Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuossa kun jumppailin samalla puolen salia, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota näihin outoihin valmisteluihin. Nyt putsattiin vuoroin lattiaa ja kengänpohjia kostealla rätillä nostojen välissä.. eli pientä evoluutiota tapahtuu treeneissä kerta kerralta.

Selvästi heppu yrittää joka kerta eliminoida näitä "muuttujia" pois, jotka estävät tangon nousun. Nyt oli vuorossa epäpuhtaudet kengissä ja lattiassa sekä liian suuri kitkakerroin.

Selvästi heppu yrittää joka kerta eliminoida näitä "muuttujia" pois, jotka estävät tangon nousun. Nyt oli vuorossa epäpuhtaudet kengissä ja lattiassa sekä liian suuri kitkakerroin.

Jotain semmoista siinä ilmeisesti haetaan. Vielä kun keksisi millä saisi kumottua gravitaation, niin poistuisi se viimeinenkin nostoa haittaava muuttuja..

Ei nyt varsinaisesti vituta mutta vähintäänkin nolottaa(tai no se nolotus vituttaa). Tossa yks aamu olin tulossa takas asuntooni siinä klo 8 maissa ja kävelinkin ajatuksissani yhden kerroksen liian korkealle ja yritin omilla avaimillani avata jonkun toisen ovea. Noh sen tajuttua lähdin liukkaasti kipittämään kerroksen alemmas omaan asuntooni piiloon. Ja ei mennyt varmaan kun 2minuuttia ja yläkerran asukki rimputteli hädissään naapureidensa ovikelloja kun se luuli että sisälle yritti joku sarjamurhaaja. Teki mieli lähteä tunnustamaan koko asiaa mutta en kehdannut :D ehkä on parasta että kukaan ei tiedä asiasta mitään...

Tossa yks aamu olin tulossa takas asuntooni siinä klo 8 maissa ja kävelinkin ajatuksissani yhden kerroksen liian korkealle ja yritin omilla avaimillani avata jonkun toisen ovea. Noh sen tajuttua lähdin liukkaasti kipittämään kerroksen alemmas omaan asuntooni piiloon.

Minäpäs olen kerran, kauan sitten, aamuyöstä kävellyt vahingossa väärään rappuun, yrittänyt kovasti saada lukkoa auki ja hermostuksissani vähän töninyt ovea ym., kunnes sisältä alkoi kuulumaan ääntä => vilkaisu oven nimikylttiin => Usain Boltin nopeudella raput alas ja pihalle => kierros takapihalle ja vaivihkaa kellarin kautta omaan rappuun, kotiin ja nukkumaan. Alkoholilla ei luonnollisestikaan ollut mitään tekemistä asian kanssa:jahas:.

vituttaa toi katy perryn jätkä... vittu mikä siima.. "im a rockstar, i dont have to work out" , vituttaa aina ku näkee noi sen jalat, vauvallaki o isommat. Anteeksi tämä vuodatukseni.

Peilistä katselin että ryhtu on hiukan nuupahtanut. :(
nyt alkaa ryhtiliike!

En tiedä, minne hakisin opiskelemaan ensi keväänä. Tuntuu, et mitkään opinnot ei tunnu omilta ja mikään ala ei herätä innostusta. Sitten jostain syystä oon alkanut epäillä omaa osaamistani. Pelkään, etten pärjää yliopisto-opinnoissa, mikä ei ystävieni ja perheeni mielestä todellakaan edes pidä paikkaansa. Mistä tää epävarmuus ja pelko haasteita kohtaan on tullut, en tiedä, mut mörkö vaan kasvaa, jos en tee asialle jotain

:confused:

Kusin sitten ääliömäisesti taas yhden tentin. Mä olen varmaan tullut tyhmäksi tai jotain kun en vain pysty pitämään päässäni niitä asioita, mitä noissa fysikaalisen kemian tenteissä kysytään. Ikinä ole ollut tällaisia vaikeuksia tenttien kanssa. Ryömin johonkin luolaan kuolemaan.

En tiedä, minne hakisin opiskelemaan ensi keväänä. Tuntuu, et mitkään opinnot ei tunnu omilta ja mikään ala ei herätä innostusta. Sitten jostain syystä oon alkanut epäillä omaa osaamistani. Pelkään, etten pärjää yliopisto-opinnoissa, mikä ei ystävieni ja perheeni mielestä todellakaan edes pidä paikkaansa. Mistä tää epävarmuus ja pelko haasteita kohtaan on tullut, en tiedä, mut mörkö vaan kasvaa, jos en tee asialle jotain

:confused:

Aivan varmasti pärjäät yliopistossa. Jopa minä olen pärjännyt suhteellisen pienellä panostuksella. Ihmisillä on ylipäätään aivan epärealistinen käsitys yliopisto-opiskelusta. Todellisuudessa se on leppoisaa ja mukavaa.

Ostin Arla-Ingmanin laktoositonta maitoa. Aivan kauheata vesikurapaskaa. Pirun Valio, kun niillä on välillä vissiin jotain toimitusvaikeuksia tuossa laktoosittomassa maidossa. Valion laktoositon on oikeasti hyvää.

Aivan varmasti pärjäät yliopistossa. Jopa minä olen pärjännyt suhteellisen pienellä panostuksella. Ihmisillä on ylipäätään aivan epärealistinen käsitys yliopisto-opiskelusta. Todellisuudessa se on leppoisaa ja mukavaa.

Helpottavaa kuulla, ettei ole niin vaikeaa kuin kuvitellaan. Jo hakuvaiheessa hakijoilta vedetään luulot pois, kun papereiden pitäisi olla todella kovat, mut oikeasti se sisäänpääsy taitaakin olla vaikeinta. Kyllä mä sinne Vaasaan taidan paperit laittaa :)

Joku geeniroska oli hajoittanut pullon tielle enkä huomannut sitä ajoissa. Koira ehti astua päälle, mutta onneksi ei jäänyt sirpaletta tassuun tai tullut haavaa.

Joku geeniroska oli hajoittanut pullon tielle enkä huomannut sitä ajoissa. Koira ehti astua päälle, mutta onneksi ei jäänyt sirpaletta tassuun tai tullut haavaa.

Tuo muakin vituttaa. Eikä tässä vielä kaikki, jotkut särkevät ne pullot ojaan. Koiraherra kun tykkää haistella kaikki ojat sun muut, niin kiva siinä on koko ajan kytätä, että minkä puun juurella niitä lasinpaloja sitten on.

Omalta osalta vituttaa se, että nykykengät ei kestä mitään kulutusta. Nimikerkillä "Tänä vuonna kahdet kengät kävelty rikki". Ja kyllä, niihin on upotettu sitä rahaakin. Ens kerralla haen perkele kaikki kenkäni kirppikseltä.

Back
Ylös Bottom