Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Offina tohon eripainot päissä hommaan;

Pomo jutteli mulle että tekee sitä joskus, esim toisella puolella penkissä 40 kiloa, toisessa 20 . toistot tyyliin 10 ja heti vaihto niin että puoli jolla oli äsken vähemmän painoa onkin nyt enemmän ja päin vastoin eli vaihdat painojen puolta.

idea oli jossain "hermotuksen" tai hermoston shokeeraamisessa koska lihakset aluksi tottuvat toimimaan niin että painoa enemmän vaikka esim vasemmalla puolella....

Kuulemma fysioterapeutin neuvo hermoston parantamiseksi/kuntouttamiseksi, kun siinä ollut jotain vikaa mutta mun mielestä kuullostaa joltain noitatohtori liirumlaarumilta

Kyllä voi hyvinkin olla perää tuossa, veikkaan ma. Tuo eripainotpäissä -tekniikka on ainakin hyvä, jos toinen puoli on vahvempi eli penkissä toinen käsi ei meinaa jaksaa tai tulee perässä. Tekee jonkin aikaa penkin niin, että laittaa heikomman käden puolelle vähän enemmän painoa niin puoliero tasoittuu mukavasti. Offina tällainen, jos joku näkee komediaa aina siinä jos tangon päissä eri painot.. ;)

Oletko Alyssa ikinä elänyt normaalia elämää päivääkään? Taidat olla aika pumpulissa kasvatettu, mutta asiaan. Joudun tekee remontteja vuodessa noin 2-3 kpl keskimäärin, aika vittumaista kantaa esim vaikka joku 2t kg selässä monta kilometriä:), sit ois aika vittumaista kävellä joka päivä prismaan 5km ja kantaa ruokakassit kotiin. Kato maaseudulla auto on pakollinen, ehkä jos asuu Eirassa ja pappa betalar ni ei tarvii autoa ja voi liittyä Vihreisiin.

Oletko Alyssa ikinä elänyt normaalia elämää päivääkään? Taidat olla aika pumpulissa kasvatettu, mutta asiaan. Joudun tekee remontteja vuodessa noin 2-3 kpl keskimäärin, aika vittumaista kantaa esim vaikka joku 2t kg selässä monta kilometriä:), sit ois aika vittumaista kävellä joka päivä prismaan 5km ja kantaa ruokakassit kotiin. Kato maaseudulla auto on pakollinen, ehkä jos asuu Eirassa ja pappa betalar ni ei tarvii autoa ja voi liittyä Vihreisiin.

Julkinen liikenne toimii lahes kaikkialla. Ellei nyt ihan keskella metsaa asu... Valintakysymys toki.
Kylla ma elan ihan normaalia elamaa nytkin :D Ja viela aika koyhaa sellaista, opiskelijana tulot 600-800e/kk riippuen miten paljon ehdin tehda toita koulun ohella. Silti ei vituta oikeastaan koskaan maksaa laskuja, koska tiedan saavani rahalleni jotain vastinetta ja itsepahan olen valinnut ostaa ko. palvelun/tuotteen/tms. Ja olen muuten kasvanut maaseudulla, ei siella ollut edes Prismaa kuin kaupungissa 25km paassa.

Eihän tota edes lasketa maaseuduksi jos kaupunki on alle 100km päässä.

Pyh, oli se ihan kunnon maaseutua. 600 vakituista asukasta muistaakseni. Sen takia musta tuli tallainen, liian syrjaseuduilla lapset kasvavat kieroon.

Töistä saatu vapaa peruuntu enkä päässyt provinssiin. Vittu.

Jotkut vitun valopäät ovat jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä laittaneet avatareikseen samanlaiset kuvat. Menee aivan sekaisin kun ajattelee et se saatanan piirrospää on yks ja sama tyyppi. Sit sieltä tulee 5 postia peräkkäin nii rupee miettii ja joutuu lukee kaikki postit uudestaa.

Jotkut vitun valopäät ovat jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä laittaneet avatareikseen samanlaiset kuvat. Menee aivan sekaisin kun ajattelee et se saatanan piirrospää on yks ja sama tyyppi. Sit sieltä tulee 5 postia peräkkäin nii rupee miettii ja joutuu lukee kaikki postit uudestaa.

Mäkin ihmettelen, että miten ykskaks monilla on joku vitun Gunther avatarina.:confused::D

Mikäs pakko siihen luuriin on vastata jos on tärkeemmät hommat kesken? Tuntemattomat numerot viel kerta kerrasta puhelinmyyjiä. Ärsyttää kun ihmisten on pakko keskeyttää kaikki tekeminen jos puhelin sattuu soimaan. Vielä enemmän ärsyttää se, että oon huomannu itessäkin toisinaan samaa. Kerran olin paskalla ja puhelin alkoi soida olohuoneessa. Olin hetken perin harmissani kun en päässyt vastaamaan, kunnes tajusin kuinka helvetin tyhmää se on.

By the way... uusimpia soittajia on muuten tätä nykyä tv-lupatarkastajat.

Back
Ylös Bottom