Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ajatellaanpa positiivisesti, tällaisella toiminnalla on työllistävä vaikutus ;) Tulee roskattua, aina ne pöntöt on ihan liian kaukana.
Joopa joo, mutta kuka sen työllistämisvaikutuksen taas maksaa? Kyllähän välinpitämättömyydellä voidaan luoda vaikka loputtoman suuri julkisen sektorin roskankeruuarmeija, mutta toinen asia on se, että onko siinä mitään järkeä.

Roskaaminen on ärsyttävää, eikä sitä mielestäni voi mitenkään puolustella. Vaikka roskapönttöjä olis metrin välein, niin joillekin se on muka liian raskasta siitä huolimatta viedä roskat roskiin. Nyt kesällä etenkin ärsyttää, kun puistot on täynnä kaljapakkauksia ja sitä kautta myös lasinsiruja on rannoilla ja nurmikoilla.

Joopa joo, mutta kuka sen työllistämisvaikutuksen taas maksaa? Kyllähän välinpitämättömyydellä voidaan luoda vaikka loputtoman suuri julkisen sektorin roskankeruuarmeija, mutta toinen asia on se, että onko siinä mitään järkeä.

Roskaaminen on ärsyttävää, eikä sitä mielestäni voi mitenkään puolustella. Vaikka roskapönttöjä olis metrin välein, niin joillekin se on muka liian raskasta siitä huolimatta viedä roskat roskiin. Nyt kesällä etenkin ärsyttää, kun puistot on täynnä kaljapakkauksia ja sitä kautta myös lasinsiruja on rannoilla ja nurmikoilla.

Pitää niille ennakkoveroille jotain vastinetta saada. Teen juuri niinkuin hyvältä tuntuu, se on päivästä kiinni miten roskien kanssa toimitaan. Rakennusjätteethän on hyvä hävittää ympäri kaupunkia kerrostalojen roskiksiin.

Minusta roskaaminen on lisääntynyt tos viimeisen 10 vuoden aikana. Meille 80-luvun lapsille opetettiin vielä herran kuria myös roskaamisen suhteen eikä niitä roskia sitten heiteltykään luontoon. Nykynuoret on vaan oikeasti jotain niin kosmista huumoria että pää räjähtää. Nuhjuisia hitaasti tallustelevia lökäpöksyjä, jotka pelaa pleikkaa, sottaa maalipurkeilla seiniä ja roskilla luontoa.

Itseäni vituttaa ihmiset, jotka kasaavat ne roskat ja paskat autoonsa. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät pidä autoaan siistinä, vaan autoon heitetään niiden hesen roskien lisäksi myös paskaisia työkaluja yms. Vituttaa aina hypätä jonkun autoon, joka näyttää siltä että siellä asuisi spurgu.

Vielä enemmän tämä vituttaa silloin, kun on ostamassa autoa, kun nettiautoon laitetussa ilmoituksessa ei ole kunnon kuvia sisustuksesta. Sitten kun soittaa myyjälle, tämä toteaa sisustan olevan hyvässä kunnossa, ja paikan päällä selviää että sisusta näyttää siltä että autoon olisi heitetty kranaatti sisälle. Viimeksi kun kävi näin ajoin vain rapiat 250km turhaan.

Tosin tää on sikäli jännä juttu, että muuten en ole mikään himo siivooja, mutta auton pidän kyllä aina tip top - kunnossa.

Minusta roskaaminen on lisääntynyt tos viimeisen 10 vuoden aikana. Meille 80-luvun lapsille opetettiin vielä herran kuria myös roskaamisen suhteen eikä niitä roskia sitten heiteltykään luontoon. Nykynuoret on vaan oikeasti jotain niin kosmista huumoria että pää räjähtää. Nuhjuisia hitaasti tallustelevia lökäpöksyjä, jotka pelaa pleikkaa, sottaa maalipurkeilla seiniä ja roskilla luontoa.

Olen 90-luvun lapsia, mutta silti samaa mielta kasvatuksesta. Pahimpia valinpitamattomia lokapoksyja tuntuvat olevan ne, joiden kanssa mua kiellettiin penskana leikkimasta. Niissa perheissa tuskin opetetaan kaytostapoja kovin hyvin...

Roskaaminen on ihan perseestä kyllä. Myönnän että itsekkin sorrun joskus heittämään parkkilipukkeen kattoluukusta jossain maantiellä mut ei oikeen muuta nykyään. Noi teinien kokoontumispaikat, eli mäkkärit on kyllä ihan vitun sotkusessa kunnossa usein kun ei kukaan kerkee siivoomaan sit tahtia mitä nää äpärät sotkee.

Treeniä auton ajamiseen. :D
E: Ja mitä vittua nuo lopun äänet on?!??!! :D

Toi ei oo bodausta, martial artistit voi ehkä tykätä enemmän tosta vehkeestä. Noi lopun äänet on total failure, cheattasin tolla laitteella ihan överisti huvikseni, polkasin jotain vauhtia jaloillakin ja sit rupes jotenki nykimään ja hengityski meni failureen, paineet karkas yms. Ku alotin tolla treenailut niin en saanu kertaakaa ees pohjaan ku sattui ranteisiin. Jokainen alottaa omalta lähtötasoltaan. Kehitystä on tullu mukavasti.

Toi laite on sellanen kyynärvarren kiertoon suunniteltu laite, ihmettelin just yks päivä Stockalla tollasta. Täysin susi vehje- naturlich. Lisäks toi kaveri tekee ton ihan päin peetä...

Voisitko kertoa miks toi on sun mielestä täysin susi vehje? En oo samaa mieltä.. mulla ainakin vahvistanu ranteita kunnolla, keksitkö parempia keinoja? Lisäks mitä suoritustekniikkaan tulee niin toi överirepiminen oli just kuvattu sitä varten ettei porukka kelailis et mä muka en osais cheatata täysillä :D Oon tehnyt tolla jotain erilaisiakin juttuja mut ne on melko puuduttavaa katseltavaa, joskus veivaan tota ku katon videoita.

Voisitko kertoa miks toi on sun mielestä täysin susi vehje? En oo samaa mieltä.. mulla ainakin vahvistanu ranteita kunnolla, keksitkö parempia keinoja?.
Yhdenkäden tempaus, rinnalleveto, erilaiset leuanvedot, paini....

Toi roskaaminen kyllä vituttaa. Ite tulee nakeltua satunaisesti luontoon vaan semmosia, jotka varmasti maatuu (jäätelötikut, paperinenäliinat yms), mutta vituttaahan se kun joka paikassa on lapionvarrellinen paskaa lojumassa.
Myös se tässä roskaamisjutussa ahistaa, on se, että on muita ihmisiä, jotka valittaa roskaamisesta ja siitä kuinka ikävän näköistä on, mutta sitten ite roskaavat ihan surutta tai käyvät pukkaamassa jotain pyykinpesukoneita luontoon...

Roskaamisesta kun puhe, niin alko itteäkin vituttaa. Ite ainakin melkein joka kerta lyön roskat roskiin kyllä. Paitsi jos ei ole kilometrien sisällä roskista, niin just nenäliinat jne voi nakata sitten pois. Tölkit ja pullot sama asia, jos ei huvita kantaa, niin jättää johonkin josta joku voi kerätä, eikä turhaa ryttää tai pasko niitä tölkkejä/pulloja.

Niin ja lisänä kovaääniset teinit lähinnä säälittää. Varsinkin yöllä, menisivät nukkumaan, kun kakaroita ovat.

niin jättää johonkin josta joku voi kerätä, eikä turhaa ryttää tai pasko niitä tölkkejä/pulloja.

Toi on kyllä asiallista, ehjät kierrätystölkit/pullot aina joku kerää, ryttääntyneet kun ei niistä mitään saa jää kyllä useimmilta niille sijoilleen!

Onnistuttiin sitten saamaan riita aikaan jäätelötikusta. Eukko tietää aivan helvetin hyvin, mitä mieltä olen siitä, kun roskia heitetään luontoon ja silti oli taas ihan pakko. Se on vittu aina sama juttu. Jatkuvasti lentää jotain auton ikkunasta ulos, vaikka sanon siitä joka kerta ja pariin otteeseen on tullut karjuttua pää punaisena. Minkä vitun takia on silti pakko niitä heitellä? "No kun se oli vaan puutikku, se kyllä maatuu." Juu juu, maatuu niin, mutta se on helvetin ruman näköistä. Oliskin heittänyt jossain maantiellä, niin mitä väliä, mutta kun keskellä kaupunkia täytyy. Ei mua tässä asiassa kiinnosta yhtään miten luonto kuormittuu, vaan se, että se on saatanan ruman näköistä, kun joka paikka on roskia piukassa.

Tekisi niin mieli vetää koteloon jokaista saatanan kusipäätä, joka ei jaksa viedä niitä roskiaan roskikseen, vaan heittelee ne tuonne tienvierille. Jos kiinni saisin, niin vetäisin niin kauan lättyyn, että rystysistä luu paistaa, saatana. Onko se jotenkin coolia heittää se hesen pussi auton alle, kun hampparit on vedetty? Ajatelkaa nyt vittu itsekin. Onko se kivan näköistä, kun on roskia siellä täällä? Jaa sä saat heittää kun muutkin heittää, eikä sun roskat siinä määrässä tunnu? Toi ajattelutapa on just se, mikä tämänkin ongelman on luonut.

Eilen olisi paikallisella biitsillä ollu noilla sanoilla tekemistä kyynärnivelen paistamiseen asti.

Yhdenkäden tempaus, rinnalleveto, erilaiset leuanvedot, paini....

Kiitti vinkeistä mut oon tehnyt noita kaikkia. Oon nyt harjotellut yhden käden tempausta yli vuoden kahvakuulalla sillä tyylillä et kuula pysäytetään ylösalaisin suoralle kädelle ja kahvasta puristetaan helvetin kovaa, paksukahvaisella kuulalla toimii paremmin. Rivetystä oon joskus tehnyt, leukoja on tahkottu hanskat kädessä just siks ettei tarvis puristaa niin kovaa käsillä ja pääsee vetään paremmin hartiavoimilla. Painia en oo harrastanut mut judossa kävin monta vuotta ja siellä tarvittiin grippiä. Puhumattakaan niistä tuhansista kilsoista jota oon hiihtänyt, niissäkin usein oli nyrkit aika puutuneina.
Kaikesta tästä huolimatta huomasin et mun nyrkkiinpuristusvoimat ei oo ku korkeintaan keskinkertaiset ja siitä ei edes oo hyötyä kun iron armsissa pitääkin vääntää puristuksen lisäksi. Ton videon kuvauksen jälkeen mulla oli tosi kovat pumpit forkuissa kyynärpään juuressa ja haukkarin ulommassa eli pitkässä päässä.
Vaikka ne voimat tuliskin osittain sieltä hartian takaa niin kyllä se käsi ja ranne joutuu ne välittämään 100% siihen kahvaan, ei oo mun mielestä ees cheattausta vääntää olan takaa vaan se on voimaa kun heikot lenkit on saatu pysymään koko ketjun mukana.
Toi on kultainen vinkki muuten bodareille, jos haluut haukkarin huippua paremmin esille niin iron arms!! Forkkuihin tulee kans lisää leveyttä..
Kiitti "fanituksesta" lisää videoita tulee taas joskus..

Nyt on helvetin hyvä viilis kun taitaa olla jännitteensäädin hondasta hajalla. Tuleepahan taas päälle satasen keikka tästäki, helvata sentään. En olis halunnutkaan ajella näillä keleillä.

Back
Ylös Bottom