Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fuck. Huomen ois mentävä töihin keräämään vittumaisia katseita työkavereilta ja toivottava että kylki kestää :jahas: VMP taas kerran.

Ötyä...

...Kaikille omituisille otuksille !

Öitä pussy :)

Mun pitäis mennä nukkumaan, tosin huomasin että huomenna vasta kymppiin duuniin. Mut kai se ois fiksua jo mennä, ehtis tovin lukea ja sitten pirteenä herätä aamuaerobiselle. Vituttaa kun oon niin saamaton eikä millään meinais jaksaa laittaa itseruskettavaa. Vaan pakko se on, oon valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni...

Öitä pussy :)

Mun pitäis mennä nukkumaan, tosin huomasin että huomenna vasta kymppiin duuniin. Mut kai se ois fiksua jo mennä, ehtis tovin lukea ja sitten pirteenä herätä aamuaerobiselle. Vituttaa kun oon niin saamaton eikä millään meinais jaksaa laittaa itseruskettavaa. Vaan pakko se on, oon valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni...

Heippa pahis...:)

Mä meen vasta 18:00, joten voi kukkua rauhassa. Kirjan vois lukea loppuun, hyvä idea. Tervon Myyrä ois työn alla.

Just tuli ostettua Jarkku Sipilän koko Takamäki sarja (11 kirjaa) ja kahlattua ne läpi. Tykkäsin paljon ! Mikä Evellä ois kesken ?

Mä alotin just Karin Slaughterin jonkun kirjan, vaan en muista mikä niistä... Siis oon lukenu enneki, omista kirjavarastoista kaivoin mut sen verran aikaa lukemisesta etten muista ulkoo :) En oo ehtiny lukee ku ehkä 1/5 eli paljon on nautiskeltavaa. Käy aina sillee et ku menee petii lukee, ni jaksan vain pari sivua ja on taju taskussa. Pitää mennä ihan tarkotuksella tunti tai pari aiemmin enneku kävis nukkuu jos haluu oikeesti jaksaa lukea :D

Edit: Kävin lunttaamassa kirjan nimen, se oli:

KADOTETTU

Iltakävely metsässä muuttuu painajaiseksi, kun poliisipäällikkö Jeffrey Tolliver ja patologi Sara Linton löytävät nuoren tytön ruumiin. Selviää, että tyttö on haudattu elävänä maahan. Ruumiinavaus paljastaa lisää hirveitä yllätyksiä.

Jäljet johtavat suljettuun uskonnolliseen yhteisöön, joka kuhisee kammottavia salaisuuksia. Saran kauhuksi hänen kovia kokenut siskonsa Tessa tuntuu liittyvän lahkon toimintaan.

Kadotettu on Karin Slaughterin huippusuositun Grant County -sarjan viides osa.

“Älä lue tätä yksin. Älä lue tätä auringonlaskun jälkeen. Mutta lue tämä.” - Daily Mirror

Hmmm...

Täytyypä tutustua. Vaikuttaa hyvältä tuo sarja. Joku muukin kehui noita Karin Slaughterin kirjoja. Pitääkin kaatoa Googlesta.

Jaahas töihin pitäis lähteä 4.50... Enkä ole yhtään nukkunut. 21.45 menin jo sänkyyn, mutta uni ei ole vaan millään tullu. No huomenna, tai tänään ei ole treenejä niin pystyy sitte nukkumaan univelkoja pois.

Jättääkö nuoret nykyään menemäti kouluun koska sataa vettä?! Voi jumalaare.

Kyllä. Säälittävää, eikö olekkin? :D
Minä en saanut jäädä kotiin ellei ollut vähintään se 37.5 lämpöä, jos oli kokeita niin piti mennä silti.
Nykyisin jäädään kotiin kun "ei vaan jaksa", tai "tulee pari tippaa vettä" .

Afrikassa joku 7-vuotias tyttö kävelee 30 kilometriä kouluun joka päivä 40 asteen helteessä ja syö aamupalaksi kiviä. Suomessa vesisade estää jo huoneistosta poistumisen. :D

Back
Ylös Bottom