Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä se on tuossa salissa, kun perkele pistää hirveän alakulon päälle... Salilla mieli korkealla, mutta treenin jälkeen alkaa lasku. Perkele.

Matematiikka. Siis ei helvetti. En tiedä että pitäisikö tässä kirota omaa tyhmyyttä vai matematiikka, mutta koska ensimmäinen on mahdotonta niin syytän matematiikkaa. Aivan täysin perseestä.

Voi perkele, se on sittenkin olemassa:D

No niinpä. Vaikea uskoa että tuollaista kaveria olisi oikeasti olemassa muualla kuin ihmisten tarinoissa ( siis tarkoitan yli 500kg raw-penkkaajaa ). Tolla kehityksella tonnin penaykkönen menee rikki ennemmin tai myöhemmin. :D

Haha, normisti kun valitellaan esim. jos ei löydy riittävän suuria käsipainoja tms. salilta niin tää kaveri valittaa kohta salin omistajalle kun ei penkkiin saa yli viittä sataa lastattua

Matematiikka. Siis ei helvetti. En tiedä että pitäisikö tässä kirota omaa tyhmyyttä vai matematiikka, mutta koska ensimmäinen on mahdotonta niin syytän matematiikkaa. Aivan täysin perseestä.

Noh äläs nyt. Matematiikka on hienoa ja kaunista.

Vituttaa kun tuli viikonloppuna kipeäks. Kurkkukipu on onneks jo hellittäny, mutta sen tilalle tuli muuten paskamainen flunssa. Ei tarvi vissiin paljon tällä viikolla urheilla..

Tämä henkilö taitaa treenata tätä penkkiä sillätavoin, että kun 500 nousee varmistusraudoilta keposesti niin hän varmaan laskeekin joku päivä niiden korkeutta. Kunnes sitten joskus pystyy suorittamaan liikkeen puhtaasti?:rolleyes:

Tämä henkilö taitaa treenata tätä penkkiä sillätavoin, että kun 500 nousee varmistusraudoilta keposesti niin hän varmaan laskeekin joku päivä niiden korkeutta. Kunnes sitten joskus pystyy suorittamaan liikkeen puhtaasti?:rolleyes:
Suuresti epäilen, 500kg on sama kun yrittäis työntää vuoren paikoiltaan. :D

Vituttaa ihmiset, jotka tulee tuhannen sairaana luennoille/töihin. Pysykää vittu kotonanne, ei mua huvita sairastua sen takia että sä haluat leikkiä marttyyria! "mä oon niin kipee mutta pakkohan tänne oli tulla".. ei oo mikään pakko saatana!

Vituttaa ihmiset, jotka tulee tuhannen sairaana luennoille/töihin. Pysykää vittu kotonanne, ei mua huvita sairastua sen takia että sä haluat leikkiä marttyyria! "mä oon niin kipee mutta pakkohan tänne oli tulla".. ei oo mikään pakko saatana!

Ei niitä luentoja uudestaan pidetä, jos on kipeä... Työt on eri asia, paitsi jos on oikeasti vastuunalainen työ, jossa dedikset painaa. Mutta ymmärrän kyllä sun purnauksen :)

Meiksi on niin samaa mieltä tossa, et jos on kipee, niin pysyy sit kotona kunnes on terve eikä tartuta muita töissä/koulus/muuallakaan. Vittumaist ku niin moni harrastaa tota, "on täs vähä flunssaa" ja tulee töihi sitte ja sen jälkee on itekki samas vitun taudis... Kuten täs nyt itekkin kyseisen syyn takia oon kipeä, vituttaa semmonen. Mut loppuviikko saikkuu ni jospa tää tästä.

Back
Ylös Bottom