Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nussit pilikkua.

Vai löyty Elliltä sellasia vaivoja. Mulle iski nyt ihan helvetinmoinen väsymys. Vähän jotenkin vituttaakin. Toivottavasti saa salilla edes jotain ittestään irti :jahas:

Millonhan muuten meikäläinen tohtii reenata noitten tautien jäläkhen? Nyt Vilu tai joku muu kaikkitietävä pelastaja, lyökää faktaa tiskiin. Itse googlettelin "keuhkoputkentulehdus ja liikunta" ja "mykoplasma ja liikunta" ja ei tullu muutaku äidillisiä ohjeita, että rauhoitathan lapsesi ja laitat hänet välttämään turhaa liikuntaa.

Hihii EPHE! Tiiäkkö, Elli olis kuulemma tosi kuvaava nimi mulle. Jotku sanooki mua Elliksi välillä, koska se sopis kuulemma nii hyvin! :D Mee nukkuun?

Kopioin saman virren tänne, mitä vitutustrediin:

Kaksi sanaa: keuhkoputkentulehdus ja mykoplasma.

Mä oon tulossa kanssa oikeesti kipeeks. Eilen illalla olin jo siinä uskossa että säikähdyksellä selvittiin, mutta nyt muutama tunti treenin jälkeen alkaa nenä menemään tukkoon ja aivastuttamaan. Eli itteäni saan syyttää, toisin kuin sinä

Millonhan muuten meikäläinen tohtii reenata noitten tautien jäläkhen? Nyt Vilu tai joku muu kaikkitietävä pelastaja, lyökää faktaa tiskiin. Itse googlettelin "keuhkoputkentulehdus ja liikunta" ja "mykoplasma ja liikunta" ja ei tullu muutaku äidillisiä ohjeita, että rauhoitathan lapsesi ja laitat hänet välttämään turhaa liikuntaa.

Hihii EPHE! Tiiäkkö, Elli olis kuulemma tosi kuvaava nimi mulle. Jotku sanooki mua Elliksi välillä, koska se sopis kuulemma nii hyvin! :D Mee nukkuun?

Emmä voi mennä nukkuu ku pitää mennä mavettaa. Vituttaa kun uudessa työpaikassa ei oo mitään ruokalaa ku se on sellanen pikkupulju, niin joutuu tekee omat eväät. Vihaan ruuanlaittoa. Täytyy varmaan oikeesti ruveta kohta metsästämään jotain emäntäkokelasta ja vähimmäis vaatimuksena että on hyvä kokki ja hyvä perse :rolleyes:

Hölmö, en mää sua tarkottanu. :c Yleensäkin sairastelu on tyhymää. Otetaanko kisa, kumpi paranee nopiammin?

Joo. Mä treenaan ku sika niin makaa sä sängyn-, sohvan-, ja muidenkin huonekalujen pohjalla. Sit tiedetään aukottomasti todistettuna kumpi tapa on parempi

Alotetaampa huomen aamusta toinen purkki finrexiä.. Nenä ei edes valu kunnolla, mutta on niin pirun tukkonen olo että ei mihinkään.. Nyt huilataa reeneistä sen verran, että pääsee terveenä reissuun viikonlopuksi :)

Miks musta on tullu laiska ja saamaton vätys? Nyt huutakaa mulle rumasti, että pitää opiskella!

Joskus 15-16v sillonen tyttöystävä käski mun motivoida sitä lenkille, sanoin että, Noin läskinä ei kyllä kannata juoksemaan lähteä, ettei polvet hajoo. Uimaan ei kehtaa mennä ja rullaluistinten laakerit ei kestä sua, joten painuppa läskiperse kävelylle. Se suhde ei kestäny kyllä kauaa.

E. Tuli vaan mielee tosta motivoinnista..

Joskus 15-16v sillonen tyttöystävä käski mun motivoida sitä lenkille, sanoin että, Noin läskinä ei kyllä kannata juoksemaan lähteä, ettei polvet hajoo. Uimaan ei kehtaa mennä ja rullaluistinten laakerit ei kestä sua, joten painuppa läskiperse kävelylle. Se suhde ei kestäny kyllä kauaa.

E. Tuli vaan mielee tosta motivoinnista..

ainiin, tyttö ei siis ollut läski, en ole niin julma sentään.

Mun mielestäni toi oli hyvä motivaatiopuhe. Niin meitä intissäkin motivoitiin, että haukuttiin vaan akoiksi ja vässyköiksi. Siis yliluutnantti motivoi.

edit: elly ootsä Elina?

Mää olen huolissani Wiikistä. Sitä ei oo näkyny pitkään aikaan misään ketjusa jakamassa ehtymätöntä rakkauttaan!

Edit. Elu, en oo. :) Serkkuni nimi kyllä on Elina. Kun olin pieni, hän kutsui minua Liinaksi. Olin kuulemma niin ylienerginen, kun pompin sängyllä mummolassa.

Mää oon maailman oksennuskammoisin ihminen. Ja mun antibiootit oksettaa mua nyt. Oon ihan paniikissa. Olis nälkäkin, mutten uskalla syörä. Vielä pitäis ottaa yskänlääke, mutten tiiä tohinko sitäkään. Mua itkettää nyt vähän.

Back
Ylös Bottom