Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigantin ja Tuohi-mastercardin hintatakuu my ass! Jotenkin luullut että Gigantista saa halvemmalla kun muualta mutta paskat!
Ostin töllön 2600€ gigantista ja myyjä kehui että jos saat jostain paremman tarjouksen 30pv sisään niin he hyvittävät erotuksen. Nooh, kysäsin maililla teknisiltä tarjouksen niin se olikin 300€ halvempi siellä. No ei muuta kun lappujen kanssa giganttiin vaatimaan sitä mitä luvattu. Sieltä sain jonkun fukin korvaushakemuksen jonka kiltisti täytin ja lähetin Chartis tms vakuutusyhtiöön. Sieltä tuli vastaus että se on henkilökohtainen tarjous ja eivät maksa mitään. No kysyin toisesta liikkeestä tarjouksen samasta tv:stä ja pyysin antamaan hinnan millä myyvät yleisesti kaikille tuota tv:tä. Siltä tuli hinta joka oli 350€ halvempi kun Gigantin. Taas uudestaan yhteyttä tonne vitun vakuutusyhtiöön ja laitoin sen yleisen tarjouksen kanssa liitteeksi. Niin ei vittu vieläkään korvaa, pitäis olla jossain nettisivuilla mainos/tarjous. Mun mielestä ihan kusetusta tollaset hintavakuudet, ei mun elämä kaadu 350€ mutta pistää vituttamaan ihan huolella jo senkin takia että aikaa menee hukkaan. Joku rillipää kynäniska näppäilee entteriä ja kunnon ihmiset saa kärsiä. Onneks ei oo krapula.
Vituttaa, ku ei saa nukuttua ja tää on ollu koko kevään riesana. En ees muista koska oisin nukkunu koko yön sikeesti heräämättä. Viime yönä valvoin kolmisen tuntia. Ei pitäs olla enää työressiäkään, kun oon ollu kesäkuun alusta lomalla. Ei jaksais mennä lääkäriinkään hakemaan nappeja.
^ Ootko varma ettei oo tyhjentynyt itestään? Useinhan jos nuo puhkeaa, niin tyhjenee aika hitaasti ja huomaa vasta sitten kun sitä fillaria rupee tallista seuraavan kerran kaivelemaan. Itellä käynyt noin parikin kertaa.

Olin toisen kerran vieraalla salilla, enkä tuntunu vielä kauheen kotoisalta. Smithkin tuntui tällä salilla oli heppoinen, ja tuntu että se kaatuu. Treenit meni iha perseelleen. Toki olisin voinu ottaa jonkun kaverin mukaan salille, mutta en tunne ketään täältä Tampereelta. Olo on kyllä muutenkin paska.
Salilla kuultua pariskunnalta:
- Mies: "Onpas täällä kuuma, ei tee mieli tehdä mitään!"
- Nainen : "Niin on, tulee ihan hiki."
Ja naisen heitto ei muuten ollut sarkasmia. Oli kyllä sen näköisiä, että ovat varmasti kovaa treenanneetkin...