Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nonin tämä menisi kyllä "mikä potuttaa salilla käynnissä eniten" -topicciin. Mutta nyt jälkeenpäin on enemmän komediaa.
Tänään taas vanhempi mieshenkilö varasi penkin, maven ja kyykyn (salilla on just 1 kpl kaikista). No ei siinä mitään, mutta kun hän ei tehnyt näissä mitään, vaan teki hauiskääntöjä ja vastalihaksia..
Tämän jälkeen meni sitten lopulta mavea tekemään, niin teki 70kg painoilla. Teki aina yhden toiston, tämän jälkeen suorilta päästi suoraan lattialle.
Kaiken tämän jälkeen tein nopeasti vastat loppuun ja lähdin salilta.. Toivottavasti ei ole enää ikinä siellä :D

Mitä vaivoja teillä nuo vittuilevat epäkkäät tekee? Miulla oli viime viikolla hartian seudulla semmosia jumeja, että alta pois. Naama tikkuili ja kuumotti, vähän väliä oli semmonen epämääräinen, kuvottava olo, vähän migreenin tyylinen. Sitten kurotin autosta käsin postia laatikosta, niin veti koko epäkkään ihan juntturaan, se oli se kipu ja kiristys niinkun luokkaa suonenveto. Saatana.
Se eilisen vituksen ja huolen aihe, eli se tytön keuhkokuumekin selvisi tänään, eli aiheuttajana on pneumokokki. Nyt on oikea lääke käytössä ja pitäisi alkaa paranemaan. Ei vituta enää niin paljoa.

Ei nyt ehkä vituta, mutta ärsyttää.

Ajattelin tilata läskilauantain kunniaksi pizzan. Pientä hintavertailua:

Pizzataxi: perhepizza ja 1.5l limu toimitettuna yhteensä 15.10 euroa
Kotipizza: perhepizza(oikeasti normaalin kokoinen) ja 1.5l limu toimitettuna 25.80 euroa

.......

Mitä vaivoja teillä nuo vittuilevat epäkkäät tekee? Miulla oli viime viikolla hartian seudulla semmosia jumeja, että alta pois. Naama tikkuili ja kuumotti, vähän väliä oli semmonen epämääräinen, kuvottava olo, vähän migreenin tyylinen. Sitten kurotin autosta käsin postia laatikosta, niin veti koko epäkkään ihan juntturaan, se oli se kipu ja kiristys niinkun luokkaa suonenveto. Saatana.
Se eilisen vituksen ja huolen aihe, eli se tytön keuhkokuumekin selvisi tänään, eli aiheuttajana on pneumokokki. Nyt on oikea lääke käytössä ja pitäisi alkaa paranemaan. Ei vituta enää niin paljoa.

No aika klassisia oireita mulla: Huimausta, sormien/käden puutumista, kipu joka säteilee joskus messevästi korvaan asti. Sitten se paska(jumissa oleva trapsi) saattaa levittää sitä kipua ja jumia aika herkästi muuallekkin yläselkään, eikä aikaakaan kun pää ei käänny kunnolla.

csk, Pyr0 ja Lomax. Oon ihan varma että ette tiedä mistä puhutte. Mutta ei kai siinä, onhan tässä varmaan elämä vielä aikaa ehkä joskus onnistuakkin jossain.

e. Okei toi oli huonosti ilmastu. Ehkä yrittää onnistua jossain siis.

Helppo se on onnistujan puhua.

Ehkä sitä joskus onnistuu, vaikka saahan sitä epäillä.

Joku sankari käyny kaverin muijan päälle ja sen jälkeen kaverin..hammasta poikki ja silmä ummessa. Mukavia uutisia töiden jälkeen, nyt tuleekin uni kivasti

Joku sankari käyny kaverin muijan päälle ja sen jälkeen kaverin..hammasta poikki ja silmä ummessa. Mukavia uutisia töiden jälkeen, nyt tuleekin uni kivasti

Annas kun arvaan: Ei saada koskaan kiinni, tai jos saadaan, niin mitään korvauksia ei ainakaan jantterilta saada.

Helppo se on onnistujan puhua.

Ehkä sitä joskus onnistuu, vaikka saahan sitä epäillä.

Pointti tossa mun postissa oli se että mä olen varmasti 1000 potenssiin ääretön kertaa pahempi epäonnistuja kun te yhteensä. Taino emmä tiedä on ko epäonnistuja hyvä sana, mutta siis toi csk:n posti kuvasti mun elämää täydellisesti. Paitsi että ei tästä uudestakaan harrastuksesta(bodaus) mitään ole tullut kun ei oo itsekuria nimeksikään. No onneks musiikin kuunteluun ei tarvita erityisiä lahjoja :rolleyes:

Vituttaa myös poikaystävän puhelin, joka ei ole vieläkään kunnossa. Tällaisissa tilanteissa huomaa, miten paljon kännykät oikeasti helpottavat viestintää... Tosi nihkeää pitää yhteyttä pelkällä sähköpostilla ja toimiston puhelimella, mihin mä en pysty soittamaan (salattu numero) ja koska olen huono vastaamaan puhelimeeni, poikaystävä harvoin saa mua sillä kiinni. Tarjosin sille mun lukitsematonta varapuhelinta lainaksi, mutta ei kelvannut, koska puhelin on pinkki :jahas:

Hei haloo!! Etkö tajua että tapailet varattua miestä????

Hei haloo!! Etkö tajua että tapailet varattua miestä????

:jahas: Enkä tapaile.

Jos olisin noin vainoharhainen, en tapailisi yhtään ketään.

:jahas: Enkä tapaile.

Jos olisin noin vainoharhainen, en tapailisi yhtään ketään.

Kyllä noi mainitsemasi ominaisuudet osuu kyllä kaikki varattuun mieheen, naurahdin vielä tolle ettei voi ottaa pinkkiä puhelinta, ihankuin jotain äijää harmittaisi pitää viikkoa ihan mitä vaan puhelinta.

Pointti tossa mun postissa oli se että mä olen varmasti 1000 potenssiin ääretön kertaa pahempi epäonnistuja kun te yhteensä. Taino emmä tiedä on ko epäonnistuja hyvä sana, mutta siis toi csk:n posti kuvasti mun elämää täydellisesti. Paitsi että ei tästä uudestakaan harrastuksesta(bodaus) mitään ole tullut kun ei oo itsekuria nimeksikään. No onneks musiikin kuunteluun ei tarvita erityisiä lahjoja :rolleyes:

No niin turhaan siinä löpiset, siehän olet neljäs. :D Oikeasti tuo csk:n posti oli kuin minun kirjoittama, tosin ehkä paremmin.

Voit vilkasta mun profiilista mun painoa, niin kertoo hieman että ei se bodaus ole tännekkään vaikuttanu. Vuosia jo "bodannu" ja jätkä on ku läski skeletor. Itsekuri puuttuu täältäkin. Musiikki tosiaan onnistuu, siis kuuntelu. Tekemisestä tullu mitään...

Vituttaa vitusti kaksnaamaset henkilöt. Onneks sain edes tietää tästä, niin voin sitten keksiä jotain kivaa ;)

No niin turhaan siinä löpiset, siehän olet neljäs. :D Oikeasti tuo csk:n posti oli kuin minun kirjoittama, tosin ehkä paremmin.

Voit vilkasta mun profiilista mun painoa, niin kertoo hieman että ei se bodaus ole tännekkään vaikuttanu. Vuosia jo "bodannu" ja jätkä on ku läski skeletor. Itsekuri puuttuu täältäkin. Musiikki tosiaan onnistuu, siis kuuntelu. Tekemisestä tullu mitään...

Mutta sen läskin alla on lihasta ja voimaa. Ei kaikkien tarvitse ylikireiltä näyttää ollakseen "bodattu".
Itsekään en välitä paskan vertaa olenko tiukka vai en. Haluan olla vaan vitun iso ja vahva maha roikkuen.

Älä nyt itseäsi vähättele. 80 luvun äijät vetivät paljon kaloreita kasvaattaakseen lihaksiaan ja ne jotka pyrki huipulle, dieettasivat kaiken läskin sitten pois ja olihan näillä toki pilleritkin käytössään.
Moni apina luulee että äijä ei ole käynyt salilla ollenkaan kun vatsa roikkuu vaikka totuus on ihan toinen. Suurelle osalle ei vaan mene päähän se että sitä lihasta ja voimaa on keritty hankkia jo ihan kunnolla mutta yllä on vain läskibulkki joka peittää sen erottuvuuden.
Sosiaalitantoille ja muille asiasta tietämättömille moni roinaajakin läskeineen on vain sohvaperuna jonka pitäisi tehdä enemmän lumityötä että energiaa palaisi.
Kunnon vatipäitä. Pitäis varmaan ottaa paita pois että näkisivät että on tehty ja paineltu muutakin kuin lumihommia.

Yhdelläkin ilmais-salilla on tällainen ylitiukkaan kuntoon vedetty jätkä jolla on kova tarve retostellaan tiukkuudellaan ja haukkuu pienetkin läskikertymät hevonkaakkoon. Vetää leukoja ja pomppii kuin apina pitkin salia, koskaan ei kyykkää, ei vedä maasta ,mutta runkkupenkki on tuttu sana. puhtaista nostoista äijä ei tiedä mitään.

Mun läskien alla ei oo lihasta eikä voimaa. Saa nähä jos vielä joskus kun saa itteään niskasta kiinni.

e. niin ja siis vitutuksen syy tällä kertaa on armottomasti jumittava tietokone.

Back
Ylös Bottom