Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No just. Eli hyvän asian puolesta ovat liikkeellä :D
. Mikään ei oikeuta noita sekopäitä. Korjasin vaan pienen asiavirheen. Itsemurhablosauttajat ovat profililtaan usein samanlaisia; köyhästä perheestä olevia nuoria miehiä. Heidän perheilleen luvataan "hyvä elämä" ja heidän kuolemaansa pidetään kunniallisena ja muuta skeidaa. Noi 72 neitsyttä tuskin on se syy siihen räjäyttämiseen. Oli miten oli, sairasta sakkia ja touhua koko homma.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051213700569_uu.shtml vittuilua kenties?
No ei tietenkään. Hölöööömö. Mikään ei oikeuta noita sekopäitä. Korjasin vaan pienen asiavirheen. Itsemurhablosauttajat ovat profililtaan usein samanlaisia; köyhästä perheestä olevia nuoria miehiä. Heidän perheilleen luvataan "hyvä elämä" ja heidän kuolemaansa pidetään kunniallisena ja muuta skeidaa. Noi 72 neitsyttä tuskin on se syy siihen räjäyttämiseen. Oli miten oli, sairasta sakkia ja touhua koko homma.
Ihan oikein. Hyvä, että joku osaa repiä huumoria tosta valokuvaepisodista. Todella naurettavaa imo alkaa itkeä jostain valokuvista. Mitähän Jussi sit sanoo, kun / jos noi sen hääkuvat julkaistaan jossain isommassa mediassa.
http://www.pakkotoisto.com/talous-p...-iso-maahanmuuttokeskustelu-1082/#post3221844^Herää vain kysymys, mitä huonoa siinä kuvassa oli mikä julkaistiin?
Miksi JHA ei voinut pyytää, että valitsevat toisen kuvan ennen kuin antaa haastattelun? Ai niin, koska ylpeys ja periaatteet :jahas:
Mun mielestä aika hemmetin ylimielistä ja lapsellista tekstiä poliitikolta tuo ylläoleva Jussin lainaus Hommalta.
Kyllä mua ainakin vituttais, jos mun onnistuneesta kuvasta tehdään tarkoituksellisesti tollanen paska. Varsinkin kun paskaa tullut jostain suunasta tarpeeksi, sitä ei kiinnosta ottaa enää? Mihin poliitikon pitää nuolla mediaa? Eikö se kansaa varten siellä ole?
Mitä vittua jollain valokuvilla on väliä.
Mutkun se alkuperäinen kuva oli tummempi ja sitä oli tahallaan toimituksessa muutettu vaaleammaksi, niin onhan se ihan hirveä juttu...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011051313705369_ul.shtml Ei ole Islam ainakaan vihan uskonto!
Sanoinkin, että jossain se raja tulee vastaan sen paskan suhteen.
Lupasin itselleni, etten vastaa sun posteihin, mutta en pysty vastustamaan. Toi ei liity Islamiin millään tavalla. Kostoisku Bin Ladenin kuolemasta ei liity uskontoon millään tavalla. Comprende? Jos oot eri mieltä, ni perustele. Ja mielellään vähän pidemmin kuin sanomalla, että mä olen pihalla enkä tajua mistään mitään. :piis:
Mutkun se alkuperäinen kuva oli tummempi ja sitä oli tahallaan toimituksessa muutettu vaaleammaksi, niin onhan se ihan hirveä juttu...

Kyllä se uskontoon liittyy, koska uskontoa käytetään oikeuttamaan toimintaa. Kun uskonnolliset auktoriteetit suoraan tukevat tai kannustavat kyseiseen toimintaan niin minua kiinnostaisi tietää, miten voit sanoa, että homma ei liity millään tavalla uskontoon?
Musta ilttis vain hienosti korosti ettei ha ole naapuri. Olisiko ollut parempi että ha:n iho olisi photoshopattu ruskeaksi.![]()
Kyllä se uskontoon liittyy, koska uskontoa käytetään oikeuttamaan toimintaa. Kun uskonnolliset auktoriteetit suoraan tukevat tai kannustavat kyseiseen toimintaan niin minua kiinnostaisi tietää, miten voit sanoa, että homma ei liity millään tavalla uskontoon?
Missä määrin koet että olet vastuussa usa:n terrorismin vastaisesta sodasta ja esim. Quatamon vankileireistä.
Bin Laden surmattiin --> Bin Ladenin seuraajat kostivat surman. Liittyy millä tavalla uskontoon?