Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuossa tapauksessa vuokralaisen maksukyvyttömyys lankeaa vuokraisännälle. Tästäkin tapeltiin aika huolella :) Korvausvaatimukset ovat sisällä mutta jonotusnumero on liian suuri jotta ehtisi tässä elämässä saamaan rahat takaisin.

Jotain tuollaista arvelinkin. Paska homma.

EIII vittruuuuuu!!!

Palkasta jää noin tonnikkuussataa käteen kuussa ja mä oon tuhlannu melkeen kaikki....

Vieläl pitäs selvitä kolmeviikkoo, ennen kun tulee seuraava palkkaa :david:

Palkasta jää noin tonnikkuussataa käteen kuussa ja mä oon tuhlannu melkeen kaikki....

Vieläl pitäs selvitä kolmeviikkoo, ennen kun tulee seuraava palkkaa

Jos palkasta jää noinkin paljon käteen niin etkö ole koskaan kuullut säästämisestä? Ihmetellä täytyy näitä ihmisiä, jotka elää kädestä suuhun ja sitten ihmettelee kun loppukuusta on rahat lopussa.

Raha. Kun sitä on ihan liian vähän koko ajan. Vaihdoin vuoden alussa duunia, ja nykysessä kun ei oo lisiä tai muita ni noin 300e jää vähemmän käteen kuukaudessa. Ja voin sanoo et sen huomaa. Perusmenoihin joo riittää, mut vähänkin jos on jotain ekstrajuttuja ni saa loppukuukauden kärvistellä niinku nytkin. Enemmänki kyllä ahistaa ku vituttaa. No, tulipahan hirveissä ahdistuskohtauksissa siivottua tää kämppä lattiasta kattoon, ees jotain. Mut silti, vittu.

Tänään menin salille työpäivänpäätteeksi, no siellä oli eräs toinen jamppa jota en ikinä ollut nähnyt salilla, kooltaan melko hintelä, moikkasin häntä ja aloin ottamaan alkulämpöä itelleni.
Tyyppi oli vähän "oudon" oloinen saleilija, pikeepaita päällä, hikinauhat, jeesus sandaalit, valkoiset sukat ja hawaiji shortsit, mutta ajattelin että ei me missään muotinäytöksessä olla.

No kaveri siinä nosteli penkkiä ja aloin tekemään omia juttujani kunnes huomioni kiinnittyi siihen miten kyseinen herrasmies alkaa kiikuttamaan käsipainoja penkkipaikalle, ei pareja vaan erikokoisia. ajattelin että joku rituaali varmaan.

Penkkiä väänsi siinä kunnes tanko jäi rinnalle, olin jo menossa auttamaan mutta itse pyöräytti tangon pois päältään jalkojen yli, mulkaisi mua sillä ilmeellä että "näin kuuluikin käydä" ja alkoi tekemään penkki painolla kulmasoutua, tangossa oli noin 50 kiloa painoa. Mietin että jaa, no ei siinä, kulmasoutu oli sellaista nytkytystä ja liikeratakin olematon, sitten kaveri heitti tangon pois ja alkoi vetämään sarjaa hamstraamillaan kässäreillä.

Nytkytys jatkui välillä kaveri pongahti ylätaljaa tekemään, ja siitä suoraan vinopenkkiä käsipainoilla ja sarjojen välissä teki jotain pysty ja vauhtipunnerruksen välimuotoa, en saanut selvää, hämmästyksekseen hän huomasi että käsipainot ovat eripainoiset koska oli sekottanut ne.

Tätä vauhtia jatkui ja jatkui . Komedia vaihe iski siinä vaiheessa päälle kun kaveri ei löytänyt enää pareja kässäreille, painot tietenkin jätetttiin tankoon ja kässäreitä pitkin salia. Kaikki 25 paria käsipainoja oli lattialla loppuenlopuksi eikä todellakaan missään loogisessa järjestyksessä, aluksi vitutti, lopuksi hymyilytti. No lähdin ennen häntä tiedä löysikö hän ikinä pareja painoille saati painot paikoilleen :D

Frendi, joka on eilisestä lähtien EX-frendi ! :curs:

Delas vai loppuko vaan kaveruus?

Loppu totaalisesti. Vois vaikka delata, ei olis yhtään pahitteeksi !!

Over and out.

Ostin pari päivää sitten obh nordican öljy/viinietikka sumuttimen joka oli paskana. Sitä öljyä tulee siitä vaan käsille.
Tänään ostin aamusella leuanvetotangon. Kotiin pääsi niin huomasin että siitä puuttuu toisen pään kiinnike, ruuvit ym.

Vittu sentään.

Tänään vois sitten käydä vaikka palauttamassa noita. Vittu että vituttaa lähteä tuommoisten takia uudestaan kauppaan.

Jos palkasta jää noinkin paljon käteen niin etkö ole koskaan kuullut säästämisestä? Ihmetellä täytyy näitä ihmisiä, jotka elää kädestä suuhun ja sitten ihmettelee kun loppukuusta on rahat lopussa.

Tylsää tollanen säästäminen. Palkka täytyy käyttää sillai, et et loppu kuusta olla PA.. Tota vissiin tarkoitit :D

Frendi, joka on eilisestä lähtien EX-frendi ! :curs:

mehevää taustatietoa?:evil:

Vituttaa kun on nii perkeleesti itikoita ja mäkäräisiä.. Vielä kun illalla menee pelaamaan beachvolleytä nii ei auta etes hyttyskarkotteet vaikka siinä uis kun hikoiluttaa pelaaminen.. Nyt jalat ja kädet kutisee viimestä päivää..

Back
Ylös Bottom