Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. Säälittävää, eikö olekkin? :D
Minä en saanut jäädä kotiin ellei ollut vähintään se 37.5 lämpöä, jos oli kokeita niin piti mennä silti.
Nykyisin jäädään kotiin kun "ei vaan jaksa", tai "tulee pari tippaa vettä" .

En oo koskaan pitäny itteeni mitenkään "silloin kun minä olin nuori niin hiihdettiin kouluun kesät-talvet, mennen tullen oli ylämäki ja vastatuuli ja aina oli 30 astetta pakkasta, mutta silti mentiin" -tyylisenä ihmisenä, mutta pikkasen tää nyt ihmetyttää tää tällanen meno tässä maailmassa.

No johan herätti tunteita..

Puolustan itseäni sillä, että mulla on matkaa kouluun +20km, viimeinen bussi menee kahdeksan aikoihin, ja tänään olisi ollut vain 4h koulua. Olisi varmaa ollut kivaa istua tunnilla kaikki vaatteet märkinä ja haista uitetulle koiralle. Teistä kaikki olisi varmaa ryöminyt innokkaana kouluun?

Mulla on ainakin ollut hiukan järkeäkin kaupassa mukana ja kaapista löytyy myös vettä hylkiviä/pitäviä vaatteita. Kerrospukeutumista voi harrastaa muulloinkin kuin talvella...

Puolustan itseäni sillä, että mulla on matkaa kouluun +20km, viimeinen bussi menee kahdeksan aikoihin, ja tänään olisi ollut vain 4h koulua. Olisi varmaa ollut kivaa istua tunnilla kaikki vaatteet märkinä ja haista uitetulle koiralle. Teistä kaikki olisi varmaa ryöminyt innokkaana kouluun?

Kyllä sinne silti ois pitäny mennä, ihan sama mitkä ne tilanteet oli. Meil ois laitettu sadevaatteet päälle ja sanottu, et ala painua kouluun siitä.

Sadevaatteet on keksitty. Itte pistin äsken vaan kännykän pussiin ja lähin sotkeen fillarilla +3 kilsaa kaatosateessa+ loppuun erittäin kuranen hiekkatie. Suihkus piti käydä vaatteet päällä et sai paskat pois ja ei vituta.

Ihan fiksuu ku et lähtenyt, todennäköisesti kuitenkin fillarointia aika paljon myös maantien reunassa. Ei oo kivaa kun rekat pyyhkii oli , oli millaset vermeet päällä tahansa. Tulee sitäpaitsi helposti kipeeksi märät jalkineet jalassa. Puollan :)

Sit se kulkuväline kuntoon, kai sun vanhemmatki haluaa, että sä ajat turvallisella vehkeellä?
Reppuun voi ottaa vaihtovaatteet, jos sadevaatteet ei innosta.

Tulipas keskustelua koulun skippaamisesta :D

Töistä himaan, pieni hengähdys ja sitten salille. Kaupassakin pitäisi käydä, eihän täällä ole mitään syötävääkään perkele.

No joha o sokerista sakkia jotku. Ite aamuseiskasta kolmeen asti ulkona hommissa. Vaatetus: Sadetakki, työhousut, kumpparit. Ainoo mikä vitutti oli se että näytin ihan vitun maajussilta.

Mitä välii, miltä näyttää jos on lämmin ja mukavaa ja pysyy viel kuivana?
Kauheen itsekriittistä.

Jos sitä menis navetalle vähäsen painojen kans jotaki säätää pitkästä aikaa. Jos sais selkään jotakin tuntumaa.

No joha o sokerista sakkia jotku. Ite aamuseiskasta kolmeen asti ulkona hommissa. Vaatetus: Sadetakki, työhousut, kumpparit. Ainoo mikä vitutti oli se että näytin ihan vitun maajussilta.

Sama homma, koko kesän kuudesta kahteen ulkona duunia, ja sadepäivistäkin oppii oikeastaan nauttimaan aina välillä. Varsinkin taukojen kohdalla kun saa sen kupposen kahvia niin herranjumala että tuntuu hyvältä!

^ Voi kääk, jollain taitaa olla huono päivä...

Jos sitä menis navetalle vähäsen painojen kans jotaki säätää pitkästä aikaa. Jos sais selkään jotakin tuntumaa.

Eihän tästä tuu ny yhtää mitään ku mikään ei kiinnosta... :D

Back
Ylös Bottom