehhehhe ei ei ei hehheh kyllä tossa ny viimestään hajoo ristiselkä, kannattaa ny opetella ajoissa nuo oikeet suoritustekniikat.
-Minä: Kyllä tää on ihan oikee suoritustapa, meille voimavalmennusseminaarissa pidettiin aiheesta luentoa ja käytännön harjottelua. Ja hyvin tuntuu vatsalihaksissa.
-"Neuvoja": Ei kyllä kuule ku säki tähän ikään pääset nii tiedät sitte ettei olis kannattanu noin tehdä, tiedät sitte ku selkä on paskana! Et sä tee kato yhtään enempää töitä vatsalihaksilla tossa ku sillon että nostaisit pelkästään jalkoja 90 asteen kulmaan ja jätät sen perseen kiinni siihen penkkiin, sä teet ton loppuvaiheen pelkillä lonkankoukistajilla ja se sitte taas aiheuttaa ongelmia vanhemmiten!
-Minä: No eihän tässä ny lonkankoukistajilla tehä yhtää mitään ku ei oo jalat tuettuna mihinkään eikä mitään lisäpainojakaan käytetä. Hyvän poltteen saa vatsaan ku keskittyy rutistamaan vatsalla ja jos tällä liikkeellä saa selän rikki nii pitää vaihtaa lajia vaikka kuviokelluntaan.
-"Neuvoja": Lonkankoukistajille menee pelkästään toi liike, mutta tee mitä tykkäät!

Ja äijä lähtee kävelemään naureskellen pois päin. Ei siinä mitään, en tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa :D
Meinasin siinä sit alottaa seuraavan sarjan niin salikaveri kommentoi kovaan ääneen äsken käytyä keskustelua sanoin: -Jeesus on puhunut! :D
Aiheutti kyllä mulle sellasen naurukohtauksen, että piti hetken oikeen keskittyä rauhottumaan et pysty jatkamaan treeniä.

PS. tää vanhempi äijä ei koskaan itse treenaa vatsaa salilla. Kerran oon nähny ku se teki 5 (viisi) istumaannousua lattialla jalat tuettuna ja ilman lisäpainoa :D

Jeps, no ei mennyt aamu ihan purkkiin. Olin illalla väsännyt kaksi identtistä ateriaa valmiiksi rasioihin tälle työpäivälle. Aamulla olin sitten jääkaapista napannut kaksi rasiaa. Tietysti jääkaapissa sattui olemaan jo ennestään kaksi samanlaista rasiaa, jotka tietysti olivat ne jotka tarttuivat mukaan.

Joo, oon dieetillä, kuten arvata saattaa. Muutenhan tässä vaan hyppisi riemusta kun joutuu tilaamaan perhepizzan.

Kai tääki ny just ja just tänne osioon vois sopia.

Meidän salilla käy eräs kaikesta-kaiken-tietävä vanhempi mies, joka omasta mielestään on vähintäänkin maailman paras voimailija. Ja onhan se ikäsekseen vahva penkkaaja, ei siinä mitään. Mutta se tyyli miten se antaa muille paskoja neuvoja vittuilun muodossa niin on jotain käsittämätöntä. Jokaisesta liikkeestä se löytää aina jotain korjattavaa ja jos erehdyt kuuntelemaan ja tekemään niinkuin se sanoo niin A) se tuntuu epäluonnolliselta ja typerältä B) seuraavalla viikolla seki tyyli on jo päin persettä ja äijä tulee taas "neuvomaan".

Viime viikolla ku tein jyrkällä vinolaudalla jalkojennostoja niin, että rutistin vatsalla polvet rintaan saakka niin tämä idiootti alkaa kesken sarjan naureskelemaan ja kommentoimaan siinä vieressä kovaan ääneen että varmasti kaikki muutki kuulee. Keskustelu meni kutakuinkin näin:

-"Neuvoja": Ehhehhe ei ei ei hehheh kyllä tossa ny viimestään hajoo ristiselkä, kannattaa ny opetella ajoissa nuo oikeet suoritustekniikat.
-Minä: Kyllä tää on ihan oikee suoritustapa, meille voimavalmennusseminaarissa pidettiin aiheesta luentoa ja käytännön harjottelua. Ja hyvin tuntuu vatsalihaksissa.
-"Neuvoja": Ei kyllä kuule ku säki tähän ikään pääset nii tiedät sitte ettei olis kannattanu noin tehdä, tiedät sitte ku selkä on paskana! Et sä tee kato yhtään enempää töitä vatsalihaksilla tossa ku sillon että nostaisit pelkästään jalkoja 90 asteen kulmaan ja jätät sen perseen kiinni siihen penkkiin, sä teet ton loppuvaiheen pelkillä lonkankoukistajilla ja se sitte taas aiheuttaa ongelmia vanhemmiten!
-Minä: No eihän tässä ny lonkankoukistajilla tehä yhtää mitään ku ei oo jalat tuettuna mihinkään eikä mitään lisäpainojakaan käytetä. Hyvän poltteen saa vatsaan ku keskittyy rutistamaan vatsalla ja jos tällä liikkeellä saa selän rikki nii pitää vaihtaa lajia vaikka kuviokelluntaan.
-"Neuvoja": Lonkankoukistajille menee pelkästään toi liike, mutta tee mitä tykkäät!

Ja äijä lähtee kävelemään naureskellen pois päin. Ei siinä mitään, en tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa :D
Meinasin siinä sit alottaa seuraavan sarjan niin salikaveri kommentoi kovaan ääneen äsken käytyä keskustelua sanoin: -Jeesus on puhunut! :D
Aiheutti kyllä mulle sellasen naurukohtauksen, että piti hetken oikeen keskittyä rauhottumaan et pysty jatkamaan treeniä.

PS. tää vanhempi äijä ei koskaan itse treenaa vatsaa salilla. Kerran oon nähny ku se teki 5 (viisi) istumaannousua lattialla jalat tuettuna ja ilman lisäpainoa :D

On se hyvä että kaverisi teki ukolle selväksi että pellenä pidetään. Ens kerralla sanot, että ei millään pahalla, mutta voitko antaa keskittyä sarjaan rauhassa ja että tulet kysymään jos kaipaat neuvoja.

On se hyvä että kaverisi teki ukolle selväksi että pellenä pidetään. Ens kerralla sanot, että ei millään pahalla, mutta voitko antaa keskittyä sarjaan rauhassa ja että tulet kysymään jos kaipaat neuvoja.

Joo sille pitäis vaan monen muunki tehdä se asia selväks. Mutta mutta... Onhan sille koitettu sanoa, ettei tulis sekaantumaan muiden asioihin, mutta ei se kuuntele koskaan ketään. Puhuu vaan päälle ku yrittää ihan mitä tahansa sille sanoa. Ja jos sattuu kuuntelemaanki niin sen jälkeen alkaa se "Tuu sitte mua neuvomaan ku oot 200kg kisapenkin nostanu RAWina!". Nykyisin se nostaa sen 175kg. Eli se on kai vaan kestettävä kun se "neuvoo" tai alkaa käymään eri aikaan salilla. Tosin se vaihtelee itekki niitä aikoja miten sattuu ja välillä tulee pelkästään jauhamaan paskaa sinne.

Tulipa muuten vielä mieleen että viimeviikolla se tuli taas vaan käymään salilla ja poislähtiessä huikkas: "Mä lähen ny sinne Vilposen (Timo Vilponen) salille vähä valmentamaan poikia.... vaikka ei ne mua kuuntelekaan koskaan." :D Jokainen voi varmasti itse päätellä kaipaako kyseisen miehen salilla kävijät neuvoja tältä "tietäjältä" :D

Eka hylätään maksusitoumus = En pääse yksityisen kautta leikkaukseen = Vituttaa. No nyt sit tulee lisää paskaa niskaan ! Pohjolan kusipäät rupee nyt perimään multa laskuja magneettikuvauksista ja käynneistä ortopedillä. Siiis vittu saatana.

Back
Ylös Bottom