Oon joo irrottanu, ei siinä ainakaa mukana tullu mitään.. Pitäiskö sen tulla mukana tai pitäiskö sen näkyä ku tiirailee siitä reiästä sisään?
Kyllä sen mukana pitäisi tulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon joo irrottanu, ei siinä ainakaa mukana tullu mitään.. Pitäiskö sen tulla mukana tai pitäiskö sen näkyä ku tiirailee siitä reiästä sisään?
Mimmosen pyörän meinaat hommata?Heh.. ite tässä korttia hommaamassa, niin piti käydä pari tuntia ajelemassa pitkin kylää ja kulmia ihan vitunmoisessa vesisateessa. Eikä ne ajokoulun kamppeet vettä pitäneet tietenkään. Ens maanantaina inssi ja pyörän osto hetimiten. JEEEE!![]()

Mimmosen pyörän meinaat hommata?![]()
Kaveri lähtee hakemaan saksasta autoa ja päätin lähtee mukaan pärräkaupoille. Mikä olis kannattavin vehje tuua tuolta? Joku sportti/katuvehje olis hakusessa. Ite oon miettiny suzukin uutta seiskapätkä gsr:rrää, mutta ekö uusissa mopoissa oo noi verot aika rajut? Triumphin daytonat olis ainakin huomattavasti halvempia ja vähemmän ajettuja tuolla kun täällä, yamahan r6r irtoo myös pari tonnia halvemmalla ja yli puolet vähemmän ajettuna. Ihan liikaa vaihtoehtoja :D. Kyseessä on eka iso pyörä, ja se pitää kuristaa 25kw. Onko kellään kokemuksia triumpheista? Ainakin niistä povataan kovaaa haastajaa jaappanin sporttimopoille..

Itellä oli pari kesää tommonen daytona675 ja voin kertoa että oli erittäin hyvä ostos..Vääntää ihan eri tavalla ku perus rivikoneet..Noita jammuja lyötyy joka nurkasta joten ei muuta ku trumppa hakemaan..![]()
Ei saa ajaa, ellet kurista tehoja 25kW:iin. Sitten kun kortti on ollut 2 vuotta, niin saat ajella millä vaan. Hyviä peruskyykkyjähän noi on ja ihan hallittavia aloittelijallekin. Mikähän sun budjetti on?Terve. En oikeastaan tiedä moottoripyöristä _mitään_ ja minulla ei ole moottoripyöräkorttia. Olen jo pitkään miettinyt, että hankkisinko kortin ja pyörän, ja nyt päätin ryhtyä hieman selvittämään asiaa.
Minkälaisilla pyörillä 18-vuotias saa ajaa? Käsittääkseni ei ihan millä tahansa?
Sitten, olen miettinyt näitä kahta mallia: Suzuki GSX-R ja Yamaha YZF-R6. Saako noilla ajaa 18-vuotias? Toi GSX-R on ainakin vissiin aika yleinen, jossen ihan väärässä ole. Onko jotain kommenttia listaamistani malleista, ovatko hyviä, huonoja, miksi? Noita kahta siis olen katsellut ihan vaan siksi että miellyttävät silmää, ja ehdotuksia saman tyylisistä otetaan mielellään vastaan!
Vielä viimeiseksi, mitä tulee ottaa huomioon käytettyä pyörää ostaessa? Kuinka vanhan "uskaltaa" ostaa ja paljonko on paljon mittarilukemassa? Jos noihin kysymyksiin nyt edes voi mitään yleispätevää vastata.
Kiitos!
Ei saa ajaa, ellet kurista tehoja 25kW:iin. Sitten kun kortti on ollut 2 vuotta, niin saat ajella millä vaan. Hyviä peruskyykkyjähän noi on ja ihan hallittavia aloittelijallekin. Mikähän sun budjetti on?
Eli siis mitä tämä kuristus tarkalleen ottaen tarkoittaa? Onko se pyörä sitten "ihan lussu" verrattuna siihen mitä se voisi olla?
Budjetti katsotaan sitten kun pyörän hankinta tulee, mutta siis ei AINAKAAN mikään 15 000 € ole käytettävissä, ehkä enemmänkin maks. 7k €. Onko noin yleisestiottaen esim. joku 2005 vuoden malli ihan järkevä ostos? Kuinka vanhoja itse ostasit? Ymmärrän että sekin on varmasti aika tapauskohtainen asia kuinka vanhaa viitsii ostaa.

Esimerkiksi vuoden 2006 Yamaha R6:ssa on vakiona 97kW tehoa, eli kuristettu teho putoaisi noin neljännekseen. Eli kyllä, se on laiska. Tehoissa siis suunnille samanlainen, kuin jonkun 16-vuotiaan jonnen viritetty kevari. Kuristamisen jälkeen pyörä pitää rekisteröidä 25kW:seksi katsastusasemalla.Eli siis mitä tämä kuristus tarkalleen ottaen tarkoittaa? Onko se pyörä sitten "ihan lussu" verrattuna siihen mitä se voisi olla?
Budjetti katsotaan sitten kun pyörän hankinta tulee, mutta siis ei AINAKAAN mikään 15 000 € ole käytettävissä, ehkä enemmänkin maks. 7k €. Onko noin yleisestiottaen esim. joku 2005 vuoden malli ihan järkevä ostos? Kuinka vanhoja itse ostasit? Ymmärrän että sekin on varmasti aika tapauskohtainen asia kuinka vanhaa viitsii ostaa.
Onnettomuudessa vakuutusyhtiö saattaa jättää korvaamatta vaikka olisi itse syytön osapuoli, jos selviää että ajoneuvo ei ole laillinen. Yleensä vakuutusehdoissa pelotellaan tällä. Kaikki skenaariot on aika epätodennäköisiä.
Heh.. ite tässä korttia hommaamassa, niin piti käydä pari tuntia ajelemassa pitkin kylää ja kulmia ihan vitunmoisessa vesisateessa. Eikä ne ajokoulun kamppeet vettä pitäneet tietenkään. Ens maanantaina inssi ja pyörän osto hetimiten. JEEEE!![]()