Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Samanlainen tilanne sattui meidän salilla pari vuotta sitte ku joku aasialainen jätkä pyysi mua varmistamaan ku se teki penkkiä. Katoin siinä et mitäs kummaa ku sillä oli 20kg levy toisessa päässä ja 5kg levy toisessa :D Vähä taustatietoa tästä treenaajasta tähän väliin, tää kyseinen kaveri treenas muutenki aivan kummallisia liikkeitä ja kuljetti paksua paperipinoa mukanaan, jossa oli ohjeita miten liikkeet tulis suorittaa. Katsoi tätä kyseistä ohjenippua välillä jopa kesken alatalja sarjan.. No jokatapauksessa en sitte lähteny kyseenalaistamaan tätä tangon lastausta ku ajattelin et tää oli taas jotain niitä sen hulluja erikoistreenejä. Ei muuta ku kaveri selälleen penkille, tangosta kii ja punnerrus ylös telineistä sillä seurauksella et kevyempi pää nousi ilmaan ja toisesta päästä 20kg rautakiekko ryminällä lattialle ja siitä keikahdus toiselle puolelle ja 5kg kiekko lattialle. Siinä se sitte hätääntyneenä yritti laittaa tankoa takas telineeseen :D Pakkohan sitä oli auttaa ku se oli niin paniikissa. Tapahtumasarjan jälkeen se totes vaan "Ei vitsi mä en yhtään huomannut" ja osoitti 5kg kiekkoa :D :D :D

Niin, tossa tietysti ois voinu varmistajan ominaisuudessa kysästä kaverilta varmuuden vuoks, että onko painot eri kokoiset tarkoituksella vai vahingossa. Tietty sitten ois komedia jäänyt näkemättä :D

Haha, kiitti vinkeistä. :D

Olen varmaan liian kohtelias, kai se täytyy ruveta hankalaksi. Ärsyttää kun jatkuvasti tarjotaan ilmaista lehteä johon tulee vaan kuukausittaiset käsittelykulut. Mikä helvetin ilmainen se on? Seuraavaksi kysyn että missä teidän toimistot on niin haen sen lehden sieltä, ei tartte käsitellä.

Snowbe

Jos noi jantterit, ketä pisti toiselle puolen enemmä painoo ko toiselle, aattelivat että ko vasen on heikompi ko oikee ni pistetää vähä enemmän painoo ni joha alkaa lihas kehittyy :D

Karstan videot alkavat olemaan jo legendaa.

Kyllä tuo työn saaminen on tuuripeliä. Sitä helpottaa kovasti, jos on jotain suhteita johkin työpaikkaan ni sitä kautta pääsee helposti hommiin. Mut sitko ei ole, niin on jokseenkin kuin lottoais että pääsiskö sitä vai ei.

No mikä vituttaa? No se, että kurkku on kuiva ja kipeä eikä siihen auta juominen :|

Joo, tai motukka on Ciscon, mallia EPC3825. Takkuilu saattaa myös johtua koneestani, joka on vuodelta miekka ja kirves.

Avaudunpa tähän. Onkohan meikäläisen netin takkuaminen myös tuosta motukasta kiinni (sama malli). Pari päivää sitte oli tällä alueella yhteydet katki, nyt sen jälkee 30 meganen antanut vajaan megan :curs:

Ihan vaan pikinen off-topicci tähän. Hieroja sano mulle, että kokeiles joskus tehdä esim. penkkiä, kyykkä tai mavea juuri noin, että toisella puolelle on erimäärä painoja. Kehittää kuulemma syviä keskivartalon lihaksia. Sanoin vaan sille, että toi on paras tyyli päästä Pakkotoiston Salikomediaa-ketjuun.

Kuukauden antibioottikuuri.

Pyydystin ilmeisesti jonkun kesäflunssan tai jotain. Voi jeesus että on hanurista olla flunssassa. Töistäkään viittisi olla pois ja juhannus varmaan menee samaan syssyyn pilalle tällä menolla. Vittu...

Ihan vaan pikinen off-topicci tähän. Hieroja sano mulle, että kokeiles joskus tehdä esim. penkkiä, kyykkä tai mavea juuri noin, että toisella puolelle on erimäärä painoja. Kehittää kuulemma syviä keskivartalon lihaksia. Sanoin vaan sille, että toi on paras tyyli päästä Pakkotoiston Salikomediaa-ketjuun.

Onhan toi tietty hieman koomisen näköstä. Joskus junnuna jossain lätkän kesätreeneissä vedettiin eri liikkeit tollee et vaihdeltiin painoi vuorotellen kumpaanki päähä. Tuloksena oli se et joka toisel jampal meinas lentää laatta treenin lopus, koska se keskikropan kuritus oli saatanallinen, vaiks sitä ei uskois ja varsinkaa jos ei oo ennen kokeillu..

Tekevät ainaki sotilaspenkkitreeneissä tota jonku verran, vaikuttaa aika rajulta.

Fight Sportissa oli myös noita, että perusliikkeisiin paino toiselle puolelle ja toiselle ei sit mitään, tai muuten vaan vähemmän. Vielä en ole kokeillut, kun omalla salilla crossfit-tyylin bodyweight-treeni on jo kova askel. Vois kokeiluerän ottaa joskus hiljasempana aikana, nimittäin uskon, että tuo on keskikropalle arvokasta annettavaa.

Ei jumalauta, pääsin taas näkemään melkoista komediaa :D

Yks jätkä teki ihan normist penkkii varmaa jonkuu 3-5 sarjaa. No ei siin mitää. Vähän ajan pääst katon et mitä vittuu kaveri duunaa kun tangos on toisel puolel 20kg ja toisel puolel 25kg. Ajattelin et se on vahingos unohtannu eri painot, mut luulis nyt huomaavaan noin suuren eron? Kaveri jatkaa painojen lastaamist ja laittaa toiselle puolelle viel 5kg lisää eli painot nyt 20kg ja 30kg. Tää jannu nostaa tangon käsille ja se romahtaa heti maaha kun toisel puolel on niin paljo enemmän painoo :D Yks reenaaja juoksee heti auttamaan, nostaa tangos pois ja kysyy: "Mitä sä oikein teet!? Toi näyttää aika vaaralliselt!" No tää salin kunigas vastaa ihan vakivassaa et: "Teen vinopenkkii, taitaa olla tekniikas viel vähä parannettavaa kun toi tango pääs kallistumaa lattialle" :D:D:D:D EI JUMALAUTA ET REPESIN IHAN VITUN KOVAAN NAURUUN... EI PYSTYNNY PIDETELLÄ, EI MILLÄÄN.. OLIN SILLEE ET TAIVAS VARJELE MITÄ SILTÄ TULEE. Huh huh.. :D

Kaikella kunnioituksella, kaveri taisi keksiä uuden liikkeen :worship:

Samanlainen tilanne sattui meidän salilla pari vuotta sitte ku joku aasialainen jätkä pyysi mua varmistamaan ku se teki penkkiä. Katoin siinä et mitäs kummaa ku sillä oli 20kg levy toisessa päässä ja 5kg levy toisessa :D Vähä taustatietoa tästä treenaajasta tähän väliin, tää kyseinen kaveri treenas muutenki aivan kummallisia liikkeitä ja kuljetti paksua paperipinoa mukanaan, jossa oli ohjeita miten liikkeet tulis suorittaa. Katsoi tätä kyseistä ohjenippua välillä jopa kesken alatalja sarjan.. No jokatapauksessa en sitte lähteny kyseenalaistamaan tätä tangon lastausta ku ajattelin et tää oli taas jotain niitä sen hulluja erikoistreenejä. Ei muuta ku kaveri selälleen penkille, tangosta kii ja punnerrus ylös telineistä sillä seurauksella et kevyempi pää nousi ilmaan ja toisesta päästä 20kg rautakiekko ryminällä lattialle ja siitä keikahdus toiselle puolelle ja 5kg kiekko lattialle. Siinä se sitte hätääntyneenä yritti laittaa tankoa takas telineeseen :D Pakkohan sitä oli auttaa ku se oli niin paniikissa. Tapahtumasarjan jälkeen se totes vaan "Ei vitsi mä en yhtään huomannut" ja osoitti 5kg kiekkoa :D :D :D

Komediaa tai ei, mutta edelliset tapaukset toivat muistoja inttiajoilta kun oltiin läälintaalikersantti Nönnönnöön kanssa kassun salilla ja penkkiä tehtiin, tottakai. Kaveri rupes siinä sitten kokoeilemaan maksimeja ja tankoon ladottiin 2 x 20 kg per puoli eli täyttä sataa markkaa lähdettiin hakemaan ja meikäläinen varmistamaan. Tanko tuli rinnalle kyllä yllättävän hyvin, rauhallisesti ja tasaisesti, mutta nostovaiheessa oikea käsi jäi pohjaan siinä missä vasen lähti nostamaan. Siinä vaiheessa kun tangon kulma oli päässyt jo noin 30 asteeseen ja kaveri pihisi tangon alta, että "ee-ei tuu!" nappaan minä tankoon kiinni ja yhteisvoimin saatin tanko hilattua telineisiin. Siinä sitten kaveri manaa huonoa nostoaan ja valittaa, että "vittu, kyllä sen olisi pitänyt tulla, mutta ei tuntunut ihan oikealta!".

Noh tarkempi tarkastelu osoitti, että tankoon oli lastattu toiselle puolelle kahden 20 kg levyn sijaan kaksi 25 kg:n levyä. Tästä puolestaan oli kiittäminen lääkintämies NanoNanoa, joka lastasi tangon toisen puolen kaikkien taiteen sääntöjen mukaan kahdella kaks-vitosella, koska vastaus hänen kysyessä, että "mitä laitetaan?" oli ollut, että laitetaan satku. Jep, jep. Lämäri siis laski, että "ok" 2 x 25 per puoli on sata. Noi intin levyt oli sellaisia mustia kumipäällysteisiä kiekkoja, joista ei erottanut sitä painoa kuin ihan lähietäisyydeltä, niin tuo jäi siinä valmisteluvaiheessa huomiotta. Kyllä se sit kuitenkin hetken päästä jo nauratti.

PS. n. 10 min. edellisestä Lääkintäalikersantti Nönnönnöö nosti oman PB:nsä (105 kg) nostettuaan sitä ennen helpon ykkösen satkulla.

PPS. Tästä muutaman kuukauden kuluttua lääkintämies NanoNano valitti loppusodan täyspakkausmarssin alkuajan, kuinka "Vittu tää reppu painaa, mä en jumalauta ymmärrä?! Eikö teidän reput paina?" Hyväntuuliset lääkintäalikersantti Nönnönnöö ja allaekirjoittanut hymyilivät tietäväisenä, mutta pysyivät kuitenkin hiljaa. Noin marssin puolenvälin tienoilla taukoa pidettäessä hellyimme kuitenkin ilmoittamaan lääkintämies NanoNanolle, että reppu voisi keventyä jonkin verran jos NanoNano kaivaisi repusta pois sinne huolella sijoittamamme - ja kuljetuspuolen kavereiden suosiollisella avustuksella hankimamme - 7 valurautatangon pätkää, joiden yhteispaino oli likempänä kymmentä kiloa...

joo mulla on sama boksi. Jos osaat säätää configuration tilaa boxista niin ota sieltä se Ip Flood block (en muista tarkkaa nimitystä) pois päältä toi aiheuttaa sen takkuumisen.
voin postata illemmalla suoraan mitä teet kuha pääsen kotiin, jos et itse tiedä mitä tehdä.

Olen poistanut motukan asetuksista kaikki blokit, myös Block IP Flood Detection -kohdan.

Tulee lähdettyä jätkien kanssa viihteelle melkein joka vkl :kippis1::wall:

Yhessä kaupassa oli kassalla erittäinki nätti pimu, mutta ei mitään huumorintajua, aivan niinku ois eläny jossain omassa maailmassaan... Jotain pientä small-talkia aina kaikkien kans ja yritäpä sille jotain sanoa, niin ei helvetti saanu kassapanikoinnistaan ees sanaa suustaan.

Back
Ylös Bottom