Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ruffe ois kyllä kiva mutta en mä taida vielä sitoa itteäni sellaseen niin saa vapaasti mopoilla menemään ilman ressiä ja huutavaa huonoa omatuntoa että joku on yksin kotona surullisena :(

Höpsö, yritin tuolla huurella sun mielipidettä, olethan piru toisella olkapäälläni ja enkeli toisella olkapäälläni, mutta et vastannut! :c
Kyllä mää vielä huomenna kasson millanen olo mulla on, jos on kuumeinen bakteerikasa -fiilis, niin pakko jättää menemättä.

Tiiättekö miehet, mun sydän sulaa tuollaisesta huolehtimisesta! En kestä :'> Ihan täsä sydän läpättää. (varmaan jotain rytmihäiriöitä)

ps. :haart:

En mä sua aatellu, ku niitä kanssaihmisiä jotka sä tartutat. Sulla on rytmihäiriökin, meehän sinne lääkäriin jo.

ps. ;)

Hitsi Elu, olin lähösä jo kosiomatkalle! Mikään muu ei tee muhun niin suurta vaikutusta, kun tuollainen jämäkkä "Sää et mene mihinkään kipiänä".

ps. :D

Joo kyl se on lähettävä unille että jaksaa huomenna ihmetellä uusia työjuttuja :eek:

Back
Ylös Bottom