Epäkäs vittuilee !
Lähes aina :curs: Viime yönä meni oikeapuoli kramppiin:wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epäkäs vittuilee !
Mitä vaivoja teillä nuo vittuilevat epäkkäät tekee? Miulla oli viime viikolla hartian seudulla semmosia jumeja, että alta pois. Naama tikkuili ja kuumotti, vähän väliä oli semmonen epämääräinen, kuvottava olo, vähän migreenin tyylinen. Sitten kurotin autosta käsin postia laatikosta, niin veti koko epäkkään ihan juntturaan, se oli se kipu ja kiristys niinkun luokkaa suonenveto. Saatana.
Se eilisen vituksen ja huolen aihe, eli se tytön keuhkokuumekin selvisi tänään, eli aiheuttajana on pneumokokki. Nyt on oikea lääke käytössä ja pitäisi alkaa paranemaan. Ei vituta enää niin paljoa.
csk, Pyr0 ja Lomax. Oon ihan varma että ette tiedä mistä puhutte. Mutta ei kai siinä, onhan tässä varmaan elämä vielä aikaa ehkä joskus onnistuakkin jossain.
e. Okei toi oli huonosti ilmastu. Ehkä yrittää onnistua jossain siis.
Joku sankari käyny kaverin muijan päälle ja sen jälkeen kaverin..hammasta poikki ja silmä ummessa. Mukavia uutisia töiden jälkeen, nyt tuleekin uni kivasti
Helppo se on onnistujan puhua.
Ehkä sitä joskus onnistuu, vaikka saahan sitä epäillä.

Vituttaa myös poikaystävän puhelin, joka ei ole vieläkään kunnossa. Tällaisissa tilanteissa huomaa, miten paljon kännykät oikeasti helpottavat viestintää... Tosi nihkeää pitää yhteyttä pelkällä sähköpostilla ja toimiston puhelimella, mihin mä en pysty soittamaan (salattu numero) ja koska olen huono vastaamaan puhelimeeni, poikaystävä harvoin saa mua sillä kiinni. Tarjosin sille mun lukitsematonta varapuhelinta lainaksi, mutta ei kelvannut, koska puhelin on pinkki :jahas:
Taitaa mennä toisella tapaa eteenpäin ja melkeenpä enemmän pelottaa että mitä tapahtuu kun kiinni jää.:SAnnas kun arvaan: Ei saada koskaan kiinni, tai jos saadaan, niin mitään korvauksia ei ainakaan jantterilta saada.
Hei haloo!! Etkö tajua että tapailet varattua miestä????
:jahas: Enkä tapaile.
Jos olisin noin vainoharhainen, en tapailisi yhtään ketään.
Pointti tossa mun postissa oli se että mä olen varmasti 1000 potenssiin ääretön kertaa pahempi epäonnistuja kun te yhteensä. Taino emmä tiedä on ko epäonnistuja hyvä sana, mutta siis toi csk:n posti kuvasti mun elämää täydellisesti. Paitsi että ei tästä uudestakaan harrastuksesta(bodaus) mitään ole tullut kun ei oo itsekuria nimeksikään. No onneks musiikin kuunteluun ei tarvita erityisiä lahjoja![]()
Voi vitun vittu. Nyt menee kaikki niin päin helvettiä, ettei mitään järkeä.
No niin turhaan siinä löpiset, siehän olet neljäs. :D Oikeasti tuo csk:n posti oli kuin minun kirjoittama, tosin ehkä paremmin.
Voit vilkasta mun profiilista mun painoa, niin kertoo hieman että ei se bodaus ole tännekkään vaikuttanu. Vuosia jo "bodannu" ja jätkä on ku läski skeletor. Itsekuri puuttuu täältäkin. Musiikki tosiaan onnistuu, siis kuuntelu. Tekemisestä tullu mitään...