Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyseinen elokuva on jo jonkun aikaa ollut mun must-see-listalla. Nyt tän sun arvostelun jälkeen entistä enemmän. En vaan harmikseni oo löytänyt leffaa käsiini mistään :(The Countess (2009)
Elokuva on tarina Erzsébet Báthorysta eli siis tuttavallisemmin Elizabethista (1560-1614). Legendahan kertoo hurjia juttuja tästä naisesta. Sanotaan (kaikkitietävä wikipedia), että hän ois omin pikku kätösin sekä useiden apulaistensa/palkollistensa avustamana tappanut rontti 600 ihmistä. Saman tietolähteen mukaan Elizabeth oli aikoinaan sen verran turhamainen täti, että halusi pysyä aina nuorena. Hänelle nuorena pysyminen oli yhtä kuin silkinpehmeä iho; se muuttui pehmeäksi, kun siihen siveltiin neitsyeen verta. Lopullinen totuus siitä, oliko Elizabeth sarjamurhaaja jää itse kunkin pääteltäväksi.
Mielestäni elokuva oli ihan kohtuullisen katsottava. Käynnistyi mielestäni vähän hitaasti, kuten historialliset pukudraamat yleensäkin. Julie Delpy, joka ohjasi elokuvan, näyttelee pääosassa kreivitär Bathorya. Hän piirtää tästä historian kenties tunnetuimmasta sarjamurhaajasta varsin hyvän henkilökuvan.
:3:½
Kyseinen elokuva on jo jonkun aikaa ollut mun must-see-listalla. Nyt tän sun arvostelun jälkeen entistä enemmän. En vaan harmikseni oo löytänyt leffaa käsiini mistään :(
Onko The Countess raaka elokuva vai ihan PG-kamaa? Mietin vaan, että missä seurassa sen uskaltaa katsoa...
Kyseinen elokuva on jo jonkun aikaa ollut mun must-see-listalla. Nyt tän sun arvostelun jälkeen entistä enemmän. En vaan harmikseni oo löytänyt leffaa käsiini mistään :(
Onko The Countess raaka elokuva vai ihan PG-kamaa? Mietin vaan, että missä seurassa sen uskaltaa katsoa...
Audition :0:
Todella pitkästyttävä elokuva missä ei tapahdu mitään. Kauhua ei yhtään. Loppu melko sekavaa mistä ei saa mitään tolkkua.
oliko mielestäsi jopa paskempi, kuin Schindlerin lista? ;)
:3: Vares - Pahan suudelma
tuli käytyä katsomassa ja päähenkilön vaihdoksesta huolimatta elokuva yllätti positiivisesti, juonessa pysyy yksinkertaisempikin kaveri perässä ja edellisten pätkien tapaan leffa sisälsi sopivasti huumoria. Ei ehkä yllä ihan samalle tasolle kuin V2, mutta sanoisin ettei kannata jättää katsomatta ainakaan näyttelijän vaihdoksen takia.
Oliko elokuvassa Veikko Hopeaa? :D
Oliko elokuvassa Veikko Hopeaa? :D
Ei ollut, nyt oli kaikki hahmot pistetty täysin uusiksi. Eikös se Veikko kuollut V2:ssa sinne pakastamoon vai mikä lie olikaan?