Vähän oli aamulla heikko happi, onneksi ei pää tullu kipeeksi eikä lentäny pitkää sylkeä. Vielä jäi pullo Kossua ens viikkoon. Hyi saatana...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tuo ei normaalia ole, tai siis ainakaan yleistä. Joko kroppas ei pidä jostain alkoholissa, ainakaan vielä, tai juo kyllä helvetisti liikaa / liian nopeasti. Kyllä vahvan humalan saa ilman että överiksi menee.En nää kovin suurta iloa olla kännissä, kun se oksentaminen ja pahoivointi on niin perseestä.

Oksennus tulee sillon ku juo kaikenlaista sekasin tai jos polttaa paljon tupakkaa/sikareita tai käyttää nuuskaa samalla, näin ainaki mun tapauksessa.. Selvinpäin en siis polta enkä käytä nuuskaa.Älkääkä sit naurako sielä, mut oon niin vähän ollut alkoholin kanssa tekemisissä. Vain jotain 5 kertaa kunnon kännissä ja oon miettinyt sitä, että kun monesti kovassa kännissä oksentaa, niin johtuuko se juoman määrästä, laadusta vai humalan voimakkuudesta? Silloin kun olen ollut kovassa kännissä, olen oksentanut ja olen silloin juonut yleensä 12 packin lonkeroa. Mietin jos jois vaikka kossupullon, niin sehän on määrässä paljon vähemmän kuin vaikka 12 pulloa olutta, niin näinkö vältytään oksentelulta? En nää kovin suurta iloa olla kännissä, kun se oksentaminen ja pahoivointi on niin perseestä. Se on aina mennyt siihen, että juomat juotuani istun jossain naama vihreänä ja sit.:urjo: Sit kun on niitä, jotka on ihan diudiu ja pitävät hauskaa ilman pahoinvointia.
Toi oksentaminen johtuu ihan alkoholin määrästä ei siitä juoman määrästä, jos oksennat 12 lonkerosta niin voin taata että laatta lentää kossupullostakin. Se laattailu johtuu tottumattomuudesta ja siitä että joillekkin alkoholi ei vaan sovi niin hyvin, jotkut tottumattomatkin nimittäin pystyy kiskomaan aika sikajurreja ilman laattaa. Harjotuksella sunkin laattausherkkyys kyllä vähenee :D. Tunnen myös ihmisiä ketkä laattaavat usein kännissä, mutta se on sellanen pari min huono olo sitten laatta ja homma jatkuu kuten ennenkin :D.
Nyt noista ulkomaantuliaisista tuli mieleen että tietääkö kukaan saako kannabisvotkaa tuoda laillisesti Suomeen?