Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Josko sitä ens viikolla eli tällä viikolla rupeis jotain työkuviotakin selviämään. Nyt on pari paikkaa mihin vois olla jotain saumaakin. 5 viikkoa työttömyyttä jo takana. Ei hyvä..

Mulla on muutenkin omituisia fiksaatioita. Naisen pitää olla erittäin naisellinen, mutta jos se osaa hitsata ja ajaa autolla ja moottoripyörällä vitun lujaa vaikka radalla, niin olen myyty. Tai jos se vaikka harrastaa kamppailulajeja ja voisi tarvittaessa vetää vaikka mua kuokkaan, niin se on turn-on. Naiselliselle naiselle joitakin miehisiä taitoja, niin se on hyvä.

Kiitos. Arvostan sinua ihmisenä! Jotkut miehet pitää mua hirviän omituisena, kun olen tosi naisellinen, mutta en kuitenkaan mitenkään hienostele. Joidenkin mielestä naisellinen ulkonäkö tarkoittaa myös sitä, että käytöksen pitää olla sitä "YÄK EN KOSKE, hiukset/kynnet menee". Ja tukea nyrkkeilyn aloittamiseen ei ole hirveästi herunut. :D Onko sulla joku kontrastifetissi?

Raskolnikov, yeah that's me! Istun lyhyt mekko ja stay-up -sukat päällä piereskelemässä ja raapimassa pallejani!

Fedit. Ja en mää mitään hätiköityjä päätöksiä tatuoinnin suhteen ole tekemässä. Jos otan, niin mun pitää olla varma asiasta, ja kuvalla itselleni merkitys.

Raskolnikov, yeah that's me! Istun lyhyt mekko ja stay-up -sukat päällä piereskelemässä ja raapimassa pallejani!

Enempää en uskaltais toivoa villeimmissä unelmissanikaan.

Uusi viikko lähtikin heti toivotulla tavalla alkuun. Tuli soitto että raahaa ittes työhaastatteluun keskiviikkona nöyryttäämään muut hakijat ylivertaisuudellasi :dance2:

Artooooo

mcartsi.jpg

Vituttaa olla yksin...
Pitäis lähtee pankissa käymään mut vittu kun on laskiaisen laskujen jälkeen puol naamaa mustana ja turvoksissa. Perkele.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jumalauta. Nyt onkin jo toinen työhaastattelu plakkarissa ja se on jo huomenna. Rupee hommat vähän etenemään kun löytyy paikkoja mihin on vähän suhteita :D On tää maailma kiero.

Jumalauta. Nyt onkin jo toinen työhaastattelu plakkarissa ja se on jo huomenna. Rupee hommat vähän etenemään kun löytyy paikkoja mihin on vähän suhteita :D On tää maailma kiero.

Mä tein tänää kesätöihin liittyen yhen videohaastattelun. Kohtalaisen perseestä nauhotella videota itestään jollain webbikameralla, tuli typerä olo :D

Mä tein tänää kesätöihin liittyen yhen videohaastattelun. Kohtalaisen perseestä nauhotella videota itestään jollain webbikameralla, tuli typerä olo :D

On kyllä varmaan hölmön tuntusta :D Mun mielestä oli jo vähän outoa ottaa ittestään kuva ja laittaa hakemuksiin.

En mäkään mistään lässyn lässyn hienohelmoista pidä, mutta en moottorin rassaajista tai nyrkkeilijöistäkään... tosin nämä ei ole kovin ehdottomia vaatimuksia, vaan ihan toissijaisia seikkoja, joihin mulla sattuu silti olemaan mielipide. Ei vaan iske toi, että jos nainen kuuntelee metallia, kiroilee, ottaa tatskoja, on insinööri jne..

Sopiva olis sellainen, joka ei turhia hienostelis, mutta olis sielultaan naisellinen luonnostaan.. nykyään niin moni nainen esittää naisellisempaa mitä onkaan vetäen jotain roolia. Mulla on yksi kaveri, joka tykkää nimenomaan poikamaisista naisista, eli jokaisella on makunsa ja kaikille löytyy ottajansa.

En mäkään kyl mitään autonasentaja naista haluais :rolleyes: Mutta joku musiikkimaku nyt ei mun mielestä ole oikeen hyvä vertaus. Ei kai naisen sentään tarvi pelkästää Anna Puuta kuunnella ollakseen naisellinen? Kyl mun exä diggaili Korpiklaania yms vaikka pääasiassa jotain hittejä ja räppiä tais kuunnella. Kuitenkin aikalailla samanlaisilla linjoilla kun Kynis :D

Olin jo entuudestaan pahalla mielellä ja nyt tulin vielä tänne, ja luin kuinka epäonnistunut uravalintani meinasi olla. Onneksi minusta ei ehkä tulekaan dippainssiä, vaan jotain aivan muuta. jne.
Nyt Ephe saa lähettää mulle virtuaalilohtua ja halauksia.

Edit. Onnea Ephe, voita kaikki!

Kyllä se kuule vielä siitä vituiks menee :love: Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :haart:

Nii, kiitti :D

Jos nainen pukeutuu kun nainen, niin metallican, panteran jne. fanittaminen on ihanaa. Tietysti vähän rockahtava nainen on kuuma, kunhan ei mene tuonne rockabilly puolelle. Ne on hirveitä imo. Nainen saa olla hyvä miehekkäissä asioissa ja joissain asioissa se on seksikästä, mutta ei tietystiklään parempi kuin minä.

Terve!
Nään aina ellyn haistattelemassa, kun avaan minkä tahansa threadin. Kyllä muuten suhteilla saa töitä jopa epäreilun helposti välillä. Tossa pari viikkoa sitten heräsin puhelinsoittoon, ja toisesta päästä sanottiin että tuus allekirjottaa työsopimus. En ollut vielä ees hakenut mihenkään.

Back
Ylös Bottom