Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tutkalla ne kyllä on. Siinä oot oikeessa. Noiden itsariräjäyttäjien perheistä pidetään huolta sen jälkeen kun lupautuvat tohon hommaan. Se taitaa olla aika iso syy siihen miks ne siihen hommaan ryhtyvät, eikä 72 neitsyen takia :D

Ahaa no niimpä tietenkin. Aivan mahtava syy kyllä

Kyllä nyt Jussilta pääsee vähintään itku kun tuo kuva pyörii mediassa, kun jo villapaitakuva sai alahuulen väpättämään. Ihme mies, eihän kaveri saa edes suutaan auki mediassa ja netissä provoaa suorastaan nörtinraivolla.

Onko sinulla perusteita väitteillesi?

Katoin joskus dokkarin tosta miten ne värväsi noita itsemurhapommittajia, lupas just noi neitsyet ja sit perhettä arvostetaan sen jälkeen ja uskonnollinen johtaja lupas vielä nuorille lapsille että paratiisissa joet virtaa jogurttia ja saa syödä niin paljon kuin haluaa. Sairasta käyttää köyhiä lapsia ja osa on vielä vammaisia ja mielisairaita, pahimpia pelkureita on just noi imaanit.

Roskaa, helvetin hienoja kuvia. Eivät kaikki halua leikata bodarikaljua heti kun alkavat ohimot harventua.

Kalu Palander ja Devin Towsend ovat jo läppiä, tuossa nyt vaan patterni alkaa orastamaan.

Roskaa, helvetin hienoja kuvia. Eivät kaikki halua leikata bodarikaljua heti kun alkavat ohimot harventua.

Tästä hyvänä esimerkkinä myös Juice Leskinen.

Mutta tottahan tuo, että ulkonäöstä irvailu ei ole kivaa. Eihän Jussikaan lärvilleen mitään mahda. Mutta hyviä kuvia tällöin on tietysti lehtikuvaajienkin hieman vaikeampi saada ja tämä pitäisi kohteen itsensäkin tajuta.

Mitäs ovat niin tyhmiä etteivät osaa edes rintamaa muodostaa. Ja ei ole meidän ongelma jos eivät osaa edes sotia kunnolla vaan perseilevät jolloin itsemurhapommeilla. Todella vammaista touhua ja kertoo aika paljon mitä niiden ihmisten päässä liikkuu, ei mitään. Jee mä räjäytän itseni niin pääsen sitten nussimaan 72 neitsyttä, miten jotkut voivat olla niin tutkalla.

Ensin sä sanot että ne jotka ei osallistu tohon touhuun on rintamakarkureita jotka pitäis ampua ja sitten että ne jotka osallistuu on ihan vammasia. Jälkimmäisestä mä olen samaa mieltä.

Mun mielestä rintamanmuodastamiskyvyn tai sotimistaidon ei pitäisi olla edellytys turvapaikan saamiselle. Ehkä mieluummin päinvastoin.

Tutkalla ne kyllä on. Siinä oot oikeessa. Noiden itsariräjäyttäjien perheistä pidetään huolta sen jälkeen kun lupautuvat tohon hommaan. Se taitaa olla aika iso syy siihen miks ne siihen hommaan ryhtyvät, eikä 72 neitsyen takia :D

No just. Eli hyvän asian puolesta ovat liikkeellä :D

Mitäs se Jussi nyt itkee? Jussi kertoi Aamulehdelle ettei anna niille haastatteluja, koska huonolaatuiset kuvat, tämän jälkeen Aamulehti soittaa ja itkee Jussille, jolloin Jussi toistaa kantansa ja lopuksi Aamulehti tekee tästä puhelinsoitosta uutisen.

Missä se Jussin itkeminen on?

Mjoo, ihan miten vaan. Mun mielestä turhaa kieltäytyä antamasta haastattelua. Olisi voinut pyytää vaihtamaan kuvaa. Se ei edistä maahanmuutto-ongelmista keskustelua, että Jussi laittaa yhden Suomen suurimmista sanomalehdistä paskalistalleen. Minä äänestin Jussia jotta maahanmuuttoasioihin tulisi muutosta. En siksi, että Jussi voisi jatkossakin saada äänensä kuuluviin vain bloginsa kautta.

En tiedä tarkkaan minkälaista sananvaihtoa Jussi on käynyt Aamulehden toimittajan kanssa, luin vain hommasta muutaman Jussin kommentin. Mm. "Vastauksessani kehotin lopettamaan tavaksi tulleen perseilyn valokuvilla.". Voisihan sitä vaikka sanoa toimittajalle että "suostun haastatteluun jos viitsit vaihtaa tuon kuvan, se kun on mielestäni aika huono", olisi ehkä vähän fiksummin hoidettu. Mutta joo, en tiedä tarkemmin tarinan taustoja.

Mjoo, ihan miten vaan. Mun mielestä turhaa kieltäytyä antamasta haastattelua. Olisi voinut pyytää vaihtamaan kuvaa. Se ei edistä maahanmuutto-ongelmista keskustelua, että Jussi laittaa yhden Suomen suurimmista sanomalehdistä paskalistalleen. Minä äänestin Jussia jotta maahanmuuttoasioihin tulisi muutosta. En siksi, että Jussi voisi jatkossakin saada äänensä kuuluviin vain bloginsa kautta.

Jep, mutta Aamulehti uutisoi Jussimanista joka tapauksessa, antoi tämä haastattelua tai ei. Sinällään voi ihan hyvin kirjoittaa samat asiat blogiinsa tai jopa Hommaan, kun ne poimitaan kuitenkin. En usko uutisoinnin sävyn muuttuvan siitä, jos Jussi on itse Aamulehdelle asian kertonut.

Mun mielestä koko Afrikan voisi tyystin unohtaa ja jättää täysin oman onnensa nojaan. Mä en näe että koko paikasta olisi ikinä mitään hyötyä Suomelle. Vain pelkkää rahan menoa ja jotain vitun naapuri raiskaajia. Niille rahoille mitä tuonne ihmisten kaatopaikelle syydetään löytyisi varmasti Suomessakin käyttöä.

Jep, mutta Aamulehti uutisoi Jussimanista joka tapauksessa, antoi tämä haastattelua tai ei. Sinällään voi ihan hyvin kirjoittaa samat asiat blogiinsa tai jopa Hommaan, kun ne poimitaan kuitenkin. En usko uutisoinnin sävyn muuttuvan siitä, jos Jussi on itse Aamulehdelle asian kertonut.

Hyvin mahdollista. Mahdollista myös, että media uutisoi Jussin blogikirjoituksista tasan yhtä paljon kuin tähänkin asti. Ja harva Jussin blogia lukee. Siksi olisikin tärkeää, että hän saisi sanottua asiansa myös valtamediassa. Ymmärrän kyllä Jussin reaktion, paljon on jätkä saanut paskaa niskaansa, mutta paljon pitäisi myös kestää jos politiikkaan ryhtyy.

E. Ei mitään sittenkään.

Tärkeämpää olisi päästä eroon valtamediasta. Mitä vähemmän propagandaa, niin sen parempi. Mikä hinku henkillä on tukea valehtelua?

Tärkeämpää olisi päästä eroon valtamediasta. Mitä vähemmän propagandaa, niin sen parempi. Mikä hinku henkillä on tukea valehtelua?

Öö täh? Mähän nimenomaan haluan Halla-ahon pääsevän valtamediaan laukomaan totuuksia, että ihmiset saisivat asioista oikeaa tietoa. Asia nyt vaan on niin, että suurin osa ihmisistä saa tietonsa asioista sanomalehtien ja TV:n kautta. Olishan se kiva että Jussi pääsisi sinne iskemään faktaa pöytään kukkahattujen haihattelun sijaan. Valtamediasta eroon pääseminen on vielä jonkin aikaa toiveajattelua.

Valtamediasta eroon pääseminen on vielä jonkin aikaa toiveajattelua.

Kaikki on toiveajattelua ennen toteutustaan. Valtamediaan meneminen tukee sitä valtamediaa ja tekee siitä seurattavampaa ja siten lisää sen rappiovaltaa. Asiat muuttuu, kun ne muutetaan.

Back
Ylös Bottom