Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, kyllä. Muutaman karhun tässä nauttinut. Kohta alan maistella Ardbegiä ja ehkä otan koppelon nokallisen Smirreäkin. Lapset unilla ja vaimo menee huoltoaseman karaokeen. Taidan ottaa nyt silleen sivistyneesti siihen asti, kun tuo emäntä palaa sieltä, ja sitten varmaan turaan ihan pikkutunneille. Enemmän, niinku.

Kuulostaa suunnitelmalta. tst:n erämaa tyylistä juopottelua ei voi kuin ihailla :kippis1:

Mikä vittu siinäkin on että alkaa olemaan jo perinne emännän kanssa tällainen mökötys uusivuosi. Vika ei ole kyllä ainakaan minussa. Lähtis nukkumaan niin pääsee keskittymään alkoholin juontiin. Vitun hyvää uutta vuotta vaan sille toisellekkin puoliskolle...

Mikä vittu siinäkin on että alkaa olemaan jo perinne emännän kanssa tällainen mökötys uusivuosi. Vika ei ole kyllä ainakaan minussa. Lähtis nukkumaan niin pääsee keskittymään alkoholin juontiin. Vitun hyvää uutta vuotta vaan sille toisellekkin puoliskolle...

Meilläkin meinasi mennä vittuiluksi, mutta sain lopulta innostettua sen verran, että kehtasi kerrankin lähteä johonkin. Vuuui vittu vaan oli taas taksin saaminen tänne perseeseen hankalaa. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Eipä tässä tarvitsisi taas kun reilu pari tuntia passailla rauhallisemmin, kun pääsen kaatamaan oikein kutkulleen. On, on makimoilleen tuo viski, saatana!

Meilläkin meinasi mennä vittuiluksi, mutta sain lopulta innostettua sen verran, että kehtasi kerrankin lähteä johonkin. Vuuui vittu vaan oli taas taksin saaminen tänne perseeseen hankalaa. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Eipä tässä tarvitsisi taas kun reilu pari tuntia passailla rauhallisemmin, kun pääsen kaatamaan oikein kutkulleen. On, on makimoilleen tuo viski, saatana!

Olet hieno mies :kippis1: Ensi kerralla kun tulen sinne perille vaeltamaan tuun juopottelemaan teidän takapihalle yhdeksi illaksi...

Olet hieno mies :kippis1: Ensi kerralla kun tulen sinne perille vaeltamaan tuun juopottelemaan teidän takapihalle yhdeksi illaksi...

Tervetuloa. Nyt se tuli kotiin ja melkein selvin päin. Ei perkele. Pakko se on ihtensä jatkaa. Viskit alkaa loppumaan, mutta onneksi on konjakkiloita. Ja tarpeeksi. Kotkanpesä hiljenee. Mutta vain hetkeksi!!!!

apuluksesta tullu hirveä happo ku täytti 18, siitä se alamäki alkaa!
Ei vittu, ei oo käyny näin. Tänäänki oon ollu ihmisiksi, alotin liian aikasin nii ei menny ees päähän.. Uusi vuosi meni vituiksi, kaveri rupes tapeleen jonku tyypin kans, minä menin väliin ja sain sitte ite nyrkistä. No, ei voi mitään, kuiteni vältyttiin pahemmilta vahingoilta ku vedin kaverin pois tappeluista. Mutta kohta vois vielä afrikan kaverin kans lähtä ehkä baariin, katotaan. Uudet vuodet kaikille!!!

E: Sitä paitsi viime känneistä on kolme viikkoa aikaa!

kyllä se on surkiaa ku nuoret jannut juo ittensä humalaan uutenavuotena, eikö tosissaan ole parempaa tekemistä? pelaisitte vaikka lautapelejä kavereiden kans. ite oon ottanu vain yhden oluen ja mustikkaglögiä.

No on teillä huonosti menny ei voi muuta sanoa, mä ainaki oon vetäny kännin päälle ja mamman kan vietettiin juur kunnon äksön uus vuosi, siinä lens yks sun toinen tavara, enkä nyt tarkota et olis joku huonekalu lentäny.....hyvää uutta vuotta vaan kaikille =)

kyllä se on surkiaa ku nuoret jannut juo ittensä humalaan uutenavuotena, eikö tosissaan ole parempaa tekemistä? pelaisitte vaikka lautapelejä kavereiden kans. ite oon ottanu vain yhden oluen ja mustikkaglögiä.
Monopolya ruvetaan pelaamaan, ootko mukana? Ei kaduta että paikalliseen lähdin, oli helvetin kivaa eikä enää edes vituta! Nyt on hyvä alottaa tipaton. Semmonen paukku ku kelkka, saatana että oli hyvää!

Ei oo yhtään krapula, jei! Kivaakin oli, muistaakseni.

Tästä kommentista tulikin mieleen, että miksi krapula tulee nykyään niin helposti? Eilen meni 5 olutta ja yöllä päänsärky, joka kesti aamuun. Nykyään riittää 1-3 olutta krapulaan. Ennen joi pohjia 12 pulloa ennen baariin menoa ja aamulla oli ok fiilis. Nykyään ei kiinnosta baariin lähteä ja näköjään alkoholikaan ei uppoa. UV-lupauksena annoin, että lopetan tissuttelun ja juon vain jos on joku hyvä riisoni. Minun juominen on jo nyt pelkkää tissuttelua niin varmaan sama olisi lopettaa kokonaan.

Vuodesta 2010 sen verran, että aloin tässä laskeskelemaan, että paljon sitä sitten tuli vuoden aikana juotua, niin vappuna kuutisen olutta, ennen kesäloman alkajaisiksi kuutisen olutta ja sitten puolen vuoden tauko täysin ja jouluaattona ja joulupäivänä join molempina yhden(1) oluen. :) AA- kerho kutsuu!

Back
Ylös Bottom