Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä vituttaa jos pitää paikkaansa. Se on yleisesti tiedossa, että suurin osa poliitikoista on täysiä mulkkuja, mutta jos huorissa pitää käydä niin kävisivät edes omalla kustannuksella saatana eikä eduskunnan taksikortilla.

Alibi-lehden mukaan kansanedustaja vierailee prostituoituna työskentelevän Johannan luona torstaisin.

Syyskuussa Alibi-lehdessä julkaistiin Kalliossa työskentelevän 24-vuotiaan prostituoidun, Johannan, haastattelu. Haastattelussa hän kertoi kansanedustajasta, joka käyttää eduskunnan taksikorttia käydessään ostamassa seksiä. Yleensä kansanedustaja käy Johannan luona torstaisin.

Uusi Alibi jatkaa juttua. Lokakuun lehdessä ei vieläkään paljasteta poliitikon nimeä. Johanna vakuuttaa, että ei halua poliitikolle mitään pahaa.

– En antanut haastattelua siksi, että aiheuttaisin hänelle jotain mielipahaa, prostituoitu toteaa Alibille.

Alibin päätoimittaja Mika Lahtonen sai poliitikon nimen tietoonsa vahingossa.

– Prostituoitu lipsautti vahingossa kansanedustajan nimen, jolloin asia selvisi. Jos hän olisi tiennyt, millainen kohu tästä tulee, hän olisi jättänyt asian kertomatta. Johanna säikähti kertomaansa eikä pystynyt enää perääntymään, Mika Lahtonen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Lähde: Alibi

Kukaan ei lähde mun kanssa yhdelle kun kaikki menee muka töihin. Täh, kyllä nyt yhdellä tai kahdella voi käydä vaikka meniskin töihin! Mäkin menen viisureiden poistoon heti aamusta. Ja että ei muka jää pariin! Mulla ainakin jää, miksei muut opettele ottamaan yhtä tai kahta.

Päiväkodin vanhempainillassa olin varmaan ainoa alle 40v. ja mua varmaan luultiin hoitolapseksi. Oli jotenkin vaivaantunut olo siellä mämsien keskellä jotka möykkäävät jostain sukupuolineutraalista asennekasvatuksesta. Huoh. Lähtisivät itse sinne päiväkotiin katsomaan, miten käytännössä toteuttaisivat niitä hyviä ideoitaan. Kyllä ne hoitajat parhaansa tekee, mutta noillakin on tällä hetkellä 22 lasta ja 3 vakituista hoitajaa ja usein joku tukityöllistetty pätkissä jeesaamassa. Lähdepä siinä järjestämään retkiä ym. Mun mielestä parempi vaan että pysyvät päiväkodin aidan sisäpuolella, koska mun neiti on varmaan ensimmäinen joka sinkoaa johonkin auton alle. Käydään sitten vapaa-ajalla retkeilemässä.

Porukka joka ei tajua liikutella niitä jalkojaan vaikka liukuportaissa tai muussa nykyajan ihmeessä matkustetaankin :curs: Kaikki liike pysähtyy heti kun se läskiperse on saatu hikisesti kammettua siihen alimmalle portaalle ja sit vaan kiltisti odotellaan hihnan hidasta puksuttelua kohti määränpäätä. Yhdeksän kertaa kymmenestä samat tampiot jäävät vielä portaiden jälkeen pällistelemään että mihkähän suuntaan sitä lähtis, tyylikkäästi blokaten kaiken kirppua suuremman mahdollisuudet päästä mistään raosta livahtamaan ohi.

Kukaan ei lähde mun kanssa yhdelle kun kaikki menee muka töihin. Täh, kyllä nyt yhdellä tai kahdella voi käydä vaikka meniskin töihin! Mäkin menen viisureiden poistoon heti aamusta. Ja että ei muka jää pariin! Mulla ainakin jää, miksei muut opettele ottamaan yhtä tai kahta.

Koska ei ole mitään intoa raahautua baariin asti juomaan sitä yhtä tai kahta :D Se on sama kuin harrastaisi seksiä, ja juuri ennen huippua lopettaisi.

Porukka joka ei tajua liikutella niitä jalkojaan vaikka liukuportaissa tai muussa nykyajan ihmeessä matkustetaankin :curs: Kaikki liike pysähtyy heti kun se läskiperse on saatu hikisesti kammettua siihen alimmalle portaalle ja sit vaan kiltisti odotellaan hihnan hidasta puksuttelua kohti määränpäätä. Yhdeksän kertaa kymmenestä samat tampiot jäävät vielä portaiden jälkeen pällistelemään että mihkähän suuntaan sitä lähtis, tyylikkäästi blokaten kaiken kirppua suuremman mahdollisuudet päästä mistään raosta livahtamaan ohi.

Lisäksi jotkut jäävät rullaportaissa seisomaan keskelle kädet levällään ettet vaan pysty kävelemään ohi.

Viisurit. Toiselta puolelta vain nyppäistiin irti ja nyppäisyyn olin nytkin menossa. Katsoivat röntgenkuvaa ja totesivat etteivät voikaan tehdä mitään kun viisuri on hermojen kanssa solmussa. Taas uuteen röntgeniin ja varattiin aika jollekin superspesialistihammaskirurgille. Aika meni tietysti marraskuulle, koska omalla alueellani tämä kyseinen kirurgi on AINOA joka on riittävän spesialisti leikkaamaan multa puoli naamaa auki ettei hermot vaurioidu. Ihanku en panikoisi muutenkin tarpeeksi hammaslääkäristä niin tämäkin vielä.

Mun (tämäkään) antibioottikuuri ei tehoa ja kukaan ei tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ihan vitun hienoa olla ravannut kaikki labrat läpi ja mitään ei löydy ja syön neljättä turhaa antibioottia. Sitten soittelen ja ravaan lekureissa ja kaikki vain tunkevat lisää labroja joista ei löydy mitään ja varmuuden vuoksi kokeeksi jotain antibioottikuuria. Ja oikeasti, mulla on huono olo, huoli ja hätä omasta terveydestä ja pyörin vain kaiken maailman testeissä ja antibioottien koekaniinina. Sitten nettilääkärinä tulin siihen tulokseen, että antibiootti X voisi auttaa, niin se tyrmätään heti. Miksei nyt sitäkin voisi edes kokeilla niinkuin näitä neljää muuta.

*vaipuu epätoivoon ja siirtyy harkitsemaan amputaatiota nenästä alaspäin*

No miksi niitä kinttuja pitäisi sen kummemmin liikutella? Mä ainakin tykkään rullailla ihan rauhallisesti ylös/alas, toki tietenkin jätän sen vasemman reunan vapaaksi ohittelijoita varten. Saathan sä ohi mennä, jos tahdot.

Lisäksi jotkut jäävät rullaportaissa seisomaan keskelle kädet levällään ettet vaan pysty kävelemään ohi.

Toi taas on oikeestikin vähän vittumaista käytöstä, mutta ei tossakaan auta jäädä taakse itkemään ja kaveria kiroamaan. Avaa suusi ja pyydä väistämään, sillä on toikin ongelma äkkiä poissa.

Veikkauksen uudet nettisivut. Ihan oikeasti ihmetyttää et miten niinkin paskasti toteutetusta sivusta saa vieläkin paskemman. Onneksi on mobiilisivut.

Tällä hetkellä vituttaa kipeä jalka. En ole sitä mitenkään telonut, mutta silti v-mäinen kipu ollut tuossa jalkaterän ulkosyrjässä muutaman päivän.

Back
Ylös Bottom