Tänään menin salille työpäivänpäätteeksi, no siellä oli eräs toinen jamppa jota en ikinä ollut nähnyt salilla, kooltaan melko hintelä, moikkasin häntä ja aloin ottamaan alkulämpöä itelleni.
Tyyppi oli vähän "oudon" oloinen saleilija, pikeepaita päällä, hikinauhat, jeesus sandaalit, valkoiset sukat ja hawaiji shortsit, mutta ajattelin että ei me missään muotinäytöksessä olla.
No kaveri siinä nosteli penkkiä ja aloin tekemään omia juttujani kunnes huomioni kiinnittyi siihen miten kyseinen herrasmies alkaa kiikuttamaan käsipainoja penkkipaikalle, ei pareja vaan erikokoisia. ajattelin että joku rituaali varmaan.
Penkkiä väänsi siinä kunnes tanko jäi rinnalle, olin jo menossa auttamaan mutta itse pyöräytti tangon pois päältään jalkojen yli, mulkaisi mua sillä ilmeellä että "näin kuuluikin käydä" ja alkoi tekemään penkki painolla kulmasoutua, tangossa oli noin 50 kiloa painoa. Mietin että jaa, no ei siinä, kulmasoutu oli sellaista nytkytystä ja liikeratakin olematon, sitten kaveri heitti tangon pois ja alkoi vetämään sarjaa hamstraamillaan kässäreillä.
Nytkytys jatkui välillä kaveri pongahti ylätaljaa tekemään, ja siitä suoraan vinopenkkiä käsipainoilla ja sarjojen välissä teki jotain pysty ja vauhtipunnerruksen välimuotoa, en saanut selvää, hämmästyksekseen hän huomasi että käsipainot ovat eripainoiset koska oli sekottanut ne.
Tätä vauhtia jatkui ja jatkui . Komedia vaihe iski siinä vaiheessa päälle kun kaveri ei löytänyt enää pareja kässäreille, painot tietenkin jätetttiin tankoon ja kässäreitä pitkin salia. Kaikki 25 paria käsipainoja oli lattialla loppuenlopuksi eikä todellakaan missään loogisessa järjestyksessä, aluksi vitutti, lopuksi hymyilytti. No lähdin ennen häntä tiedä löysikö hän ikinä pareja painoille saati painot paikoilleen :D