Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne on vanaha kansa eriksee! On se perkele jos päivän lintsaat, ku ite piti mennä kouluun vaikka oli toinen jalaka irtipoikki, suet jolokottaa perässä, potkurista toinen jalas katki, tiet sulana ja hiekotettu ja kaiken lisäksi koulunpihalla invataxi hurauttaa päälle, eikä vituttanu yhtään! :jahas: Sokerista on nykynuoret! True story!

Sehä oli ihan hieno ilima tuossa päivällä. Nyt on vain lämmintä ja pilvistä.

Onneks on auto niin ei tarvi kastua. On hieman hanurista olla märissä vaatteissa ja ihan helvetinmoinen työ vaihtaa sateen takia vaatteita ja sit heittää kuivuu johki tai pesuun ja taas joutuu näkee enemmän vaivaa kun joutuu pyörittää pesukonetta nopeammin ja ripustelee pyykkiä ja hyi helvetti :zzzz: Mun mielestä on jo aika helvetin vaivalloista kun joutuu vekslaa työvaatteita. Blaah.. Pitäis olla sellanen työ ettei tarvi mitään helvetin haalareita vaihella ja vois olla töissäkin vaikka ois joku paikka paskana kun ei tarvis rempoa ja tempoa niin että kylkeen sattuu. Eli kai se on koulunpenkille mentävä että saa tehdä työkseen eimitään :rolleyes:

Onneks on auto niin ei tarvi kastua. On hieman hanurista olla märissä vaatteissa ja ihan helvetinmoinen työ vaihtaa sateen takia vaatteita ja sit heittää kuivuu johki tai pesuun ja taas joutuu näkee enemmän vaivaa kun joutuu pyörittää pesukonetta nopeammin ja ripustelee pyykkiä ja hyi helvetti :zzzz: Mun mielestä on jo aika helvetin vaivalloista kun joutuu vekslaa työvaatteita. Blaah.. Pitäis olla sellanen työ ettei tarvi mitään helvetin haalareita vaihella ja vois olla töissäkin vaikka ois joku paikka paskana kun ei tarvis rempoa ja tempoa niin että kylkeen sattuu. Eli kai se on koulunpenkille mentävä että saa tehdä työkseen eimitään :rolleyes:

Voin kertoo että alkaa tollanen eimitään-duuni vituttaa huolella muutamassa vuodessa. Jos siis ei ole mikään saamaton sohvaperuna joka rakastaa sitä istumista.

Voin kertoo että alkaa tollanen eimitään-duuni vituttaa huolella muutamassa vuodessa. Jos siis ei ole mikään saamaton sohvaperuna joka rakastaa sitä istumista.

Ei istumatyössä ole mitään vikaa eikä todellakaan kaikki ole saamattomia sohvaperunoita. Mieluiten tekee työtä, josta itse pitää.

Eiköhän siitä väliltäkin löydy jotain, rempomista ja hikoilua haalareissa --> 8 tuntia tietokoneella. Uskoisin.

No tarkotus ei ollu kyllä yleistää noin, jos viestistäni sen kuvan sai. :D

Pandakarhu, näinhä se on.

Työhakemuksia lähettelen. Voi kun nappais jostain.

Mun mielest vaa liikaa sekakäyttöö....Mut helvetin hyvä runo !!!

:dance:
Lisää:
Varokaa tuota jätkää
joka pelaa lätkää
se ei paljo hätkää
jos tumppaat sen käteen sätkää
se vaan ajaa prätkää,
kuuntelee Virpi Kätkää
ja turpiin mätkää
ihan joka jätkää.

Tajunnanvirta, tuo luonnon oma psyykenlääke ja neurolepti, what the fuck ever that is. Neuroglypti. Olenko minä Osmo?:eek:

Joopa, ei sinne salille sitten tullut lähettyä kuitenkaan, perkeleen perkele. Tosin on tuo keli aivan hirveä eikä sateenvarjoa ole. Toivottavasti aamulla on kuivaa kun töihin pitäisi polkea.
E: Kappas, 2000 meni rikki, trololooo!

Pitäsköhän mennä vaan lukemaan kirjaa?

Pitäsköhän mennä vaan lukemaan kirjaa?
Jallua ennemmin.

jallu1071.jpg

Back
Ylös Bottom