Meillä on menny Jetta-talon kanssa kaikki muuten tosi hienosti. Talokauppiaan kanssa ollaan kaikki asiat saatu aika nopeasti hoidettua ja palvelukin on ollut hyvää, vaikka se ton eristysepisodin vahingossa aiheuttikin. Meillehän tuli paketti vesikattoon asti asennettuna, joka oli siis talvitoimitusetuna, kun kaupat tehtiin viime talvena. Parisen viikkoa tota pystyttivät (oiskohan ollu 12pv) ja siitä eteenpäin ollaan selvitty omin avuin.
Sisäpuolen materiaalit, levyt, villat, harvalaudat, väliseinätolpat yms. tuli kaikki materiaalitoimituksena ja ne on kaikki tullut ajallaan. Jos jotain puutteita on ollut, olen ilmoittanut siitä talokauppiaalle joka on sitten tarvittaessa tilannut tehtaalta lisää tai saanut hakea paikallisesta Kodin Terrasta (jossa siis Jetta-talon edustus on) talotehtaan laskulle.
Jotain pikkujuttuja mitä meillä on tullut eteen; kuljetuksessa oli elementit tuettu huolimattomasti ja ulkoverhoilun koristelista oli hangannut kipsilevyjä pilalle, joita sitten pystytysporukka vaihteli uusiin. Muutamassa ikkunanpokassa oli pieniä jälkiä, lumiesteiden kannakkeita ja muutama este puuttui, jotain peltejä on puuttunut tai ne on pokattu väärin yms. pikkujuttuja. Kaikki on kuitenkin korjattu tai odottavat kesää, jotta ne voidaan korjata.
Itsenäisyyspäivän aattona tosin pystytysporukan jätkät (pari virolaista) paukahtivat ilmoittamatta tontille tekemään noita korjauksia, ei niillä mitään tarvikkeita mukana ollut, joten ajoivat 6h meille pistämään muutaman lumistopparin kiinnikkee ja jatkoivat matkaa. Annoin tosta talomyyjälle sit palautetta, että jätkillä kävi aika tuuri että olin paikalla, muutenhan olisivat ajaneet sinne vielä enemmän turhaan.
Esittelyä on kauppias kovasti ehdottanut meille pidettäväksi ja jonkun pienen korvauksenkin siitä ilmeisesti saisi, mutta ei olla semmosta vielä ainakaan haluttu järjestää. En tiedä pidetäänkö ollenkaan, jollain tapaa mua henk.koht. vituttaa, että ihmiset tulee omaan kotiin kyttämään ja arvostelemaan. Alunperin ton näytöksen piti olla samana päivänä, kun se villa ekakerran puhallettiin sinne katollepäin persettä. Myöhemmin oikein harmitti, kun olin perunut sen. Olis ihmiset saanut aikamoisen annoksen kiukkuista rakentajaa ja selittelevää kauppiasta
Onko sulle kanssa tulossa Jetalta paketti vai onko jo tullut?