Naisia ei saa löydä. Ketään ei saisi mätkiä, mutta mä lyön niitä jotka lyö naisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Body count on jo 4:ssa, joten taitaa mun varovainen veikkaus mennä alakanttiin. 2 hukkumisonnettomuutta näemmä noistakin ja ilman pelastusliivejä oltu liikenteessä.. WTF, miten jengi ei osaa pysytellä poissa veneestä Juhannuksena kun tilastojen tiedetään olevan niinkin murheelliset?

Sä unohit maailman parantamisen ja syömisestäkin tais jäädä viel pari kertaa välistä :D Mutta oli kyllä ihan parhautta täynnä koko ilta, kiitti muruseni![]()
:wtf:
Noin luin vahingossa :D
Haluaisin lähteä jonkun kanssa syömään mut kaikki on krapulassa tai sitten jo uudelleen kännissä.
Mun vakiovastaus noille amnestyn feissareille kun ne nokkelana kyselee kiinnostaako mua ihmisoikeudet on yleensä "Ei kiitos, mulla on jo"

...toinen kävi vielä natsit ajamassa ulos lapista.
Mitkä ihmeen natsit? Suurin osa heistä oli velvollisuuttaan suorittavia tavallisia sotilaita.

Mies hakkasi tyttöystäväänsä rautaputkella leirintäalueella
Vittu tuo mikään mies ole. Mikki-Hiiri saatana!
Toivon et poliisit ois tehny legendaarisen "Oi! Sori, me ei huomattu et toi putkan ovi oli kii!" kun ne on pärstävärkki edellä tuota sankaria säilöön vieneet, toivottavasti ovat toistaneet sen myös vähintään 50 kertaa.
Nainen ei edes suostunut kertomaan poliisille mitä on käynyt. Ei tainnut olla eka kerta kun tuli turpaan... Noilta vois kyl ihan vapaasti riistää miehen statuksen vaikka veitsellä. :curs:
Jahas, saunan taakse -lynkkausjoukko kasaantuu ;)
Perheväkivalta on ikävä asia mutta aika usein sitä saa mitä tilaa, ja jotkut ihan _oikeasti_ haluaa elää sellaisessa parisuhteessa. Tiedän naisia keiden mielestä mieheltä pitää tulla pataan sopivin väliajoin tai se ei ole mies (joo, ihan totta vaikka täysin idioottia). Useimmiten nämä mitä uutisoidaan ei edes ole ns. "normikansalaisten" riitoja, vaan jtn alemman sosiaaliluokan porukkaa, narkkipariskuntia ym hieman toisenlaista väkeä.
Oli ne nyt mitä vaan niin joo, ei ole oikein hakata ketään. Mut tulipa vaan mieleen.