Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

090609_boring.jpg

Hyvä vaan että oli tylsä juhannus.Huomenna on kaikki mahdollista toisin kuin niillä jotka on dokannut ittensä äpärä liigaan.

Kohta leviää pälli. Jo kolmas yö peräkkäin kun tähän aikaan haen kannettavan syliin, kun ei vaan nukuta. Joka aamu on pakko herätä siinä yhdeksänaikoihin viiemaikoina ja ei siltikään nukuta

Juhannus kyllä jaksaa hämmästyttää aina, miten ääliöt mönkivät esiin kivien alta kaikki samaan aikaan. Oon itekkin aika perso alkoholille mutta aina jaksaa ihmetyttää millaisia supersankareita kaikista tulee keskiyön aikaan. Viitat puuttuu mutta sidekick on varmasti mukana perseilemässä, eillei 5.
Onneks ite pääsee nykyään aamu kahdelt jo duunist, se tästä puuttuisi että olisi kolmeen tai neljään viellä kukkuus. Sitten tulisi jo vähän rankempia avautumisia. Hyvät jussit jengille hei!
:D

Väsyneet juhlijat viety nukkumaan. Mulle jäi hommasta iso nippu seteleitä, lavallinen kaljaa + viinoja. Ja nyt pannulla tirisee marinoidut possunfileet. Kyllä kelpaa! Jos vielä kaljan ottais :kippis1:

Väsyneet juhlijat viety nukkumaan. Mulle jäi hommasta iso nippu seteleitä, lavallinen kaljaa + viinoja. Ja nyt pannulla tirisee marinoidut possunfileet. Kyllä kelpaa! Jos vielä kaljan ottais :kippis1:

Tehtävä suoritettu siis:thumbs: Mullakin tässä pieni missioni päällä:D

:pano:

Tuli mieleen noista ellyn osanotoista (ikävää jos jtn on sattunut, jaksamisia) niin koetteko yleisesti olevanne sellaisia lämminhenkisiä tai osanottavaisia ihmisiä? Empaattisia tms? Mua sanotaan usein erittäin hyväsydämiseksi ja lämpimäksi ihmiseksi, mutta toisaalta väittäisin olevani hyvin tunnekylmä "heikot sortuu elontiellä"-ajattelija. Yksi frendi kirjoitteli jotain Amnestyn feissareista Facebookkiin ja mä vaan mietin mielessäni että "kaikki erilaisia, kaikki eriarvoisia". Yleisesti voisin todeta ettei ihmisoikeudet kiinnosta pätkän vertaa. Onko tätä myöten oikeasti paha ihminen?

Sen verran mussa on misantroopin vikaa et en oikeestaan välitä kuin lähimmistä ihmisistä, kohteliaisuussyistä kyllä otan osaa myös kavereiden suruun.

Mun vakiovastaus noille amnestyn feissareille kun ne nokkelana kyselee kiinnostaako mua ihmisoikeudet on yleensä "Ei kiitos, mulla on jo" tai "Ei", kerran tuli melkein paha mieli kun se feissaritytön ilme meni niin myrtsiks ku sanoin tollein :D

Body count on jo 4:ssa, joten taitaa mun varovainen veikkaus mennä alakanttiin. 2 hukkumisonnettomuutta näemmä noistakin ja ilman pelastusliivejä oltu liikenteessä.. WTF, miten jengi ei osaa pysytellä poissa veneestä Juhannuksena kun tilastojen tiedetään olevan niinkin murheelliset?

Huomentaaaarrrghhhh vaan täältäkin :D Tänään suunta Himokselle, festarikumpparitkin on ostettu. Eilen tuli kyl syötyy niin järjettömästi ton ystäväisen kans. Saunottii, viuhahdeltiin parvekkeella (naapurit tosin kaikki jossain muualla ku kotonaan, joten ihan yksin saatiin tuuletella), katottii puolellakorvalla yks leffa ja sit taas syötiin. Palan painikkeeksi pikkuisen janojuomaa. Nyt hyvä fiilis, ei edes krappaa ku tuli oltuu nii siivosti :)

Huomentaaaarrrghhhh vaan täältäkin :D Tänään suunta Himokselle, festarikumpparitkin on ostettu. Eilen tuli kyl syötyy niin järjettömästi ton ystäväisen kans. Saunottii, viuhahdeltiin parvekkeella (naapurit tosin kaikki jossain muualla ku kotonaan, joten ihan yksin saatiin tuuletella), katottii puolellakorvalla yks leffa ja sit taas syötiin. Palan painikkeeksi pikkuisen janojuomaa. Nyt hyvä fiilis, ei edes krappaa ku tuli oltuu nii siivosti :)

Sä unohit maailman parantamisen ja syömisestäkin tais jäädä viel pari kertaa välistä :D Mutta oli kyllä ihan parhautta täynnä koko ilta, kiitti muruseni :love:

Huomentaaaarrrghhhh vaan täältäkin :D Tänään suunta Himokselle, festarikumppanitkin on ostettu. Eilen tuli kyl syötyy niin järjettömästi ton ystäväisen kans. Saunottii, viuhahdeltiin parvekkeella (naapurit tosin kaikki jossain muualla ku kotonaan, joten ihan yksin saatiin tuuletella), katottii puolellakorvalla yks leffa ja sit taas syötiin. Palan painikkeeksi pikkuisen janojuomaa. Nyt hyvä fiilis, ei edes krappaa ku tuli oltuu nii siivosti :)

:wtf:

Noin luin vahingossa :D
Haluaisin lähteä jonkun kanssa syömään mut kaikki on krapulassa tai sitten jo uudelleen kännissä.

Mun vakiovastaus noille amnestyn feissareille kun ne nokkelana kyselee kiinnostaako mua ihmisoikeudet on yleensä "Ei kiitos, mulla on jo" tai "Ei", kerran tuli melkein paha mieli kun se feissaritytön ilme meni niin myrtsiks ku sanoin tollein :D
Mähän yritän normaalisti lähteä noista tilanteista ihan ystävällisesti toteamalla, etten nyt kerkeä jäämään höpöttelemään tms. Muistan vaan, että joltain tutulta oli kysytty alkajaisiksi jonkun Amnestyn feissarin toimesta, että "saako naista lyödä" ja kun vastaus oli kuulunut, että "kyllä", niin oli syntynyt aika jäätävä hiljaisuus :)

Back
Ylös Bottom