Ihan oikein. Hyvä, että joku osaa repiä huumoria tosta valokuvaepisodista. Todella naurettavaa imo alkaa itkeä jostain valokuvista. Mitähän Jussi sit sanoo, kun / jos noi sen hääkuvat julkaistaan jossain isommassa mediassa.
Jussi hommassa:
"Itse asiassa toimittaja Matti Mörttinen lähetti minulle sähköpostia ja pyysi kommenttia johonkin juttuun. Vastauksessani kehotin lopettamaan tavaksi tulleen perseilyn valokuvilla. Ongelmahan ei ole se, että kuvat eivät olisi tuoreita (kuten uusimmassa jutussa annetaan ymmärtää), vaan se, että ne ovat tarkoituksellisen huonoja.
Tuo villapaitakuva taas ei liity asiaan mitenkään. En tiedä, miksi se on jutun yhteydessä.
Toki ymmärrän, että toimittajat ottavat tahallaan omituisia kuvia kaikista inhokeistaan. Kuvattavan kohteen päätettävissä on kuitenkin se, tarvitseeko hän puheena olevaa mediaa johonkin. Minä en tee Aamulehdellä yhtikäs mitään, joten voin sanella sille sellaisia reunaehtoja kuin haluan. Aamulehden päätettävissä on, miten se suhtautuu asiaan.
Minulle on aivan sama, kuinka suuri osa toimittajista ja tiedotusvälineistä on shitlistillä. Helpottaa vain elämää, kun voi suoralta kädeltä ignoroida haastattelu- ja soittopyynnöt."
Jos kukaan on seurannut yhtään puolueettomasti Persujen, Halla-ahon tai maahanmuuttajien rikoksia, tietää miten puolueellista uutisointi on täällä. Itse luulin, että ei kuitenkaan olla missään Italiassa. Onko kukaan lukenut mistään tiedotusvälineestä mitään positiivista Jussista? Itse en, eikä varmaa Jussikaan, joten oikeassahan hän on, ei tee mitään Aamulehdellä, Iltalehdellä ym. Sitten alkaa huolestuttamaan kun Jussi alkaa pyörimään Seiskan sivuilla :D