Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku urpo on käyny tekeen mun fillarin takakumille juhannustaian tuolla pyörävarastossa... VITTU :curs:

Ei muutaku nopeesti sisäkumiostoksille ja vaihtopuuhiin... Kuka vittu puhkoo toisten fillareista kumeja :jahas:

^ Ootko varma ettei oo tyhjentynyt itestään? Useinhan jos nuo puhkeaa, niin tyhjenee aika hitaasti ja huomaa vasta sitten kun sitä fillaria rupee tallista seuraavan kerran kaivelemaan. Itellä käynyt noin parikin kertaa.

Gigantin ja Tuohi-mastercardin hintatakuu my ass! Jotenkin luullut että Gigantista saa halvemmalla kun muualta mutta paskat!

Ostin töllön 2600€ gigantista ja myyjä kehui että jos saat jostain paremman tarjouksen 30pv sisään niin he hyvittävät erotuksen. Nooh, kysäsin maililla teknisiltä tarjouksen niin se olikin 300€ halvempi siellä. No ei muuta kun lappujen kanssa giganttiin vaatimaan sitä mitä luvattu. Sieltä sain jonkun fukin korvaushakemuksen jonka kiltisti täytin ja lähetin Chartis tms vakuutusyhtiöön. Sieltä tuli vastaus että se on henkilökohtainen tarjous ja eivät maksa mitään. No kysyin toisesta liikkeestä tarjouksen samasta tv:stä ja pyysin antamaan hinnan millä myyvät yleisesti kaikille tuota tv:tä. Siltä tuli hinta joka oli 350€ halvempi kun Gigantin. Taas uudestaan yhteyttä tonne vitun vakuutusyhtiöön ja laitoin sen yleisen tarjouksen kanssa liitteeksi. Niin ei vittu vieläkään korvaa, pitäis olla jossain nettisivuilla mainos/tarjous. Mun mielestä ihan kusetusta tollaset hintavakuudet, ei mun elämä kaadu 350€ mutta pistää vituttamaan ihan huolella jo senkin takia että aikaa menee hukkaan. Joku rillipää kynäniska näppäilee entteriä ja kunnon ihmiset saa kärsiä. Onneks ei oo krapula.

Gigantin ja Tuohi-mastercardin hintatakuu my ass! Jotenkin luullut että Gigantista saa halvemmalla kun muualta mutta paskat!

Ostin töllön 2600€ gigantista ja myyjä kehui että jos saat jostain paremman tarjouksen 30pv sisään niin he hyvittävät erotuksen. Nooh, kysäsin maililla teknisiltä tarjouksen niin se olikin 300€ halvempi siellä. No ei muuta kun lappujen kanssa giganttiin vaatimaan sitä mitä luvattu. Sieltä sain jonkun fukin korvaushakemuksen jonka kiltisti täytin ja lähetin Chartis tms vakuutusyhtiöön. Sieltä tuli vastaus että se on henkilökohtainen tarjous ja eivät maksa mitään. No kysyin toisesta liikkeestä tarjouksen samasta tv:stä ja pyysin antamaan hinnan millä myyvät yleisesti kaikille tuota tv:tä. Siltä tuli hinta joka oli 350€ halvempi kun Gigantin. Taas uudestaan yhteyttä tonne vitun vakuutusyhtiöön ja laitoin sen yleisen tarjouksen kanssa liitteeksi. Niin ei vittu vieläkään korvaa, pitäis olla jossain nettisivuilla mainos/tarjous. Mun mielestä ihan kusetusta tollaset hintavakuudet, ei mun elämä kaadu 350€ mutta pistää vituttamaan ihan huolella jo senkin takia että aikaa menee hukkaan. Joku rillipää kynäniska näppäilee entteriä ja kunnon ihmiset saa kärsiä. Onneks ei oo krapula.

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/

Vitun lenssu. Odottelin et päivävuorolainen ois tullut kello 11 duuniin et oisin voinut painella työterveyteen hakee saikkua. No kohta ei oo enää mitään järkee sinnekkään raahautuu ku rupee päivää olemaan niin vähän jäljellä. Harvoin vituttaa, mut tänään kyllä pikkaisen. Jos ei perkele tule työlistan mukaiseen aikaan ni vois v***u ees soittaa ja ilmottaa.... murr!!

Oon sekottanu 2 viimeistä kertaa palautusjuoman kuumaan veteen vahingossa....
Eilen salihousut oli väärinpäin....huomasin vasta kun kaivoin taskuja nii ne olikin ulkopuolella -.-

Hah, soitin Giganttiin ja kysyin asiasta että onko niillä ratkaisua niin ei kuulemma ole. Pitää kiikuttaa töllö takaisin ja ottaa massit pois.

1.Oon sekottanu 2 viimeistä kertaa palautusjuoman kuumaan veteen vahingossa....
2.Eilen salihousut oli väärinpäin....huomasin vasta kun kaivoin taskuja nii ne olikin ulkopuolella -.-
3.Olin eilen myos eri salilla koska ulkomailla tällä hetkellä olen , nii halusin voimapyorää tehä , otin tangon nii lattia oli sellasta materiaalia , että tanko ei liukunut yhtään niin tipuin naamalteen+rinnalteen maahan , joka johti vieressä olijoiden naurukohtaukseen..(Täysin randomeja , en tuntenut)

Vituttaa, ku ei saa nukuttua ja tää on ollu koko kevään riesana. En ees muista koska oisin nukkunu koko yön sikeesti heräämättä. Viime yönä valvoin kolmisen tuntia. Ei pitäs olla enää työressiäkään, kun oon ollu kesäkuun alusta lomalla. Ei jaksais mennä lääkäriinkään hakemaan nappeja.

Vituttaa, ku ei saa nukuttua ja tää on ollu koko kevään riesana. En ees muista koska oisin nukkunu koko yön sikeesti heräämättä. Viime yönä valvoin kolmisen tuntia. Ei pitäs olla enää työressiäkään, kun oon ollu kesäkuun alusta lomalla. Ei jaksais mennä lääkäriinkään hakemaan nappeja.

Mulla pukkaa samat ongelmat lämpösten öiden aikaan. Nyt onneks on saannu kohtuu hyvin nukuttua. Univelkoja on tosin vieläki edellisestä helle-aallosta + muutamasta ryyppyreissusta :D

Olin toisen kerran vieraalla salilla, enkä tuntunu vielä kauheen kotoisalta. Smithkin tuntui tällä salilla oli heppoinen, ja tuntu että se kaatuu. Treenit meni iha perseelleen. Toki olisin voinu ottaa jonkun kaverin mukaan salille, mutta en tunne ketään täältä Tampereelta. Olo on kyllä muutenkin paska.

^ Ootko varma ettei oo tyhjentynyt itestään? Useinhan jos nuo puhkeaa, niin tyhjenee aika hitaasti ja huomaa vasta sitten kun sitä fillaria rupee tallista seuraavan kerran kaivelemaan. Itellä käynyt noin parikin kertaa.

Kumit oli täynnä kun avokin kanssa käytiin perjantaina heittään 15km lenkki fillarilla, nyt oli sit aamulla tyhjänä. Testasin vielä kotona ja siihen oli semmonen just neulan tms. mentävä reikä.

Edit. pumppasin kotona ilmaa ja löin vesisankoon siis ton sisäkumin ja oikein ilosesti puski ilmaa, et varmaan oisin ton ajaessa huomannu :)

Salilla kuultua pariskunnalta:

- Mies: "Onpas täällä kuuma, ei tee mieli tehdä mitään!"
- Nainen : "Niin on, tulee ihan hiki."

Ja naisen heitto ei muuten ollut sarkasmia. Oli kyllä sen näköisiä, että ovat varmasti kovaa treenanneetkin...

Olin toisen kerran vieraalla salilla, enkä tuntunu vielä kauheen kotoisalta. Smithkin tuntui tällä salilla oli heppoinen, ja tuntu että se kaatuu. Treenit meni iha perseelleen. Toki olisin voinu ottaa jonkun kaverin mukaan salille, mutta en tunne ketään täältä Tampereelta. Olo on kyllä muutenkin paska.

Ja paljon kirjoitusvirheitä.

Salilla kuultua pariskunnalta:

- Mies: "Onpas täällä kuuma, ei tee mieli tehdä mitään!"
- Nainen : "Niin on, tulee ihan hiki."

Ja naisen heitto ei muuten ollut sarkasmia. Oli kyllä sen näköisiä, että ovat varmasti kovaa treenanneetkin...

Jep tuollaiset heitot ovat valitettavan yleisiä vähän vanhemmilta pariskunnilta ollaan tultu salille "yhdessä harrastamaan"....... :D

VALITUSTA:

Turun poliisilaitos on saamaton paska. Ensinnakin se koko asiakaspalvelupiste on aivan uskomattoman epatehokas, olen joka kerta siella asioidessani saanut jonottaa vahintaan 30min. Toisekseen, siella on epapatevaa porukkaa.

Lyhyesti: Muutin viime vuoden huhtikuussa pois Suomesta ja koska en ehtinyt suorittaa autokoulun kakkosvaihetta, kavin kysymassa poliisilaitokselta etta mita pitaa tehda. Sielta lahetettiin ensin hakemaan 60e rahaa lykkayshakemusta varten, mutta kun tulin takaisin automaatilta, ilmoitettiin etta kaikki hoituukin sen jalkeen kun tulen takaisin Suomeen (mika oli siis ajokortin umpeutumisen jalkeen). Kun vihdoin tulin takaisin Suomeen, menin poliisilaitokselle uudestaan kysymaan etta mita nyt pitaa tehda. Sielta sanottiin nyt, etta mun pitaakin tehda koko ajokortti uudestaan, koska en hoitanut asioita ennen lahtoani! Hopisivat myos jotain epamaaraista lain muuttumisesta (taytta bullshittia, tarkistin tanaan toiselta poliisilaitokselta). Tama oli viime joulun tienoilla ja jatin asian sikseen, koska en joululomalla olisi ehtinyt suorittaa kirjallista + inssia.

Tanaan kavin toisella, kotipaikkakuntani poliisilaitoksella viemassa hakemuspaperit ja selitin virkailijalle tilanteen. Han loi heti kouraan lomakkeen, jolla voin anoa lykkaysta valiaikaiselle kortilleni selittamalla syyn sille, miksi en tehnyt kakkosvaihetta (muutto). Jos tama hakemus siis menee lapi, ei tarvitse tehda kuljettajan tutkintoa uudestaan. Tallaisesta vaihtoehdosta ei Turussa mainittu sanallakaan, vaan nimenomaan sanottiin ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin uusi kirjallinen ja inssi. Olisin kuulemma myos voinut tehda hakemuksen ennen lahtoani, mika olisi saastanyt aivan valtavasti aikaa ja vaivaa ja lisaksi olisin saanut pitaa korttini taman vuoden ajan mita se on nyt ollut vanhentunut!

Aivan uskomatonta, etta voidaan antaa noin taysin vaaraa tietoa. Ellen olisi mennyt pienemmalle paikkakunnalle hoitamaan asioita, olisin paatynyt tekemaan kirjallisen ja inssin uudestaan ja myos maksamaan 1-2 ajotunnista. Koko lysti lahemmas 200e... Hyvin ne Turun laskit venalaiset virkailijat vetaa. Vituttaa koko tilanne niin paljon, etta tekisi mieli valittaa johonkin mutta en tieda jaksanko vaivautua.

Edit.
Nyt vituttaa viela enemman. Olen hukannut (tai no aiti on hukannut, koska sille jatin kansiollisen tarkeita papereita) hygienia- ja anniskelupassini. Ilman niita ei oikein voi tehda kesatoita :jahas: Fuuuuuuck. Paska paiva.

Back
Ylös Bottom