Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset, jotka tulee tuhannen sairaana luennoille/töihin. Pysykää vittu kotonanne, ei mua huvita sairastua sen takia että sä haluat leikkiä marttyyria! "mä oon niin kipee mutta pakkohan tänne oli tulla".. ei oo mikään pakko saatana!

+1.

Justiin vähän aikaa sitte sain taisteltua itteni alkavan flunssan kourista ku työpaikalla varmaan joka neljäs jos ei useampikin saapui ihan puolikuntoisena töihin. Siinäkin meni 4 treenipäivää ihan hukkaan :jahas:

Itteeni tällä hetkellä vituttaa pidentynyt työmatka: ennen autolla 10 min kotiovelta, nyt pahimmillaan 45 min hesan ruuhkassa joko julkisella tai omalla kotterolla :curs: Ja vittu ku ihmiset ei osaa ajaa, tuntuu että täälläkin 90% ihmisistä on korttinsa hommannu joltai kirjekurssilta stna.

Olkapäävitutus. Aina ku tuntuu että venyttelyn ja monen päivän rasittamisen jälkeen on kunnossa niin ensimmäisen penkkisarjan jälkeen vihloo.

Päivä alkoi niin, että juuri ja juuri ehdin taksiin... Syynä oli että kissa seurasi kokoajan ja kerran joutunut ottamaan oman kissan pois tien toiselta puolelta kun ei uskaltanut liikkua.

Koulubussi vaihtui aamuisin taksiin koska ei bussia tarvita kun on niin vähän porukkaa, tänä vuonna tuli uusia oppilaita ja taksissa on yhteensä 8 2kpl penkkejä, 4 niistä on varattu ja muuten aina istutaan ikkunan puoleisilla paikoilla, laukku käytävän puolella ja kuulokkeet korvis kattellaan pihalle. Sitten takana on sohva mihinkä mahtuu 8 henkilöä... 1 henkilö vie saatana 2 paikkaa (koonsa takia), pitää reppua yhdellä penkillä ja jalkaa vielä yhdellä penkillä eli vie 4 PAIKKAA (MIETTIKÄÄ NYT OIKEESTI) ja sitten siellä oli 2 paikkaa vapaana, 2 henkilön välissä oli metri tilaa ja olin menossa siihen kun yhtäkkiä perällä oleva kaveri vaihtaakin toisen kaverinsa viereen paikkaansa. Sitten kummatkaan eivät voi siirtää jalkojaan (VAIKKA PYSTYISIVÄT!!!!) Sitten näin yöllä painajaista luuhauista ja heräsin aamulla klo 5 tuskahikeen. Liikunnalla lemasin vesilammikkoon, oli hyvä tuuri ettei kännykkä tippunut sinne. Kaveri heitti pihlajanmarjoilla päin, minulla valkoinen t-paita.. Olis varmasti ostanu uuden jos oli tahriintunu. Kun vaihdoin farkkuja liikuntahousuihin niin astuin vahingossa kännykän päälle, ihme kyllä ei tullut naarmuja.

VITTU!

Jos on seuraavalla kerralla ne samat henkilöt perällä jalkoja siirtämättä niin otan toisen kurkusta kiinni ja mottasen toista PERKELEEN SAATANAN VITTU!!!!!!

vitun flunssa! oo tehnyt muuta ku nukkunut taas pari päivää. tänään olisi ollut haastattelu kouluun niin enköhän nuku senkin ohi. vittu!

Päivä alkoi niin, että juuri ja juuri ehdin taksiin... Syynä oli että kissa seurasi kokoajan
....

Kaveri heitti pihlajanmarjoilla päin, minulla valkoinen t-paita..
....

astuin vahingossa kännykän päälle, ihme kyllä ei tullut naarmuja.

Sori mut noi kohdat saivat mut hymyilemään :D Tollasia päiviä on aina välillä, mut oppiipahan arvostamaan niitä hyviä päiviä jolloin kaikki menee hyvin.

Mua vituttaa olla lukittuna mun pikkusiskon kämpässä. Se horoperse lähti aamulla kouluun eikä jättänyt mulle avaimia, joten venailen tässä että se tulee himaan. Pääsee tietysti neljältä, joten en ehdi enää käydä Kelassa, joten mun tukihakemusjutut siirtyvät TAAS yhdellä päivällä. Stressaa jo valmiiksi se paperisota minkä joudun käymään... Enkä ole tällä hetkellä edes oikeutettu Suomen sosiaaliturvaan :rolleyes: Pitäisi varmaan se homma hoitaa ensin.

Itteekin vähäsen nauratti kyllä kun tota kirjotti ja + viä se että kissa väänsi keskelle nurmikkoo kunnon tortut. + koko loppuviikolle luvattu sadetta.

Vituttaa ihmiset, jotka tulee tuhannen sairaana luennoille/töihin. Pysykää vittu kotonanne, ei mua huvita sairastua sen takia että sä haluat leikkiä marttyyria! "mä oon niin kipee mutta pakkohan tänne oli tulla".. ei oo mikään pakko saatana!

Mua vituttaa tää vieläki! Tänään mun takana istui jätkä joka röhi ihan koko saatanan luennon ajan. Luennon matskut on jo etukäteen netissä jne, lue ne sieltä ja pysy kuumeesi kanssa kotona. Perkele.

Mua vituttaa tää vieläki! Tänään mun takana istui jätkä joka röhi ihan koko saatanan luennon ajan. Luennon matskut on jo etukäteen netissä jne, lue ne sieltä ja pysy kuumeesi kanssa kotona. Perkele.

Mistäs tiedät, että sillä edes oli kuumetta? Itsellänikin nyt ollut pari viikkoa kuumeeton syysflunssa, ja vaikka tauti muuten on jo parantunut niin välillä tulee pahan kuuloisia röhimisiä. Tartuttavuus on tässä vaiheessa tautia jo aika pientä, jos tarttuu enää ollenkaan. Ei joka pikku taudin takia voi töistä tai koulusta muutamaa viikkoa pois olla, varsinkin kun flunssa tarttuu usein jo ennen kuin oireet alkavat eli se on jo myöhäistä joka tapauksessa. Meidänkin työpaikalla tämän taisi sairastaa suunnilleen puolet työntekijöistä eikä kukaan ollut pois. Sitten tietysti jos on kuumetta tai epäilee influenssaa tmv niin toki on typerää mennä töihin/kouluun, mutta halusinpa vain tuoda tämän pointin esille. Tähän vuodenaikaan jos kaikki menisivät ainoastaan 100% kunnossa esim. juuri kouluun niin taitaisi olla aika hiljaista luentosalissa :rolleyes:

Vituttaa ku luuli justiin saaneensa kaikki raha asiat kuntoon, niin tuli iso kasa yllättäviä lisä menoja :curs: vaikuttaa pahasti siltä että rahat loppuvat pian kesken. Pikkusenki viel lisää yllätyksiä niin saa myydä tänki näppäimistön millä täs nyt kirjottelen.

Mä vaan sairastan :( Ensin pukkaa tulehdusta ja sitten flunssaa. Perjantaina vielä viisuritkin revitään ja sitten on turpa kipeenä.

Tähän vuodenaikaan jos kaikki menisivät ainoastaan 100% kunnossa esim. juuri kouluun niin taitaisi olla aika hiljaista luentosalissa :rolleyes:
Jos flunssaan suhtauduttaisiin vähän vakavammin ja yritettäisiin olla tartuttamatta toisia, sekä pysyttäisiin kipeänä niin paljon poissa ihmisten ilmoilta kuin mahdollista, niin kukaan ei olisi ikinä kipeänä, eikä tällaista ongelmaa olisi.

Back
Ylös Bottom