Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä lähteny lisävirrallakaan... Edelliselle omistajalle soitin nii se epäili että tulpat olis kastunu..
Joo oon kokeillu. Eikö tulpat voi mennä ihan rikkikin jos ne kastuu?Kyllä ne tulpat yön aikana kuivuu, jos siis eilen ne kastui. Lupailiko yhtään? Ootko muuten kokeillu starttailla seisontajalka ylhäällä? Joissain pyörissä on sellainen katkaisija seisontajalassa mikä estää ainakin liikkeellelähdön, jos seisontajalka on alhaalla, saattaa olla, että sellaisiakin malleja on mikä estäisi myös käynnistämisen, en tiedä varmasti kun ei cebaria oo ollu.
Joo oon kokeillu. Eikö tulpat voi mennä ihan rikkikin jos ne kastuu?
Ja laita ryyppy täysille, mutta älä koskekaan kaasukahvaan, muuten tukehtuu.Aiemmin neuvottiin että auto ei sais olla käynnissä?
Vähän pörähti mutta ei sen kummemmin mitä ilman lisävirtaa..
. Mutta näin olen toiminut n+1 kertaa ilman vahinkoja, autolla ja kaksipyöräisellä.
.Noin ainakin oma cebari ainoastaan lähtee. Varsinkin kylmällä ilmalla ei saa millään muuten käyntiin. Jos kaasun koskee, niin sammuu aina.Edellinen omistaja sano että pitäs laittaa ryyppy täysille, antaa käydä niin kauan että nostaa itekseen kierroksia ja ei sais ollenkaa koskea kaasuun. Jospa se tästä :D
Ja onko bensahana ollut kokoajan auki? Jos se on jossain vaiheessa ollut kiinni ja pyörä on käynnissä ollessaan imenyt kaasarit tyhjiksi, niin käynnistäminen saattaa vaatia omat kikkailunsaedit. Sitte vielä, niitä yleisimpiä aloittelijan virheitä, tsekkaa bensahana onko auki.Ja laita ryyppy täysille, mutta älä koskekaan kaasukahvaan, muuten tukehtuu.

2,5viikkoa vielä ja kortti kädessä.. aika kuluu hitaasti..
Joo.. Ostin uuden akun ja kokeilin silläki, ei auttanu :( Pakko varmaan huomenna vaihtaa tulpat, vielä ku löytäis oikeanlaisen tulppa-avaimen, hirveen syvällä nuo tulpat..Itse toimin näin sillon joskus:
1.Kaapelit kiinni molempiin masiinoihin, auto käymään, antaa käydä hetken-> lataa akkua.
2.Pidät auton koko operaation ajan käynnissä ja kaapelit kiinni, starttailet ja kun kone käynnistyy, kaapelit irti oikeaoppisessa järjestyksessä varovasti ettei tule exitus. En ota vastuuta jos tulee tälli. Mutta näin olen toiminut n+1 kertaa ilman vahinkoja, autolla ja kaksipyöräisellä.
Eli jos se pörähti, niin se saa bensaa ja kipinää, ongelma on siis virran määrässä. En ota vastuuta jos tulee tälli.
Joo.. Ostin uuden akun ja kokeilin silläki, ei auttanu :( Pakko varmaan huomenna vaihtaa tulpat, vielä ku löytäis oikeanlaisen tulppa-avaimen, hirveen syvällä nuo tulpat..
Et tainnu tehdä kovin hyviä kauppoja. Että ei ole kaasari täynnä jotai shittiä? Tuskin on tulpat mutta voihan ne aina tarkistaa ja jos ei ole tietoo millon on viimeks vaihdettu..
Jos startti pyörii omalla akulla, niin mihinkä siinä apuvirtaa tarvii? Yhtälailla se pyörii sillä omalla akulla, tahi kaapeleilla.
En tiedä oliko tankin pohjalla oleva bensa miten vanhaa mutta lauantaina n. 10 litraa laitoin ja melkein 200km ajoin sen jälkeen.. Ihan nätisti toimi sillon lauantaina vielä ja koeajon aikana en mitään ihmeellistä huomannut.Jos sillä sun eka lenkillä kone kävi nätisti ja vastasi kaasuun niin on se ihme jos vika on tulpissa.
Onko tankissa uudet bensat vai viime kesäiset. Jos viimekesän pohjat niin ettei ole paskat menny kaasariin. Entä bensan suodatin.
e: siis apulukselle
Kyllähän tuo vituttaa.. Kyllä se omien sanojen mukaan oli sitä hyvin huoltanu ja listaaki oli tänä keväänä vaihdetuista osista (melkein kaikki kulutusosat paitsi keulan stefat ja takarengas). Päällepäinkin on ikäisekseen tosi siisti tuo CBR.. Rehelliseltä vaikutti se myyjä ja varaosamyyjänä työskentelee ja ennen ollu ajoneuvoasentaja eli luulis että se tietää miten pyöriä pidetään.No kyllähän nyt cebari ahdistaa. Myyjän mulkku tietenkään pitäny minkäänlaista huolta :jahas:
Ihan yhtäkkiä lakkas toimimasta. Lauantaina pelas hyvin mutta sunnuntaina en enää pystyny ajamaan metriäkään ku ei lähteny käyntiin.Leviskö suoraan ajosta? Vai oireiliko pikku hiljaa?
Toivotaan näin, pitänee huomenna ruveta tulppia vaihtamaan ja kaasarit kattoa jos ei tulppien vaihtaminen auta. Joskus oli entisen piikin kaasarissa jotaki paskaa nii ei lähteny sen takia käyntiin eli paskainen kaasari/bensansuodatin/tukkoinen bensaletku vaikuttaa mun mielestä kans seuraavaksi todennäköisimmältä vaihtoehdolta.. Vituttaa vaan tämä ku on niin helvetisti muovia ympäri pyörää, ei ole niin nätti homma tuo kaasareitten avaaminenkaan ku enskapiikissä.. Vielä ku itellä meinaa olla peukalo keskellä kämmentä.Laitahan apulus vaan uudet tulpat niin eiköhän hörähdä tulille. Jos sait tulpat kastumaan niin ne ei todellakaan ala toimimaan yön yli kuivattelemalla.
Jos pyörä ekalla lenkillä toimi kerta moitteettomasti, ja nytkin startatessa lupailee niin en usko tähän kyllä.Mun veikkaus on tappokatkaisijassa, joko kahvassa tai jalkatapissa (jos tässä mallissa on sitä).
Mun veikkaus on tappokatkaisijassa, joko kahvassa tai jalkatapissa (jos tässä mallissa on sitä).