Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tätä tuli katottua jo pikkukersana ranskankieliseltä kanavalta. Mitään ei tajunnut mutta hienolta näytti.

Joo sellaset muistikuvat siitä on, että tosi jänniä tehtäviä niillä oli. Nyt kun muistelee niin meillä ei kyllä sillon tainnu näkyä ranskankieliset kanavat että oisko sit tullu viiveellä ihan yleltäkin?

edit.

Eiks tuo tullu joltain suomenkieliseltäkin kanavalta, tais olla joku Seikkailujen linnake tai semmoi. Oli kyl jännä ku pentuna katso. Varsinkin ne tiikerit oli hirveen hienoja.

Joo tuohan se oli ja google tietää kertoa että vuonna -93 sarja tuli telkusta

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seikkailujen_linnake

Joo sellaset muistikuvat siitä on, että tosi jänniä tehtäviä niillä oli. Nyt kun muistelee niin meillä ei kyllä sillon tainnu näkyä ranskankieliset kanavat että oisko sit tullu viiveellä ihan yleltäkin?

Hmm, oon kyl kohtuu varma että ala-asteaikoinani katsoin tuota ja ne puhuivat ranskaa eikä tekstityksiä ollut. Saatan kyllä muistaa väärinkin, mutta pieni luotto omaan muistiin vielä löytyy.

Hmm, oon kyl kohtuu varma että ala-asteaikoinani katsoin tuota ja ne puhuivat ranskaa eikä tekstityksiä ollut. Saatan kyllä muistaa väärinkin, mutta pieni luotto omaan muistiin vielä löytyy.

No se on rakkaani samaan aikaan voinut tulla sieltä ranskankanavaltakin :rolleyes:

Eiks tuo tullu joltain suomenkieliseltäkin kanavalta, tais olla joku Seikkailujen linnake tai semmoi. Oli kyl jännä ku pentuna katso. Varsinkin ne tiikerit oli hirveen hienoja.

e. mulle varmaan (taas kerran) nauretaan, mut kuulin tän biisin Voicelta ja jotenkin sanat ja kaikki iski kyl muhun täysin..varsinkin ku itekki työskentelen vanhustenkin kaa. Snif.

Vai oiskohan tää pitäny laittaa sinne biiseihin mitä häpeää tunnustaa pitävänsä :D

Voit laittaa sinne ja mun pitää tulla tunnustamaan, että pidin myös tästä....VOI PODE MINKÄ TEIT...:D

Oman vaarini muistolle ! Eräs elämäni mieleenpainuvimmista hetkistä, kun veteraanikuoro esitti tämän haudalla...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuo pode_n heittämä Tuntematon Potilas uppos kyllä yllättävän kovin. Toi mieleen oman vaarin loppuaikoja.

Kannatti siis laittaa itsensä likoon :D No ei mut, tosiaan mullakin tuli tosta semmonen fiilis, et oon nuo samat tuntemukset ja ajatukset kun mitä tosta biisistä välittyy, niin käynyt läpi monen oman potilaan kanssa...Täällä sairaalassa tuo varsin raaollisesti tulee myös esiin, kun varsin iäkkäät ja tosiaan elämältään kaiken jo saaneet ihanat mummukat ja papat lähes tulkoon vasten tahtoa käy tehohoitoja läpi, vaikka monelle sois paljon luontevamman (ja mielellään nopeamman) tavan lähteä.

e. jumaleissön! Oon ylittänyt tuhannen postin rajan!

Kannatti siis laittaa itsensä likoon :D No ei mut, tosiaan mullakin tuli tosta semmonen fiilis, et oon nuo samat tuntemukset ja ajatukset kun mitä tosta biisistä välittyy, niin käynyt läpi monen oman potilaan kanssa...Täällä sairaalassa tuo varsin raaollisesti tulee myös esiin, kun varsin iäkkäät ja tosiaan elämältään kaiken jo saaneet ihanat mummukat ja papat lähes tulkoon vasten tahtoa käy tehohoitoja läpi, vaikka monelle sois paljon luontevamman (ja mielellään nopeamman) tavan lähteä.

e. jumaleissön! Oon ylittänyt tuhannen postin rajan!

Teet hyvää ja arvokasta duunia. !! Toivottavasti tulee vielä päivä, jolloin teidän työtänne ruvetaan arvostamaan myös taloudellisesti !!

fake edit...1000 postisi oli Kuuluisa Tuntematon potilas al'a Arttu Wiskari =)

edit: * Wink Wink * Henki...Pode taitaa olla sellanen kiipperi....:D

Ötyjä kaikille. Aikainen herätys jo 10:00....CU.

Teet hyvää ja arvokasta duunia. !! Toivottavasti tulee vielä päivä, jolloin teidän työtänne ruvetaan arvostamaan myös taloudellisesti !!

No joo, työtä siinä missä moni muu. Mutta stnan kuluttavaahan tää toisinaan on. Onneks on myös tällaisia lepposia yövuoroja, et voi vaa chillaa pakkiksella :D

edit: * Wink Wink * Henki...Pode taitaa olla sellanen kiipperi....:D

Pienet kiipperit, pienet kiipperit, niin lystikkäitä on
Ei korvia, ei korvia, vaan pitkät lonkerot
Viik vik vik vik, viik vik vik vik, viik vik vik vik vik viii

:D

Tiedän :).

No awww :haart:

No joo, työtä siinä missä moni muu. Mutta stnan kuluttavaahan tää toisinaan on. Onneks on myös tällaisia lepposia yövuoroja, et voi vaa chillaa pakkiksella :D

:D

No awww :haart:

Ehana.

Mä vastustin kiusausta enkä menny ostaan tupakkaa. Mitali minulle taas kerran. Nyt vois kuunnella nightwishia taas pitkästä aikaa.

e. mulle varmaan (taas kerran) nauretaan, mut kuulin tän biisin Voicelta ja jotenkin sanat ja kaikki iski kyl muhun täysin..varsinkin ku itekki työskentelen vanhustenkin kaa. Snif. Vai oiskohan tää pitäny laittaa sinne biiseihin mitä häpeää tunnustaa pitävänsä :D

Ensin kyllä ajattelin, että nyt on avohoitosydeemimme lopullisesti failaamassa, mutta kyse olikin vanhustenhoidosta.

Back
Ylös Bottom