Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viime yönä nukuin pauttiarallaa kolme tuntia eikä vieläkään väsytä, pitäsköhän silti mennä tutimaan, vai sittenkin.....

Pilettään :dance: :dance2:

Kuuntelin tällä viikolla pitkästä aikaa Bodomin Hate Crew Deathrollia ja tulin 0:15-0:35 !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pelkkää musaa täynnä yötredi! Perkele, nyt jotain muutosta! Vaikka runoja anyone?

Pelkkää musaa täynnä yötredi! Perkele, nyt jotain muutosta! Vaikka runoja anyone?

Saat kunnian aloittaa kun kerta ehdotit :D Nyt ei kyllä runosuoni syki yhtään..(sitä paitsi, mun riimittelyt on jo joskus muinoin haukuttu niin pystyyn ettei kehtais enää :lol2:) Nyt tartteis kyllä Vitskua paikalle!

Joo Vitsku on ihana, isossa mörököllissä on myös suuri sydän ja hellä puolensa awwww <3

Tänää kovaa punttii, joutuu skippaa bodypumpin
Sen jälkee vähä rahkaa, kaikki muu liikaa maksaa

Päälle laitan hihatonta, kaapissa on monta noita
Jaloista viis, kuha hanskas on kokoo, oon kova jätkä siis

Treenaan vaan penkkii ja habaa, loppupäivän sängys makaan
Ei viitti tehä mitää, se kataboliaa lisää
Joten syön itteni ähkyy, sen jälkee sänkyy

Jou! Ei perkele

Ötyä.

Vai, että runoja tänään. No kaivetaas pöytälaatikosta jotakin...

Tuntematon nainen vieressä

Itse palelen peitotta.

Toinen sukka hukassa sängyn alla.

Kylmää teetä ja vieläpä liian pienestä kupista.

Miksi jokaisen aamun pitää olla niin helvetin vaikea ??

edit. R.I.P. Johnny Cash

Syyshämärä

Poika katsoo syvälle silmiin
silmiin, joissa elon liekki
vaipuu ja pian tukahtuu
Hämärä on hetki ja
synkkä on ajatus
Kyynel poskelle ponnahtaa
poskelta pimeään putoaa
ja särkyy, niin särkyy

edit. 2 No laitetaaki Hurt. Sopii runon tunnelmaan paremmin.

Minä pistän teille tähän kohtaan rakkauslaulun....

Ehkäpä yksi Priestin parhaita, oikeaan fiilikseen...

Mä en oo kuunnellu mitään, mutta sattu tossa alkuillasta kanavasurffaillessa eteen sellanen ranskisohjelma kuin Fort Boyard. Jengi teki kaikkia tehtäviä linnakkeessa ja täytyy sanoa, että kyllä se Porkan Jannen Onnenpyörän voittaa... Lyhyt ote ohjelmasta:

Mä en oo kuunnellu mitään, mutta sattu tossa alkuillasta kanavasurffaillessa eteen sellanen ranskisohjelma kuin Fort Boyard. Jengi teki kaikkia tehtäviä linnakkeessa ja täytyy sanoa, että kyllä se Porkan Jannen Onnenpyörän voittaa... Lyhyt ote ohjelmasta:

Tätä tuli katottua jo pikkukersana ranskankieliseltä kanavalta. Mitään ei tajunnut mutta hienolta näytti.

Ranskista tullut katottua joskus 90-luvun lopussa / 2000-luvun alussa. Hyvä sarja. Suomalainen versio on kai tulossa pian. Kuvattu samassa paikassa. Voi olla, että se on jo tullutkin ulos.

Sitten niitä sanoituksia...ANNA MENNÄ ISOKYNÄ !!!!!

Mä en oo kuunnellu mitään, mutta sattu tossa alkuillasta kanavasurffaillessa eteen sellanen ranskisohjelma kuin Fort Boyard. Jengi teki kaikkia tehtäviä linnakkeessa ja täytyy sanoa, että kyllä se Porkan Jannen Onnenpyörän voittaa...

Eiks tuo tullu joltain suomenkieliseltäkin kanavalta, tais olla joku Seikkailujen linnake tai semmoi. Oli kyl jännä ku pentuna katso. Varsinkin ne tiikerit oli hirveen hienoja.

e. mulle varmaan (taas kerran) nauretaan, mut kuulin tän biisin Voicelta ja jotenkin sanat ja kaikki iski kyl muhun täysin..varsinkin ku itekki työskentelen vanhustenkin kaa. Snif.

Vai oiskohan tää pitäny laittaa sinne biiseihin mitä häpeää tunnustaa pitävänsä :D

Back
Ylös Bottom