Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostaa kyllä muuten jaksaisi, mutta selkä alkaa pyöristyä siinä 5 toiston jälkeen. Pitäisikö lopettaa heti kun alkaa pettää? Enemmän toistoja vähemmän painoja? Ja millä liikkeellä saisi alaselkän samaan tasoon muun kropan kanssa?
Edelliseen, eikö maastavedon pidäkin olla sellainen, että selkä uhkaa pyöristyä jos lisää painoa? Moninivelliike, mutta selkää se kai eniten kehittää, ja heikoin lenkki on juuri alaselkä? Tietysti esim. sormivoima kasvaa, mutta varsinaisesti kai sormivoimia varten on omia harjoituksiaan.
Ja siis tietysti pitää nostaa alaselkä suorana, ja seuraavalla kerralla jaksaa sitten pitää selän suorana vähän isommalla painolla.
Edelliseen, eikö maastavedon pidäkin olla sellainen, että selkä uhkaa pyöristyä jos lisää painoa? Moninivelliike, mutta selkää se kai eniten kehittää, ja heikoin lenkki on juuri alaselkä? Tietysti esim. sormivoima kasvaa, mutta varsinaisesti kai sormivoimia varten on omia harjoituksiaan.
Ja siis tietysti pitää nostaa alaselkä suorana, ja seuraavalla kerralla jaksaa sitten pitää selän suorana vähän isommalla painolla.
Toi on hyvin lähellä sitä miten mä olen vetänyt ja monen mielestä se on päin persettä ja olen koittanut päästä tuosta eroon. Eli about 95% työstä tehdään raa'asti selällä, persettä pitäisi saada käsittääkseni alemmaksi, että alaraatoa saisi nostoon enemmän mukaan. Mitä Fuhrer on mieltä?
EDIT: varsinkin jos tsekkaa molempien sarjojen ekaa nostoa niin sulla suoristuu jalat melkein kokonaan ennenkuin tanko nousee senttiäkään lattiasta.

Tavoite on voima lähinnä, ja kunto yleensä kun punttailu on mulle "toinen harrastus".
Vaihtelen noita tyylejä kun pyrin sekoittaa treenimetoodeja ettei olis samaa junnaamista keholle.
Tyyliin näin ,
Joka toinen viikko Atg- kyykky isoilla romuilla, joka toinen puolikyykky räjähtävästi 60% romuilla.
joka toinen viikko mave maksimi raudoilla , joka toinen räjähtävästi 60-70 % raudoilla. jne. sitten apuliikkeitä kuten hyväähuomenta yms
Sarja pituudet aina vaihtelee, kevyillä viikoilla jolloin räjähtävyys painotteista niin hieman pidempiä settejä kun raskailla viikoilla.
E: Jos kapea veto parempi voiman hankintaan niin miksi ? kyllä sumollakin oon saanu uskomattoman väsymyksen aikaseks selkään
Sumossa on rauta liikkuu lyhyemmän matkan eli tehdään jonkin verran vähemmän työtä kuin normi mavessa.
Jos punttailu on toinen harrastus niin miksi tuhlaat aikaa puolikyykkyihin?

Eteenpäin tulee itse keskitettyä katse molemmissa.
ainakin herra rippetoe on aivan päinvastaista mieltä, eli alaviistoon pitäis kattella. Eli ei ainakaan mitään yhtä oikeaa tapaa taida ollaEihän se nyt ihan noin mene? Kyykyssä katse olisi parempi olla yläviistoon, silloin koko asento pysyy "suorassa"
ainakin herra rippetoe on aivan päinvastaista mieltä, eli alaviistoon pitäis kattella. Eli ei ainakaan mitään yhtä oikeaa tapaa taida olla