Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Seurasin kerran vierestä, kun joku sankari teki pystypunnerrusta tangolla niskan takaa - lippis päässä väärinpäin. Lakki putosi päästä aina sarjan ensimmäisellä tai viimeistään toisella nostolla, mutta lakki piti laittaa takaisin sarjatauolla. Olisikohan poika tehnyt kolme sarjaa.

Vituttaa, kun paino vaan hilautuu ylöspäin ja mies kutistuu muilta osin, kun vyötäröltä.. motivaatio salilla vääntämiseen on ollu hukassa jo vuoden verran eikä muistakaan harrastuksista oikee oo tullu jatkuvaa. Monenlaista asiaa pitäs saada hoidettua, opinnäytetyön (Dtyö) tekeminen apurahalla ja ilman työpistettä ei ole kaikkein stressi vapain ratkaisu.. aamusin alkaa olla niin pimeetä ettei pääse sängystä ylös, ei o helppoo ei..

Minä luulen, että ite aiheutin tänään komediaa salilla :D Oli meinaan verkkarit unohtuneet kotiin. Vedä siinä nyt sitten penkkiä, hauiksia ja epäkkäitä huppari, farkut ja sisätossut yllä! Onneksi nämä meidän paikan hc-kundit ei olleet silloin paikalla, siellä oli vaan joku vanhojen ukkojen jumpparyhmä toisella puolella.

Oikea olkapää särkenyt aamusta asti, vaikka salillakaan en ole käynyt sitä kiusaamassa ko viimeksi viime to tai pe. Lisäksi tuntuu että fysiikka präkää muutenkin koko ajan luvattoman paljon. Ja sitten on vielä tää vitun luulotauti ni kaikki tuntuu 10 kertaa pahemmalta ko oikeest on.

Ymmärrän kyllä jos salilla on kylmä tuon pipon käytön mutta onko sellaisia saleja jossain? :wtf:

On niitä! :D Vakisalini lämpiää aika pitkälti läheisyyden ja hikihöyryn tuomalla lämmöllä, mutta hyvä paikka se on silti. Tosin täytyy muistuttaa että olen normaalia ihmistä paljon herkempi vedolle, joten vaikka muut pärjäisivät, minä en. Siispä ne kornit pipopäät saattavat olla pipejä muualtakin kuin päänupistaan, ainakin minä olen.:dance:

Salikomediaa: joskus treenaamassa näkee pariskuntia joilla ei selvästi ole luottamus aivan kunnossa. Se on huvittavaa seurata kun mies koettaa tosissaan vääntää hauiskääntöä verisuonet ohimoilta pullistellen ja tyttöystävä tulee kerjäämään pusuja hanibaniltaan kesken sarjan ja sarjojen välissäkin. Samalla neidit katselevat kultsun olan yli murhaavasti takanaolevia sillä ilmeellä että ovat valmiita teurastamaan jokaisen joka katsookin miestä. Ihan oikeasti tytöt, ei meitä kiinnosta.

Katsoin peiliin ja hämmästyksekseni huomasin kasipäkin pilkottavan takasin päin. :hyper:

Sitten avasin silmät ja tajusin nähneeni unta. :jahas:

^mun mielestä, näin naisnäkökulmasta tuo on naurettavaa toimintaa. (pussailu ym. salilla siis)
Itse entisessä elämässä kun toisen puoliskon kanssa kävimme salilla, hoidimme molemmat omat treenit ja siinä ei juurikaan puheltu. Muut asiakkaat tuskin edes tajusivat meidän olevan pariskunta.

Pussailla voi kotonakin.

Mua edelleen jaksaa naurattaa tai kauhistuttaa mm. hauiskääntö taljassa tai ylätalja, jossa kimpollaan selän avulla, että saadaan muka isompia painoja ylös.

^mun mielestä, näin naisnäkökulmasta tuo on naurettavaa toimintaa. (pussailu ym. salilla siis)
Itse entisessä elämässä kun toisen puoliskon kanssa kävimme salilla, hoidimme molemmat omat treenit ja siinä ei juurikaan puheltu. Muut asiakkaat tuskin edes tajusivat meidän olevan pariskunta.

Ite käyn salilla n 90% kerroista emännän kanssa ja sillon tällön saattaa pusun esim otsalle antaa. En ymmärrä mikä siitä tekee "naurettavaa" salilla. Samanlainen yleinen paikka niinkuin kauppa, tori jne.

Toki ymmärrän että ihan PUSSAILU (nuoleminen jne) on omituista salilla (en sitä muillakaan yleisillä paikoilla harrasta).

Tuotakaan en ole koskaan ymmärtänyt:

"hoidetaan vain omat reenit ja ei juuri puhuta"

Tottakai ymmärrän jos intensiteetti on tyyliä hulkki ja mennään sarjasta toiseen 30s palautuksilla persepitkällä juosten, mutta ihan normi sali treenissä kerkeää ja voi jutella varsin vaivattomasti aina sarjojen välillä. En ymmärrä miksi siellä pitäs turpa kiinni olla kun kirkossa ja odottaa seuraavaa sarjaa 110% keskittymisellä (toki ymmärrän keskittymishäiriöiset tai esim maksimi nostot).

Ei kai siitä salihommasta nyt tarvitse paskempaa tehdä kuin mitä se on, vaan siksi että isot bodarit tekee niin salin testoa uhkuvaan ilmapiiriin ei puheen sorina ja pussailu kuulu.

:piis:

-käsi tohjona, mikä haittaa reenaamista
-rahat vähissä, mikä haittaa yleistä elämää(lue opiskelija)
-akka heittäyty helvetin vaikeeks, mikä vie elämänilon
-koulussa lähenee tentit, mikä ei jaksa kiinnostaa yhtään
-keli on kuin morsian, eli helvetin pahalla päällä
-poskiontelotulehdus, mikä ei ole parilla antibioottikuurillakaan lähtenyt

Ei oikeastaan mitään positiivista.

No mulla on oma treeni ja miehellä oli oma. Ei siis tehdä vuorotellen penkkiä tms. miksi pitäisi vieretysten kyhnöttää vaan touhutaan eri puolilla saleja omia juttuja. Samalla tavalla kuin yksinkin käydessä.

Tosin meillä nyt muutenkin nuo julkiset hellyyskohtaukset suurimmaksi osaksi miehen toiveesta jätettiin vähemmälle. Käsikkäin kävely ei tullut kysymykseenkään joten sekin selittää. Mutta ei mulla ole tarvetta (ei tule edes mieleen) pussailla salilla vaikka turuilla ja toreilla voinkin pussailla :)

Mutta jokainen varmaan tekee niinkuin haluaa.

Vein auton huoltoon torstaina, sen piti olla valmiina maanantaina 19.10. Noh pakoputken varaosa ei ollutkaan tullut postissa ja nyt venataan ilman autoa keskiviikkoon asti. Hintakin on opiskelijalle kova, 350 eskoa.

kukaha se mulkero tässä oli?;)
Nojoo omahan vika tuo tietenkin on. Sattui vaan vittumaiseen paikkaan sivari. Oltiin vierailla teillä mökille menossa kun navi ilmoitti mukavasti myöhässä että seuraavasta rampista ylös, ja olet vasemmalla kaistalla vieressäsi stnan pitkä rekka :)

Talo paloi 5viikkoa sitten asuinkelvottomaksi.. no tässä on nyt 5viikkoa nussittu lappujen kans että saatas korvauspäätös ja kun se tulee ja saan lähetettyä urakoitsijan tekemän arvion vakuutusasiamiehelle (vai mikä teidän runkkujen titteli onkaan) niin eihän se passaa.. Vaikka tarjous on alkuperäisraaka-arvoiden sisällä..

Mikä vittu siinä on, että kaikesta pitää tehdä niin helvetin vaikeaa.. Ja jos täällä on OP-Pohjolan työntekijöitä, niin älkää vaivaituko lässyttämään tämän postauksen jatkoksi, mua ei vois vittu vähempää kiinostaa tällä hetkellä mikään muu kun se että sais alottaa remontit kämpässä että pääsis ennen joulua asumaan omaan kämppään.

ps: sori pakkislaiset että jouduitte tämän vitutuksenaiheuttaman paskan lukemaan..

Back
Ylös Bottom