Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saa kiusata fisuja!

Muaahahaha! :evil:

No itse päästän menemään, en syö hirveesti ellei kaveri ota kaloja tai jos kalastan jotkain lohikaloja niin ovat usein vähänpäästä uunissa tai pakastimessa kun ovat kiinni jääneet.

Oon vähän kateellinen, että jotkut pääsee kalaan kun huvittaa. Tosin ei se itelläkään ois kun reilun tunnin ajomatka, mutta silti.

Mulla on varmaan 50m rantaan matkaa mutta pitäis sukeltaa raivaussahan kans et tuon pusikon sais pois :D Muuten on lähimmälle koskelle (missä tulee kirjolohta ja taimenta) joku 6-7km. Mukavaa hommaahan tuo on mutta välineisiin menee paljon rahaa, aikaa menee paljon ja vitutuksen sietokyky usein kasvaa.

Sain pakkislaiselta kutsun allasbileisiin. Eiiiiii ollut aivan sitä mitä odotin.

sfmEf.jpg

Ihan helllvetin hyvää ruokaa. Väänsin tossa possun ribsejä, naudan rintaa, coleslawta ja patonkeja. Nauta oli todella positiivinen kokemus. Teen uudestaankin. Ja vieraatkin tykkäs ihan hulluna.

It's night time. Voe suatana, ei tullu meikästä sitten miljonääriä vaikka melko varma voitosta olin. Täytyy vissii peruuttaa se tilaamani GT Musse :itku:

Back
Ylös Bottom