Mikäs siinä, jos homma toimii. Herra on vahvempi kuin suurin osa täältä palstalta. Rispekt.
No on,ei tollasilla painoilla kuka tahansa tavis treenaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs siinä, jos homma toimii. Herra on vahvempi kuin suurin osa täältä palstalta. Rispekt.
Tuossa kun jumppailin samalla puolen salia, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota näihin outoihin valmisteluihin. Nyt putsattiin vuoroin lattiaa ja kengänpohjia kostealla rätillä nostojen välissä.. eli pientä evoluutiota tapahtuu treeneissä kerta kerralta.
Kuka uskaltaa mennä kysyy et voinko tehdä välissä penkkiä :D?

Selvästi heppu yrittää joka kerta eliminoida näitä "muuttujia" pois, jotka estävät tangon nousun. Nyt oli vuorossa epäpuhtaudet kengissä ja lattiassa sekä liian suuri kitkakerroin.
Tossa yks aamu olin tulossa takas asuntooni siinä klo 8 maissa ja kävelinkin ajatuksissani yhden kerroksen liian korkealle ja yritin omilla avaimillani avata jonkun toisen ovea. Noh sen tajuttua lähdin liukkaasti kipittämään kerroksen alemmas omaan asuntooni piiloon.

En tiedä, minne hakisin opiskelemaan ensi keväänä. Tuntuu, et mitkään opinnot ei tunnu omilta ja mikään ala ei herätä innostusta. Sitten jostain syystä oon alkanut epäillä omaa osaamistani. Pelkään, etten pärjää yliopisto-opinnoissa, mikä ei ystävieni ja perheeni mielestä todellakaan edes pidä paikkaansa. Mistä tää epävarmuus ja pelko haasteita kohtaan on tullut, en tiedä, mut mörkö vaan kasvaa, jos en tee asialle jotain
![]()
Aivan varmasti pärjäät yliopistossa. Jopa minä olen pärjännyt suhteellisen pienellä panostuksella. Ihmisillä on ylipäätään aivan epärealistinen käsitys yliopisto-opiskelusta. Todellisuudessa se on leppoisaa ja mukavaa.

Joku geeniroska oli hajoittanut pullon tielle enkä huomannut sitä ajoissa. Koira ehti astua päälle, mutta onneksi ei jäänyt sirpaletta tassuun tai tullut haavaa.