Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelkkää musaa täynnä yötredi! Perkele, nyt jotain muutosta! Vaikka runoja anyone?
Nyt tartteis kyllä Vitskua paikalle!Kuuntelin tällä viikolla pitkästä aikaa Bodomin Hate Crew Deathrollia ja tulin 0:15-0:35 !
Mä en oo kuunnellu mitään, mutta sattu tossa alkuillasta kanavasurffaillessa eteen sellanen ranskisohjelma kuin Fort Boyard. Jengi teki kaikkia tehtäviä linnakkeessa ja täytyy sanoa, että kyllä se Porkan Jannen Onnenpyörän voittaa... Lyhyt ote ohjelmasta:
Mä en oo kuunnellu mitään, mutta sattu tossa alkuillasta kanavasurffaillessa eteen sellanen ranskisohjelma kuin Fort Boyard. Jengi teki kaikkia tehtäviä linnakkeessa ja täytyy sanoa, että kyllä se Porkan Jannen Onnenpyörän voittaa... Lyhyt ote ohjelmasta:
Mä en oo kuunnellu mitään, mutta sattu tossa alkuillasta kanavasurffaillessa eteen sellanen ranskisohjelma kuin Fort Boyard. Jengi teki kaikkia tehtäviä linnakkeessa ja täytyy sanoa, että kyllä se Porkan Jannen Onnenpyörän voittaa...