Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Body count on jo 4:ssa, joten taitaa mun varovainen veikkaus mennä alakanttiin. 2 hukkumisonnettomuutta näemmä noistakin ja ilman pelastusliivejä oltu liikenteessä.. WTF, miten jengi ei osaa pysytellä poissa veneestä Juhannuksena kun tilastojen tiedetään olevan niinkin murheelliset?

No mut ainakin kavereiden naamakirjan päivityksistä päätellen on ollu sen verran paskaa keliä tarjolla, et noi luvut on tällä hetkellä vielä ihan hyvin meikäläisen veikkaamasta 12 uhrista jäljessä :)

Ja pari palomiestä siellä kans töistä kirjotteli naamakirjaan et on ihan kiva ku vettä tulee, saa nukkuakin vähän juhannusyönä :D

Edit. Olipahan muuten Espoossa ja Helsingissä populaa yllättävän paljon rannoilla kun käytiin avokin kanssa sykkelöimässä tommonen 15 kilsan lenkki merenrantaa pitkin. Mä kun luulin et kaikki lähtee landelle jussina.

Sä unohit maailman parantamisen ja syömisestäkin tais jäädä viel pari kertaa välistä :D Mutta oli kyllä ihan parhautta täynnä koko ilta, kiitti muruseni :love:

Sori beibs. Mut nyt on kyl aika hyvin parantunu tää maailma ku nii hyvin paranneltii! Ja syötii... ja syötii.. Arvaa kellä on jo huikee nälkä?! :D

:wtf:

Noin luin vahingossa :D
Haluaisin lähteä jonkun kanssa syömään mut kaikki on krapulassa tai sitten jo uudelleen kännissä.

Haha, joo, festarikumppaNit.. :D Niitä sai Prismasta, makso vaan 26,95...

Iso-ukki ja iso-pappa ottivat osaa kumpiinkin karkeloihin, syntyneet eripuolilla rajaa, mutta kummatkin puolusti Suomen itsenäisyyttä, toisesta tuli jatkosodassa invalidi, toinen kävi vielä natsit ajamassa ulos lapista. Ja minuu saa sanoo valkoseks-varttiryssäks, ei paljoa nappaa, oon ylpeä sukujuuristani :D

Edit. Nuita maahanmuuttajakeskusteluja kun on ollu siellä sun täällä niin ainakin tuo minusta on ollut semmoinen asia mikä "maahanmuuttaja" iso-papalleni on antanut kaikki oikeudet elää Suomessa suomalaisena :rolleyes:

Mitkä ihmeen natsit? Suurin osa heistä oli velvollisuuttaan suorittavia tavallisia sotilaita.

Natseja ne kaikki saksalaiset on! :rolleyes:

Elä ny mitään palkokasvia sinne nenään imase, suhun ei tuo minun kuiva yritykseni leikkiä huumorilla ja sarkasmilla tainnu purra. Kyllä minä olen historiaa lukenu, ja luen edelleen lisää :)

Elä minun kirjotuksiani missään nimessä ota niin totisesti, siitä tuu ku paha mieli sulle. 90% mitä ulos suollan on ainakin vähän kieli poskella heitetty, sille en voi mitään et huumorintajut ei kohtaa. Tai et ylipäätänsä jommallakummalla on paska huumorintaju :D

Mies hakkasi tyttöystäväänsä rautaputkella leirintäalueella

Vittu tuo mikään mies ole. Mikki-Hiiri saatana!

Toivon et poliisit ois tehny legendaarisen "Oi! Sori, me ei huomattu et toi putkan ovi oli kii!" kun ne on pärstävärkki edellä tuota sankaria säilöön vieneet, toivottavasti ovat toistaneet sen myös vähintään 50 kertaa.

Mä oon oppinu jotain tosi jännää.. Semmonen fengtshuiduiduidui tila :D
Syön ensin, ja laitan jotain musiikkia. Nyt esim pistin madventuresia pyörimään telkkariin. Sitten sängylle makuulleen ja vähän aikaa kun keskittyy tarkasti niin tulee sellainen tosi rento olo ja sitten on sellainen puoliuni päällä. Tähän kombotettuna esim sitten nuo jännät musiikit ja rikun matkaselostukset saa aikaan sellaista puoliunessa tapahtuvaa trippailua vitun siisteissä mestoissa. Sitä katselisi vaikka miten pitkään, ja olo on aivan taivaallinen. Äsken meni parisen tuntia taas tuossa touhussa :)
Tuon jälkeen on vähän aikaa sellainen krapulan tapainen olotila mikä menee aika äkkiä ohi. Loving it :haart:

"Juhannuksena on tehty runsaasti erilaisia juhannustaikoja. Tunnetuimpia ovat erilaiset lemmentaiat. Taioilla pyrittiin takaamaan naimaonni, näkemään tuleva puoliso tai saamaan haluttu henkilö puolisoksi. Juhannustaioista monet tehtiin alasti." No kummakin kun ei onnistunu eilen sitte millää! Alasti mä olin varmaan, mutta loitsut jäi loitsimatta.. :(No mutta onneks tänään voi vielä yrittää!

Mä kuulin vaan semmosesta taiasta että jos juhannusyönä vehtaa seitsemän eri miehen kanssa, voi unessa nähdä lempikukkansa. Kuulemma.

Mies hakkasi tyttöystäväänsä rautaputkella leirintäalueella

Vittu tuo mikään mies ole. Mikki-Hiiri saatana!

Toivon et poliisit ois tehny legendaarisen "Oi! Sori, me ei huomattu et toi putkan ovi oli kii!" kun ne on pärstävärkki edellä tuota sankaria säilöön vieneet, toivottavasti ovat toistaneet sen myös vähintään 50 kertaa.

Nainen ei edes suostunut kertomaan poliisille mitä on käynyt. Ei tainnut olla eka kerta kun tuli turpaan... Noilta vois kyl ihan vapaasti riistää miehen statuksen vaikka veitsellä. :curs:

Nainen ei edes suostunut kertomaan poliisille mitä on käynyt. Ei tainnut olla eka kerta kun tuli turpaan... Noilta vois kyl ihan vapaasti riistää miehen statuksen vaikka veitsellä. :curs:

Joo, siihen hiljasuuteen tais olla syynä pelko vielä pahemmasta turpasaunasta tai jopa hengenlähdöstä jos sinivuokoille ois totuuden kertonu.

Jahas, saunan taakse -lynkkausjoukko kasaantuu ;)

Perheväkivalta on ikävä asia mutta aika usein sitä saa mitä tilaa, ja jotkut ihan _oikeasti_ haluaa elää sellaisessa parisuhteessa. Tiedän naisia keiden mielestä mieheltä pitää tulla pataan sopivin väliajoin tai se ei ole mies (joo, ihan totta vaikka täysin idioottia). Useimmiten nämä mitä uutisoidaan ei edes ole ns. "normikansalaisten" riitoja, vaan jtn alemman sosiaaliluokan porukkaa, narkkipariskuntia ym hieman toisenlaista väkeä.

Oli ne nyt mitä vaan niin joo, ei ole oikein hakata ketään. Mut tulipa vaan mieleen.

Jahas, saunan taakse -lynkkausjoukko kasaantuu ;)

Perheväkivalta on ikävä asia mutta aika usein sitä saa mitä tilaa, ja jotkut ihan _oikeasti_ haluaa elää sellaisessa parisuhteessa. Tiedän naisia keiden mielestä mieheltä pitää tulla pataan sopivin väliajoin tai se ei ole mies (joo, ihan totta vaikka täysin idioottia). Useimmiten nämä mitä uutisoidaan ei edes ole ns. "normikansalaisten" riitoja, vaan jtn alemman sosiaaliluokan porukkaa, narkkipariskuntia ym hieman toisenlaista väkeä.

Oli ne nyt mitä vaan niin joo, ei ole oikein hakata ketään. Mut tulipa vaan mieleen.

Minen tuommosta roskasakkia oman saunani taakse huolis, tai no voishan tuon äijän tosta viidennen kerroksen saunan ikkunasta tuupata kadulle, jos vaikka sattus mutterit kolahtaan kohilleen siellä sahanpurun seassa.

Narkkeja, juoppoja tai muuten hieman huonompaa sosiaaliluokkaahan nuo monesti edustaa, vaikka noita tapauksia tiedän myös tuommoisissa "paremman" väen piirissäkin tapahtuvan. Ja onhan se tuon muijan omaa vikaa jos kerta toisensa jälkeen suostuu turpaan ottamaan eikä kytkintä nosta, mut niinku sanoit, ei oikeuta väkivaltaan. Muutenkin mun mielestä väkivalta on aivan käsittämättömän vastenmielistä.

Hallittua voimankäyttöä, itsepuolustus- ja taistelulajeja ei missään tapauksessa pidä sotkea väkivallan kanssa. Sääli sinänsä et sekään ei kaikille ole selvää.

Back
Ylös Bottom