Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kopioin saman virren tänne, mitä vitutustrediin:
Kaksi sanaa: keuhkoputkentulehdus ja mykoplasma.
Millonhan muuten meikäläinen tohtii reenata noitten tautien jäläkhen? Nyt Vilu tai joku muu kaikkitietävä pelastaja, lyökää faktaa tiskiin. Itse googlettelin "keuhkoputkentulehdus ja liikunta" ja "mykoplasma ja liikunta" ja ei tullu muutaku äidillisiä ohjeita, että rauhoitathan lapsesi ja laitat hänet välttämään turhaa liikuntaa.
Hihii EPHE! Tiiäkkö, Elli olis kuulemma tosi kuvaava nimi mulle. Jotku sanooki mua Elliksi välillä, koska se sopis kuulemma nii hyvin! :D Mee nukkuun?

Pyllystä tuollanen!

Siis minä
On sitä tullu totaalilevossakin sairasteltua pitkiä aikoja, eli katotaan nyt sen levon kanssa...
Hölmö, en mää sua tarkottanu. :c Yleensäkin sairastelu on tyhymää. Otetaanko kisa, kumpi paranee nopiammin?

Miks musta on tullu laiska ja saamaton vätys? Nyt huutakaa mulle rumasti, että pitää opiskella!
Miks musta on tullu laiska ja saamaton vätys? Nyt huutakaa mulle rumasti, että pitää opiskella!
Joskus 15-16v sillonen tyttöystävä käski mun motivoida sitä lenkille, sanoin että, Noin läskinä ei kyllä kannata juoksemaan lähteä, ettei polvet hajoo. Uimaan ei kehtaa mennä ja rullaluistinten laakerit ei kestä sua, joten painuppa läskiperse kävelylle. Se suhde ei kestäny kyllä kauaa.
E. Tuli vaan mielee tosta motivoinnista..
Serkkuni nimi kyllä on Elina. Kun olin pieni, hän kutsui minua Liinaksi. Olin kuulemma niin ylienerginen, kun pompin sängyllä mummolassa.