Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ärsyttää kun tulee sukulaisia käymään ja ne sitten niistää maitopurkit tyhjäksi eikä elettäkään, että kävisivät hakemassa tilalle mitään. Tuollainen huonosti käyttäytyminen on minusta kiusallista.

Jotkut vitun valopäät ovat jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä laittaneet avatareikseen samanlaiset kuvat. Menee aivan sekaisin kun ajattelee et se saatanan piirrospää on yks ja sama tyyppi. Sit sieltä tulee 5 postia peräkkäin nii rupee miettii ja joutuu lukee kaikki postit uudestaa.

Itseäni vituttaa sama, vaikka tiedän kyllä mikä tää juttu on ja kyseisen taiteilijan kuvissa on ainetta avatariksi. Tekee vaan postien selaamisesta epäselvempää ja aiheuttaa turhaa paskaspämmiä.

^mun mielestä, näin naisnäkökulmasta tuo on naurettavaa toimintaa. (pussailu ym. salilla siis)
Itse entisessä elämässä kun toisen puoliskon kanssa kävimme salilla, hoidimme molemmat omat treenit ja siinä ei juurikaan puheltu. Muut asiakkaat tuskin edes tajusivat meidän olevan pariskunta.

Pussailla voi kotonakin.

Haha, tuli vaan itellä mieleen ku tyttökaveri tuli salitreenin aikana pussaamaan niin työnsin sen vaan pois tylysti mun edestä ja sanoin ettei pysty nyt :D Olin just tehny jonku raskaan sarjan ja psyykkaamassa itteä seuraavaan, alko enemmänki ärsyttämään se lällyily yritys. Ei sillä etten läheisyydestä tykkäis normaalisti :).

Talous on kuralla ja vaikeampaa tulee olemaan jatkossa. Ja mitä tapahtuukaan – Jutta Urpilaisesta valtionvarainministeri! Kyllä tässä olisi jo mielenosoituksellisen polttoitsemurhan paikka.

En muista millon ois vituttanu näin paljon. Työstin ihan vitun pitkään yhtä ja samaa naista, että hommasta tulisi jotain. Tänään selvisi, että naisella on ollu mies jo jonkun aikaa. VOI VITTU. VOI VITUN VITTU. tällästä vitutusta ja tyhjyyden tunnetta en muista olleen pitkään aikaan. Tähän oliki vitun hieno päättää tämä paska viikko. Kaikin puolin aivan perseestä. Torstaina tuli kenkää ja tämä nyt tähän hyvänä lämmikkeenä. Vaikkakin duuni oli ihan perseestä ja ens viikolla mennä jo keskustelemaan uusista hommista, niin tuo nais perseily pilasi kyllä kaiken. VOI VITUN VITTU!!!

Joku piti koiraansa irti ja kuvitteli, että se tottelee käskyjä. Meidän sheltti on aika kova poika provosoimaan räksyttämällä joten se koira rymisteli täysillä sieltä tulemaan, kaksi kertaa isompi ajokoira. Onneksi oli kiltti koira, vähän haisteli vaan ja lähti sitten takaisin. Olisi tuossa voinut käydä huonomminkin.

Tuntuu, että isot koirat onkin kiltimpiä, kuin pienet, jotka juurikin räksyttelee ja provosoi. Itseä muutenkaan oikein ei innosta nuo pikkuset pölyhuiskat. Toki on ne käteviä kaupunki asuntoihin. Mutta muuten.. Ja tämä vain oma mielipiteeni.

Back
Ylös Bottom